Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Asfaltplēsēju darbnīcas darba stils

AutorsZiņojums
Elksnis
12. Aug 2009, 21:27 #1

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

originalo tofiku var apskatit audi-style.lv
- neesmu autors! varbut kadam noder!

Iegādājos ekskluzīvo Audi Quattro (tautā vairāk pazīstams kā URka) un nolēmu restaurēt to.
Atradu i-netā „ Asfaltplēsēju darbnīcu ” (tā pati „AP darbnīca”, www.hobijauto.lv , www.smilsustrukla.lv ), ko vada Māris Skromanis – nu jau 5 mēnešus (!!!) „kožu pirkstos”, un izskatās, ka ar to viss nebeigsies …

Auto diemžēl nevis tika sataisīts un atdots laikā, bet gaužām sačakarēts. Par to arī ir šis stāsts! Kas iespējams paglābs kādu no jums no tik negatīvas pieredzes, kādu šobrīd nākas piedzīvot man ... No pieredzes sadarbojoties ar “Autoplēsēju darbnīcu” ...Pasūtīju: vecās krāsas noņemšana, korodējošo vietu pārmetināšana, pretkorozijas apstrāde, krāsošana un salikšana.

Līgumā Māris apņēmās auto sataisīt trīs mēnešos. Tie, kas cērt to lietu, zinās krāsas noņemšana aizņem maksimums nedēļu, metināšana – nedēļu, sagatavošana krāsošanai – nedēļu, krāsošana ar visu pulēšanu – arī apmēram nedēļu. Vienvārdsakot, trīs mēnešu termiņš ir vairāk nekā pietiekams, lai paveiktu šos darbus. Protams, pie nosacījuma, ka darbs tiek darīts!
Telefona sarunas ar Māri visu šo laiku bija gluži vai standartizētas:
- Kā virzās darbi?
- Pēc nedēļas viss būs gatavs! Tikai.. Vai varētu avansiņu iedot?
Un tā 2 (!!!) mēnešus virs (!) līgumā paredzētā. Un, protams, par to, kā virzās darbi, bija interesanti man, nevis Mārim. Attiecīgi zvanu par to, kā veicas jūsu mīļajam, lolotajam auto no “Autoplēsēju darbnīcas” negaidiet! Zvaniet paši un ceriet, ka jums kāds atbildēs! Ja neatbildēs, zvaniet vēl! Jo atzvanu gaidīt arī nav vērts ...

Tad jau vēl atsevišķa stāsta vērta ir “Autoplēsēju darbnīcas” izpratne par to, kas ir “auto virsbūve”! Sastādot tāmi, Māris iekļauj visus darbus, norādot, ka tie tiks veikti virsbūvei. Savukārt, saņemot rēķinu par paveiktajiem darbiem, jūs, dārgie draugi, varēsiet secināt, ka virsbūve ir tikai rāmis! Par kapotu, bamperiem, durvīm maksāsiet atsevišķu ciparu! Bet tas tā – nianses, kuras, strādājot ar “autoplēsējiem”, ir daudz.
Kad, nu, beidzot (pēc pieciem mēnešiem!) auto tomēr tika nokrāsots un palika tik vien kā salikt (pielikt spārnus, kapotu, bagāžnieka vāku, bamperus un durvis), atkal, nedēļu no nedēļas viss atkārtojās – solījumi, ka “pirmdien būs” un stāsti par to, ka neesot naudas par ko paveikt darbus. Lai gan nauda samaksāta gan par visiem paveiktajiem darbiem, gan nedaudz avansā, turklāt pa lielam salikšanas procesā nekā sarežģīta un laikietilpīga nav.
Kad Māris pēkšņi paziņoja, ka darbus veikt atsakās, jo viņam esot grūtības biznesā, pacietības mērs bija galā, nolēmumu neskatoties uz visu, ņemt auto no tā sētas kantora ārā un salikt pats!
Nu, jau esot savā garāžā, sameklēju nepieciešamos instrumentus un … Un tikai tad man palika skaidrs, kāpēc pāris nedēļas nevarēju izlūgties un sagaidīt, kad tad beidzot saliks manu auto! Auto atsevišķas vietas korozijas dēļ tika pārmetinātas, un “Autoplēsēju darbnīca” sametinātāja tā, ka bamperi ir šķībi!


Vienu no spārniem nemaz var fiziski uzlikt, otru - uzlikt gan var, bet noteikti tas neatrodas savā vietā! Es labprāt pieliktu kapotu, bet eņģes vēl joprojām atrodas „Asfalplēsēju darbnīcā” – tūlīt jau būs mēnesis kopš sākuši krāsot! .
Pievērsu uzmanību šādam salikumam - viena skrūve uz vienu pusi, otra uz otru ...

Un nokāpu zem auto paskatīties citas stiprinājumu skrūves … Tas ko redzēju, ir neaptverami! – pusrāmis pie virsbūves pieskrūvēts tikai ar divām skrūvēm !!!

Joprojām skaudri izjūtot emocijas, ko sagādā sadarbība ar “Autoplēsēju darbnīcu”, nospļāvos un nolēmu, ka pats ielikšu iztrūkstošās divas skrūves vietā. Bet kur nu … Pieskrūvējamās vietas no pusrāmja caurumiem atrodas kādu 1-2 cm attālumā, kas nozīmē, ka lonžeroni ir šķībi! Nododot auto “Autoplēsēju darbnīcai” viss bija vietā ...
Rezultātā – pēc 5 mēnešu absolūti nebaudāmas sadarbības ar “Autoplēsēju darbnīcu” un iztērētiem naudas līdzekļiem pāri par 2000 LVL – jāmeklē, kurš tagad saliks lonžeronus vietā, pēc to salikšanas noteikti būs jāveic korekcijas spārnos un kapotā. Laikam nepieminēju, tie jau ir nokrāsoti, kas nozīmē, ka jāsagatavo un jākrāso visa priekša pa jaunam …
Te vēl daža bildes ... Diemžēl šo neveiksmīgo stāstu var turpināt ļoti ilgi, jo auto nodarītā skāde ir neaptverama ...


Tad, nu, pēc piecu mēnešu čakarēšanās, ieguldītiem naudas līdzekļiem, sabojāta auto, man priekšā vēl apjomīgāks auto remonts kā tas bija, nododot auto “Autoplēsēju darbnīcai” un tiesu darbi ar Māri, jo, rādās, ka šim cilvēkam nav pat elementāras izpratnes par pienākumu, godīgumu un saistībām, nemaz nerunājot par uzņēmējdarbības prasmēm.
Ceru, ka jums šīs stāsts noderēs! Vai vismaz bija interesants lasām gabals!
Offline
Delerium
12. Aug 2009, 21:29 #2

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

delete

kas tur noderiigs?
Offline
Castor
12. Aug 2009, 21:33 #3

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Kā to var dabūt gatavu? Viņš viņu bija pa kluso nošķīlis un tad mēģinājis likt atpakaļ?
Offline
Elksnis
12. Aug 2009, 21:34 #4

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

laikam nomests no pacēlaja, jo auto bij bez motora!
Offline
Fashion
12. Aug 2009, 21:40 #5

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


12 Aug 2009, 21:29:23 Delerium rakstīja:
delete

kas tur noderiigs?

+1
Offline
harits
12. Aug 2009, 21:40 #6

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


12 Aug 2009, 21:35:57 adolfs rakstīja:
vienmeer esmu sludinaajis: 'viss pasham... viss pasham' (tm)
īstenībā, tā arī ir
Offline
Whazaaa
12. Aug 2009, 21:46 #7

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


12 Aug 2009, 21:40:11 Fashion rakstīja:

12 Aug 2009, 21:29:23 Delerium rakstīja:
delete

kas tur noderiigs?

+1

tautai jāzin savi varoņi. saprotu, ka tu centies laboties fashit, bet nu nelien tik ļoti ja

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
JZ
12. Aug 2009, 21:47 #8

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tas ka skrūves nav uz vienu pusi ir sīkums, labāk pastāsti kas tie par urkas bamperiem? es kaut kā neatminos ka tām tāda ādiņa nāk, vai nu arī tur trūkst vēl tā detaļa, kas nosedz to spraugu

p.s. tās skrūves gadījumā nav no depo/krautas?
Offline
Castor
12. Aug 2009, 21:47 #9

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Tad vainu nokritis no pacēlāja vai stāvošā kāds ienesies.
Te nu atkal pierādās: ja gribi lai ir izdarīts labi, dari pats.
Žēl mašīnas URka ir vienīgais Audi, kas man patīk
Offline
Fashion
12. Aug 2009, 21:51 #10

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Whazaaa - labu darbīcu ir maz - par mašīnām runājot, pat kad moikā strādāju priekšnieks nedeva dzīt ārā visādus zubārus lehusus un s-iniekus - pats pa bedrēm spridzināja apkārt moikai un uz viekalu pusdienlaikā braukāja - tur nav ko brīnīties ka atstāj retu mašīnu nezināmā darbnīcā un ta brīnīties ka viss ir spaists
Offline
garfs
12. Aug 2009, 21:53 #11

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 4284

Braucu ar: velosipēdu

audistam ur ir tas pats , kas bembistam E30 M3...

Vispār čaļi malači, sūdains cepums viņiem....
Offline
Whazaaa
12. Aug 2009, 21:55 #12

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


12 Aug 2009, 21:51:22 Fashion rakstīja:
Whazaaa - labu darbīcu ir maz - par mašīnām runājot, pat kad moikā strādāju priekšnieks nedeva dzīt ārā visādus zubārus lehusus un s-iniekus - pats pa bedrēm spridzināja apkārt moikai un uz viekalu pusdienlaikā braukāja - tur nav ko brīnīties ka atstāj retu mašīnu nezināmā darbnīcā un ta brīnīties ka viss ir spaists

un kāds šim sakars ar "delete, tas nav nekas noderīgs" ?

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
GirtzB
12. Aug 2009, 21:55 #13

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


12 Aug 2009, 21:51:22 Fashion rakstīja:
Whazaaa - labu darbīcu ir maz - par mašīnām runājot, pat kad moikā strādāju priekšnieks nedeva dzīt ārā visādus zubārus lehusus un s-iniekus - pats pa bedrēm spridzināja apkārt moikai un uz viekalu pusdienlaikā braukāja - tur nav ko brīnīties ka atstāj retu mašīnu nezināmā darbnīcā un ta brīnīties ka viss ir spaists

tādēļ tautai ir jāzin kurās nedrīkst atstāt....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
JZ
12. Aug 2009, 21:59 #14

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es to - nomests no pacēlāja - hipotēzi stipri apšaubu, lai to vietu salocītu pa 1-2cm vajag diezgan spēcīgi nopūlēties, labāk pasaki - ja reiz motora nebija iekšā, kad vedi auto taisīt viņiem, par 100% vari apgalvot ka tas tilts vispār bija pieskrūvēts uz visām skrūvēm?

karoč vairāk bildes un info studijā vai arī ticamība topika autoram zūd

kopskatu ar zazoriem un priekšējās vietas, kur skrūvē spārnus klāt man ar interesē

man pašam bija reiz urka, kurai kādus 20% no kuzava nācās uztaisīt no 0, tā kā zinu ~ par ko runāju
Offline
Delerium
12. Aug 2009, 21:59 #15

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

šeit ir vienas puses viedoklis.. tas nav objektīvs... tapēc ari nav noderīgs..
Offline
GirtzB
12. Aug 2009, 22:00 #16

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Duke īsts UR ~10k eur pirms pāris gadiem vēl lētāk.
un imho 2k lvl ir normāls cipars par izkomplektēta auto virsbūves savešanu kārtībā...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 12 Aug 2009, 22:00:34 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Whazaaa
12. Aug 2009, 22:01 #17

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


12 Aug 2009, 21:59:53 JZ rakstīja:
man pašam bija reiz urka, kurai kādus 20% no kuzava nācās uztaisīt no 0, tā kā zinu ~ par ko runāju

tā kura tā arī nepieleca

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Fashion
12. Aug 2009, 22:01 #18

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Labi labi guderļi - jāatstāj ir cilvēkiem par kuriem esi pārliecināts.. pieplusoju nevis par delite...
Offline
JZ
12. Aug 2009, 22:02 #19

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

leca, uz 4 cilindriem, 5tais rādija raksturu


12 Aug 2009, 22:01:07 Whazaaa rakstīja:

12 Aug 2009, 21:59:53 JZ rakstīja:
man pašam bija reiz urka, kurai kādus 20% no kuzava nācās uztaisīt no 0, tā kā zinu ~ par ko runāju

tā kura tā arī nepieleca
Offline
harits
12. Aug 2009, 22:02 #20

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


12 Aug 2009, 22:01:18 Fashion rakstīja:
Labi labi guderļi - jāatstāj ir cilvēkiem par kuriem esi pārliecināts.. pieplusoju nevis par delite...
ej pieplusojies labāk spam topikā!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo