Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Klimatkontrole

AutorsZiņojums
runciz
26. Jun 2009, 09:53 #1

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

E39, touring, 1999.g., automāts, klima/kondiška. Pa vidus konsoli (virs magnetolas), kur atrodas divas vetilācijas atveres - pa kreiso nāk normāls vēs gaiss (kad ir uzstādīts 16 C), bet pa labo karsts, lai gan arī ripulītis ir uz zilo, un arī ir iestatīti 16 C. Kad ieslēdz kondišku, tad visur ir vienādi vēs gaiss. Stulbums, ka tikai vienā ventilācijas atverē tas karstais pats no sevis nāk...Kas var būt par šaizi?!
Offline
Tune-L
26. Jun 2009, 09:54 #2

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20392

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Pechkas vaarsts vainiigs !
Katrai pusei savs vaarsts
Nav jeegas remonteet vai likt lietotu .... jaaliek jauns !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
runciz
26. Jun 2009, 09:56 #3

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Cik tāds prieks izmaksā? ZB jau...pēdējo 2,5 mēnešu laikā tas e39 man jau virs 3k ir paprasījis...
Offline
Tune-L
26. Jun 2009, 09:59 #4

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20392

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

katrs elektromagneetiskais vaarsts ap 70 Ls man liekas, lai gan E39 cenaas neesmu specss ...

[ Šo ziņu laboja Tune-L, 26 Jun 2009, 09:59:37 ]



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Garenais
26. Jun 2009, 09:59 #5

Kopš: 16. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1847

Braucu ar: toyotu un āfriku

daži dižķibeli neizjūt!
Offline
runciz
26. Jun 2009, 10:00 #6

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Skaidrs, paldies, vismaz kāda apskaidrība...N**J tas vārsts tik sālīts...?! Pa 70 naudiņām var bez maz vai 2 amīšu iegādāt...
Offline
runciz
26. Jun 2009, 10:14 #7

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Nē, ne jau tādā ziņā, prosta rokas vairs neceļas kaut ko darīt...uztaisīju kapitalku, hadene visa jauna, svaigi nokrāsota/nopulēta, jauni ļitaki un gumija, labavuha, ķīmene, utt...un te vēl kaut kāds sūda vārsts...vnk brīnos, ka tāds mēsls maksā kā lindstrom ričags vai boge amortiņš...bet nu labi, ko padarīsi, ja jāmaina, tad jāmaina. Izraisa, ja mašīnā kaut kas nešancē kā vajag - katrs slimo pa savam...
Offline
gapp
26. Jun 2009, 10:16 #8

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

padod ziņu, kad tirgosi, tikai saved pavisam perfektā kārtībā


23 Apr 2009, 17:11:04 runciz rakstīja:
Nu ir jauns pavērsiens...blokā, shadow memory ir atrastas pāris kļūdas, kuras nevar izdzēst...rītdien pamēģinās uzlikt pāris jaunus devējus un, ja situācija neuzlabojas, tad pāraxtam bloku...Motors tika otreiz izjaukts - pārbaudīts - viss salikts tā, kā tam ir jābūt. Es jau esmu tik tālu, ka gatavs ņemt kuvaldu un to vāģi "papulēt"...


tiešām neveicas ar to auto...

[ Šo ziņu laboja gapp, 26 Jun 2009, 10:19:32 ]

Offline
runciz
26. Jun 2009, 10:21 #9

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

1. Lasi tekstu - "bez maz vai 2 amīšus"; Reāli boge amortņus es dabūju pa 47 LVL gabalā...
2. Motors vien ar darbu izmaksāja 1,3 k
3. Hadene ap 800...visi ričagi, bukses, bremzes, amīši, utt...
4. Krāsošana ~700...
5. Riepas un diski ~500...

Kur ir problēma vairāk kā 3 k??? Stulbs jautājums...
Offline
gapp
26. Jun 2009, 10:22 #10

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


13 Feb 2008, 20:53:00 runciz rakstīja:
Nu ar auto viss ir ideāli - domāju tehniskā ziņā - mēnesi atpakaļ iegādājos, pirms tam sarunājot pilno diagnostiku savu paziņu servī, kur 4-tri meistari tā teikt nepajokam viņu izkratīja, kā arī diagnosticēja motoru un visu elektroniku. Vienīgais kas bija - katalizatora kļūda - to norakstīja uz mūsu sliktās degvielas rēķina un tad vēl bākas datčika kļūda - kaut kad tas datčiks esot bijis iestrēdzis. Pārējais viss bija ok. Bet nu tagad = pirmā šaize jau klāt!=) Cik apmēram tas datčiks maksā?!


un pēc tam remonts motoram uz 1,3k un ritošajai uz 800 ls

[ Šo ziņu laboja gapp, 26 Jun 2009, 10:23:40 ]

Offline
CP17
26. Jun 2009, 10:23 #11

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


26 Jun 2009, 10:21:26 runciz rakstīja:
1. Lasi tekstu - "bez maz vai 2 amīšus"; Reāli boge amortņus es dabūju pa 47 LVL gabalā...
2. Motors vien ar darbu izmaksāja 1,3 k
3. Hadene ap 800...visi ričagi, bukses, bremzes, amīši, utt...
4. Krāsošana ~700...
5. Riepas un diski ~500...

Kur ir problēma vairāk kā 3 k??? Stulbs jautājums...

Vari pateikt kāpēc E39, touring, 1999.g ir jāiegulda otrs tourings?
Offline
runciz
26. Jun 2009, 10:25 #12

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring


26 Jun 2009, 10:16:00 gapp rakstīja:
padod ziņu, kad tirgosi, tikai saved pavisam perfektā kārtībā


23 Apr 2009, 17:11:04 runciz rakstīja:
Nu ir jauns pavērsiens...blokā, shadow memory ir atrastas pāris kļūdas, kuras nevar izdzēst...rītdien pamēģinās uzlikt pāris jaunus devējus un, ja situācija neuzlabojas, tad pāraxtam bloku...Motors tika otreiz izjaukts - pārbaudīts - viss salikts tā, kā tam ir jābūt. Es jau esmu tik tālu, ka gatavs ņemt kuvaldu un to vāģi "papulēt"...


tiešām neveicas ar to auto...


Kāpēc tad neveicas?! Prosta meistaram neprecīza prispasoba bija, un reāli kloķene nepareizi stāvēja...līdz ar to bija vairākas variācijas, jo kļūda bija cumshuft intake...dabūja no BM izmērus un viss bumbās...
Offline
runciz
26. Jun 2009, 10:27 #13

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring


26 Jun 2009, 10:22:58 gapp rakstīja:

13 Feb 2008, 20:53:00 runciz rakstīja:
Nu ar auto viss ir ideāli - domāju tehniskā ziņā - mēnesi atpakaļ iegādājos, pirms tam sarunājot pilno diagnostiku savu paziņu servī, kur 4-tri meistari tā teikt nepajokam viņu izkratīja, kā arī diagnosticēja motoru un visu elektroniku. Vienīgais kas bija - katalizatora kļūda - to norakstīja uz mūsu sliktās degvielas rēķina un tad vēl bākas datčika kļūda - kaut kad tas datčiks esot bijis iestrēdzis. Pārējais viss bija ok. Bet nu tagad = pirmā šaize jau klāt!=) Cik apmēram tas datčiks maksā?!


un pēc tam remonts motoram uz 1,3k un ritošajai uz 800 ls


Tas pēc 80 k nobraukuma kad sāka eļļu rīt. Neviena servī jau Tev neviens nepateiks, kas ar tavu motoru būs pēc 100 k...
Offline
gapp
26. Jun 2009, 10:28 #14

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

ā, nu tad gan, ja gada laikā gandrīz 100k nobrauc, tad jau nav ko brīnīties, ja ap 3k aiziet uz auto.
Offline
runciz
26. Jun 2009, 10:29 #15

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring


26 Jun 2009, 10:23:45 CP17 rakstīja:

26 Jun 2009, 10:21:26 runciz rakstīja:
1. Lasi tekstu - "bez maz vai 2 amīšus"; Reāli boge amortņus es dabūju pa 47 LVL gabalā...
2. Motors vien ar darbu izmaksāja 1,3 k
3. Hadene ap 800...visi ričagi, bukses, bremzes, amīši, utt...
4. Krāsošana ~700...
5. Riepas un diski ~500...

Kur ir problēma vairāk kā 3 k??? Stulbs jautājums...

Vari pateikt kāpēc E39, touring, 1999.g ir jāiegulda otrs tourings?


Tēpēc, ka tagad nav jēgas viņu tirgot nost ja pirms 1,5 gada esi samaxājis 8 Eur. Otrkārt, nah man gadu divus jaunāks, ja varu šito pacelt un tas mani apmierina, nevis grābt citu un pēc 100 k atkal gaidīt brīnumus. Lūk kāpēc. Kā jau minēju iepriekš - katram sava slimība
Offline
runciz
26. Jun 2009, 10:31 #16

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring


26 Jun 2009, 10:28:09 gapp rakstīja:
ā, nu tad gan, ja gada laikā gandrīz 100k nobrauc, tad jau nav ko brīnīties, ja ap 3k aiziet uz auto.


Darbs tāds bija - vienu dienu Liepājā, otrā jau esi Igaunijā vai Vācijā. Amortizāciju maksāja un bija pajāt uz to...Nu, ja godīgi, tad pusi jau tur nevajadzēja mainīt, prosta bija kāposts un gribējās, lai viss ir ideāli...bet nu, priekš sevis jau var...
Offline
CP17
26. Jun 2009, 10:34 #17

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Paņem kautkādu šitādu e39 pa 1400ls un ik pa brīdim pārmet nosprādušos blokus/kārbu/motoru,kondiškas vārstus utt, būs lētāk
http://www.lizings.lv/lv/katalogs/auto/bmw/5.se...ns/525_4997.html
Offline
runciz
26. Jun 2009, 10:37 #18

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring


26 Jun 2009, 10:34:46 CP17 rakstīja:
Paņem kautkādu šitādu e39 pa 1400ls un ik pa brīdim pārmet nosprādušos blokus/kārbu/motoru,kondiškas vārstus utt, būs lētāk
http://www.lizings.lv/lv/katalogs/auto/bmw/5.se...ns/525_4997.html


Nu tu zagnul - pats zini, ka jauns ir jauns un kaut kas likts virsū h**j vinj zin kas ir tā kā ir.. Tā teikt: skops maksā 10 kārtīgi...
Offline
runciz
26. Jun 2009, 10:39 #19

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Viss jau ir izdarīts - sataisīts, ieguldīts utt. Viss jau tika darīts aiz love pret savu auto, priekš savas labsajūtas, prieka utt...ko tur cepties...vismaz tagad miers pa lielām lietām uz ilgu laiku, vnk besī, ka vienmēr jau kaut kam atkal ir jānolūst... "Meloč no ņeprijatno"
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo