Online
Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E39 automāta problēma
Autors | Ziņojums |
KIRSH | | Kopš: 20. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: bmw528i
| Pieslēdzot pie komja erorr torque converter clutc kas par problēmu [ Šo ziņu laboja KIRSH, 11 Jun 2009, 19:46:14 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ļoti precīzs problēmas apraksts
torque converter izskatās šādi atvērtā veidā, bet, cik zinu, tad pats converters ļoti reti kad ir pie vainas ja ir kādas problēmas ar automātu...
edit: bilde bija neīstā ar converteri bez sajūga, bet teksts paliek, problēma drīzāk ir tā sajūga vadībā
un vispār BMW ir tādi TISi, kur pēc error kodiem ir loģiskās ķēdītes kas kur ir jāpārbauda, lai diagnosticētu un atrastu nestrādājošo daļu
[ Šo ziņu laboja JZ, 11 Jun 2009, 20:04:13 ] | Offline | | |
KIRSH | | Kopš: 20. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: bmw528i
| paldies, auto jau iet tikai parslēdzoties starp pirm otro ātrumu tāka sudīgak saslēdzās ātrumā | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| pasaki modeli/motoru/gadu, palūrēšu TISā kas par vainām varētu būt | Offline | | |
KIRSH | | Kopš: 20. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: bmw528i
| 528i 2000 | Offline | | |
Mo | | Kopš: 25. Mar 2006
Ziņojumi: 57
Braucu ar:
| "The torque converter clutch locks the turbine to the converter housing.
This creates a mechanical coupling with a ratio of 1:1. This can only be achieved at
higher engine speeds, the torque converter clutch must be disengaged at low engine
speeds to prevent stalling.
Depending on transmission
application, the TCC can be engaged in 3rd, 4th or 5th gear. The TCC must be disengaged." | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nekādas speciālas atzīmes par 1-2 ātrumiem neredz, to pārslēgšanos nodrošinot kaut kāds Solenoid 1, un ja problēma nav citos pārnesumos, tad diez vai tā sajūga vai tā vadības vaina varētu būt
ja tas sajūgs izslīd, tad slīdēšana sākumā parādītos kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis
savukārt ja būtu bojāta vadība tam sajūgam, tad gļuki būtu neatkarīgi no pārnesuma, nevis tikai starp 1-2, asa slēgšanās, sitieni utml.
bet nu tās tik manas domas, automātus neremontēju | Offline | | |
KIRSH | | Kopš: 20. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: bmw528i
| paldies | Offline | | |
|
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
11 Jun 2009, 23:04:04 JZ rakstīja:
nekādas speciālas atzīmes par 1-2 ātrumiem neredz, to pārslēgšanos nodrošinot kaut kāds Solenoid 1, un ja problēma nav citos pārnesumos, tad diez vai tā sajūga vai tā vadības vaina varētu būt
ja tas sajūgs izslīd, tad slīdēšana sākumā parādītos kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis
savukārt ja būtu bojāta vadība tam sajūgam, tad gļuki būtu neatkarīgi no pārnesuma, nevis tikai starp 1-2, asa slēgšanās, sitieni utml.
bet nu tās tik manas domas, automātus neremontēju
izklausies pēc ginekologa | Offline | | |
Hunter | | Kopš: 15. Jun 2009
Ziņojumi: 42
Braucu ar: ciskudrilli
| Vēlējos painteresēties - kas par lietu var būt ja automāts kad strauji nobremzē un tad atkal vēlas uzsākt braukšanu atlaižot bremžu pedāli reizēm pats nesāk ripot, kustība saakas tikai pēc kādām dažām sekundēm vai arī kad mazliet uzdod gāzi!Bet tā nenotiek visu laiku un pārējie ātrumi slēdzas bez problēmām! | Offline | | |
2nd | | Kopš: 19. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 109
Braucu ar: '98 540 Individual
| nu man ar šitais patreiz... tip jāuzsāk ir kustība ir noteikti, janu pret kāpumu tad es nezinu...
a par to ka bremzējot pie kursta un atlaižot bremzi raujas uz priekšu ir dažādi varianti - var būt ka gāzes trosīte jāmaina(tipa iestrēgst) var būt sveces, bet tad tu justu ka nav jaudas ikpalaikam vai vibrācijas ir uz nelieliem apgriezieniem un var būt spolei vakars.. bet nu teorētiski ja nav sveces izbeigušās tad spolei nevajadzētu būtu..
lielākā iespējamība trosīte bet nu tur pie speciem.. | Offline | | |
ivs12 | | Kopš: 07. Feb 2010
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
|
11 Jun 2009, 23:04:04 JZ rakstīja:
nekādas speciālas atzīmes par 1-2 ātrumiem neredz, to pārslēgšanos nodrošinot kaut kāds Solenoid 1, un ja problēma nav citos pārnesumos, tad diez vai tā sajūga vai tā vadības vaina varētu būt
ja tas sajūgs izslīd, tad slīdēšana sākumā parādītos kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis
savukārt ja būtu bojāta vadība tam sajūgam, tad gļuki būtu neatkarīgi no pārnesuma, nevis tikai starp 1-2, asa slēgšanās, sitieni utml.
bet nu tās tik manas domas, automātus neremontēju
ja tas sajūgs izslīd, tad slīdēšana sākumā parādītos kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis .sveiks tieši tā ir manam x5,kas tur ir jānomaina gidrotransformators?????
| Offline | | |
ivs12 | | Kopš: 07. Feb 2010
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
|
ja tas sajūgs izslīd, tad slīdēšana sākumā parādītos kā gļuki 4-5 pārnesumā, tā slīdēšana var arī izskatīties kā kārba slēdzas starp 4-5 pie nelielas slodzes braucot uz ~90km/h, vai apgriezieni staigā motoram itkā paši no sevis .sveiks tieši tā ir manam x5,kas tur ir jānomaina gidrotransformators????? | Offline | | |
ivs12 | | Kopš: 07. Feb 2010
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
| | Offline | | |
ivs12 | | Kopš: 07. Feb 2010
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
|
13 Apr 2010, 21:06:35 ivs12 rakstīja:
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| koments bija paredzets topika autoram, ne sodienas problemai [ Šo ziņu laboja Driver, 13 Apr 2010, 22:17:20 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
13 Apr 2010, 22:15:50 Driver rakstīja:
koments bija paredzets topika autoram, ne sodienas problemai
Hidromuftas maiņa/remonts ir mazāk sāpīgs kā pašas kārbas remonts? Vai +/- tas pats ?
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Apr 2010, 22:21:10 Didzis rakstīja:
13 Apr 2010, 22:15:50 Driver rakstīja:
koments bija paredzets topika autoram, ne sodienas problemai
Hidromuftas maiņa/remonts ir mazāk sāpīgs kā pašas kārbas remonts? Vai +/- tas pats ?
1. normala srota muftu pardod tikai kopa ar karbu, lai butu lielaka garantija, ka viss stardas.
2. mufta principa nav jaucama - aizmetinata. jamaina, ne jaremonte. vienigi cik man zinams tad recro servii cesis muftas uz speciala stenda griez valja, remonte un metina ciet.
...bet lai nonjemtu muftu, naksies ari karbu njemt nost.
automats nav paredzets bomariem un celtniekiem, tapat kaa BMW. nesaprotu kur probelam remontet karbu auto, kas maksa labu ciparu, cita lieta cikstet par karbas remontu kautkadam e32/e34/e36 kur auto maksa karbas remonta cenu.
topika autoram beigta mufta, kas draud ar izskaiditu karbu, bet kas probelmu sodienas rakstitajam - nevelos (par velti) domat
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
| Atgriežos pie viedokļa, ka BMW auto-kārbas ir sūds
Interesējos tikai cik liela sastāvdaļa no "automātiskā kārba" ir tā mufte.
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
homeless | | Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1
Braucu ar: 5er touring
|
15 Jun 2009, 13:57:53 Hunter rakstīja:
Vēlējos painteresēties - kas par lietu var būt ja automāts kad strauji nobremzē un tad atkal vēlas uzsākt braukšanu atlaižot bremžu pedāli reizēm pats nesāk ripot, kustība saakas tikai pēc kādām dažām sekundēm vai arī kad mazliet uzdod gāzi!Bet tā nenotiek visu laiku un pārējie ātrumi slēdzas bez problēmām!
Man bija problēma kad pēc straujas bremzēšanas asi uzsākot braukt ir tāda kā tukšgaita. aizvedu uz servisu, nomainīja eļļu filtru un problēma bija atrisināta. kā man paskaidroja, kārbā bija par maz eļļas līmenis. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|