Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 528 97.gada zūd eļļa motorā

AutorsZiņojums
shefinsh
04. Aug 2009, 22:47 #1

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar: E 38

Vai kāds ir saskāries ar tādu problēmu, ka nemitīgi zūd eļļa motorā. 2,8 litru dzinējs.
Motors nekūp, nav zilu dūmu, tosolā netiek. Nav kur tai eļļai pazust. Apakšā pie kartera viss ir normas robežās - minimāli sulojas.
Eļļa tika uzlieta apm. 3 litri uz 5000km. Tas nav normāli, bet kur tad var būt tā problēma??? Vairs nesaprotu.
Offline
noisex
04. Aug 2009, 22:48 #2

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

draud kapitalka

1) gredzeni
2) galvaa varstu blivslegi

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
shefinsh
04. Aug 2009, 22:53 #3

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar: E 38


04 Aug 2009, 22:48:44 noisex rakstīja:
draud kapitalka

1) gredzeni
2) galvaa varstu blivslegi

Klau, bet tādā gadījumā motoram vajadzētu kaut nedaudz kūpēt - kādam zilam dūmam būtu jāparādās ne?!?!
Offline
JZ
04. Aug 2009, 23:16 #4

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vajag sākt ar vārstu bīvslēgiem (var nomainīt arī neņemot galvu nost), un ja tas nelīdz, tad tik līst blokā

p.s. kūpēšana ir no eļļas atkarīga, un ja kūp, tad rij vairāk pa 3l/5k km

[ Šo ziņu laboja JZ, 04 Aug 2009, 23:17:12 ]

Offline
shefinsh
04. Aug 2009, 23:19 #5

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar: E 38


04 Aug 2009, 23:16:15 JZ rakstīja:
vajag sākt ar vārstu bīvslēgiem (var nomainīt arī neņemot galvu nost), un ja tas nelīdz, tad tik līst blokā

p.s. kūpēšana ir no eļļas atkarīga, un ja kūp, tad rij vairāk pa 3l/5k km

JZ, paldies par info. Tad tik būs jāmēģina mainīt tās vārstu gumijas!
Offline
Elviss2
04. Aug 2009, 23:26 #6

Kopš: 30. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E30

Vārstu gumijas vari nemainīt, paskaties membrānu kas atrodās zem ieplūdes kolektors, ja viņa ir pušu tad zūd eļļa. to problēmu var novērst apmēram par 30ls
Offline
runciz
05. Aug 2009, 09:57 #7

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring


04 Aug 2009, 22:47:00 shefinsh rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar tādu problēmu, ka nemitīgi zūd eļļa motorā. 2,8 litru dzinējs.
Motors nekūp, nav zilu dūmu, tosolā netiek. Nav kur tai eļļai pazust. Apakšā pie kartera viss ir normas robežās - minimāli sulojas.
Eļļa tika uzlieta apm. 3 litri uz 5000km. Tas nav normāli, bet kur tad var būt tā problēma??? Vairs nesaprotu.


Igoriņ, a ko darīt, ja gašo?! Bet, ja nopietni, izklausās pēc gredzeniem, man bija līdzīgi, vienīgi rija kaut kur 1 litru uz 3 štukām...
Offline
Juniori
05. Aug 2009, 10:08 #8

Kopš: 09. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 477

Braucu ar: 328

man lidziiga hujan, nomainju bliivsleegus tikuntaa, tagad mainiishu izpluudes kolektora membranu, laikam ta vinja saucas , ja nee tad gan gredzenus...
Offline
shefinsh
05. Aug 2009, 10:31 #9

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar: E 38


05 Aug 2009, 09:57:54 runciz rakstīja:

04 Aug 2009, 22:47:00 shefinsh rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar tādu problēmu, ka nemitīgi zūd eļļa motorā. 2,8 litru dzinējs.
Motors nekūp, nav zilu dūmu, tosolā netiek. Nav kur tai eļļai pazust. Apakšā pie kartera viss ir normas robežās - minimāli sulojas.
Eļļa tika uzlieta apm. 3 litri uz 5000km. Tas nav normāli, bet kur tad var būt tā problēma??? Vairs nesaprotu.


Igoriņ, a ko darīt, ja gašo?! Bet, ja nopietni, izklausās pēc gredzeniem, man bija līdzīgi, vienīgi rija kaut kur 1 litru uz 3 štukām...

Renār, viss bumbās! Man nerij - rij čomam vienam, palīdzu tikt galā ar galvassāpēm.
Droši vien jānomaina vārstu gumijas sākotnēji, tad jāskatās!
Offline
shefinsh
05. Aug 2009, 10:31 #10

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar: E 38


05 Aug 2009, 10:08:07 Juniori rakstīja:
man lidziiga hujan, nomainju bliivsleegus tikuntaa, tagad mainiishu izpluudes kolektora membranu, laikam ta vinja saucas , ja nee tad gan gredzenus...

Cik tev izmaksāja blīvslēgu maiņa un kur to darīji??? Paldies!
Offline
runciz
05. Aug 2009, 13:55 #11

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring


05 Aug 2009, 10:31:03 shefinsh rakstīja:

05 Aug 2009, 09:57:54 runciz rakstīja:

04 Aug 2009, 22:47:00 shefinsh rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar tādu problēmu, ka nemitīgi zūd eļļa motorā. 2,8 litru dzinējs.
Motors nekūp, nav zilu dūmu, tosolā netiek. Nav kur tai eļļai pazust. Apakšā pie kartera viss ir normas robežās - minimāli sulojas.
Eļļa tika uzlieta apm. 3 litri uz 5000km. Tas nav normāli, bet kur tad var būt tā problēma??? Vairs nesaprotu.


Igoriņ, a ko darīt, ja gašo?! Bet, ja nopietni, izklausās pēc gredzeniem, man bija līdzīgi, vienīgi rija kaut kur 1 litru uz 3 štukām...

Renār, viss bumbās! Man nerij - rij čomam vienam, palīdzu tikt galā ar galvassāpēm.
Droši vien jānomaina vārstu gumijas sākotnēji, tad jāskatās!


Vnk Tev arī ir 2,8 motors...es tik tā nodomāju...lai nu paliek...un, lai čomam veicas, gan jau saremontēsies viss par normālām naudiņām...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo