Online
Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 lamda zondes pievienošana
Autors | Ziņojums |
djmax | | Kopš: 07. Jun 2007
No: Ogre
Ziņojumi: 638
Braucu ar: e30
| šis štekers tā noprotu ir domāts lamda zondei (jo cita, parasti skruvejama, man pie pravodkas neatradās)
kā tad īsti viņu slēgt klāt, tur ir 4 kontakti kuri ir kuri pēc krāsām?! zem tā štekera apvalka konstatēju tikai 3 vadus, 2vus tievākus un 1 biezāku?! =>
kā tad īsti man slēgt to labda zondi klāt?!
p.s. Pati zonde man ir ar apaļo skrūvējamo štekeri.[ Šo ziņu laboja djmax, 11 May 2009, 15:03:45 ] | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Kas tev tas par dzineeju iekshaa? Visu laiku brauci bez lambda zondes vai kaa? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| brūnais vads - zeme
krāsainais - +12 apsilde
pelēkais resnais ir ekranēts vads ar signāla vadu iekšā | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ar kādu domu Tu gribēto to zondi vienot nost? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kādi pigori tieši? kāds motors/gads?
atvienošana jau neko īpašu neizteiks, vienkārši ECU automātā sāks pārliet motoru (trekns maisījums) un vispār jau lambdu ir elementāri pārbaudīt ar analogo testeri, webs ir pilns ar manuāļiem kā to izdarīt...
| Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
11 May 2009, 15:25:45 JZ rakstīja:
kādi pigori tieši? kāds motors/gads?
atvienošana jau neko īpašu neizteiks, vienkārši ECU automātā sāks pārliet motoru (trekns maisījums) un vispār jau lambdu ir elementāri pārbaudīt ar analogo testeri, webs ir pilns ar manuāļiem kā to izdarīt...
Man domaat, ka kaads pateiks, ka ar analogo testeri zondi korekti nevar ntesteet.
Driver tuuliit piedaavaas ar oscilu testeet | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| "no augšas" jātiek klāt pie ECU, uzguuglē pinoutu un mēri to vadu, atvienošana ir diezgan kreisa un neprecīza diagnostikas metode... | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| korekti nē, bet iegūt diezgan ticamu info vai tā vispār strādā - var
11 May 2009, 15:32:50 matrixxxx rakstīja:
11 May 2009, 15:25:45 JZ rakstīja:
kādi pigori tieši? kāds motors/gads?
atvienošana jau neko īpašu neizteiks, vienkārši ECU automātā sāks pārliet motoru (trekns maisījums) un vispār jau lambdu ir elementāri pārbaudīt ar analogo testeri, webs ir pilns ar manuāļiem kā to izdarīt...
Man domaat, ka kaads pateiks, ka ar analogo testeri zondi korekti nevar ntesteet.
Driver tuuliit piedaavaas ar oscilu testeet
| Offline | | |
|
djmax | | Kopš: 07. Jun 2007
No: Ogre
Ziņojumi: 638
Braucu ar: e30
|
11 May 2009, 15:09:53 JZ rakstīja:
brūnais vads - zeme
krāsainais - +12 apsilde
pelēkais resnais ir ekranēts vads ar signāla vadu iekšā
Tātad: štekrs attiecīgi pret zondi =>
Brūno pie melna
Palēko pie pelēkā
Bet kā ir ar to krāsaino apsildes vadu - L-zondei tak ir 2 balti uz apsildi?! tad sanāk krāsaino pie viena baltā, otru balto un masas?! | Offline | | |
djmax | | Kopš: 07. Jun 2007
No: Ogre
Ziņojumi: 638
Braucu ar: e30
|
11 May 2009, 15:09:06 Kashelz rakstīja:
Kas tev tas par dzineeju iekshaa? Visu laiku brauci bez lambda zondes vai kaa?
Dzinejs ielikts m20b25, m20b20 vietā un tam uzlikts M1.3, tik šim kaut kāds dīvains tas štekers, netieku gudrs kā vienot klāt pie 4-tru vadu zondes... | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kaut kāds uz ātro uzgūglēts m42 dme pinouts | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
11 May 2009, 15:41:14 djmax rakstīja:
11 May 2009, 15:09:53 JZ rakstīja:
brūnais vads - zeme
krāsainais - +12 apsilde
pelēkais resnais ir ekranēts vads ar signāla vadu iekšā
Tātad: štekrs attiecīgi pret zondi =>
Brūno pie melna
Palēko pie pelēkā
Bet kā ir ar to krāsaino apsildes vadu - L-zondei tak ir 2 balti uz apsildi?! tad sanāk krāsaino pie viena baltā, otru balto un masas?!
gadus 3 atpakaļ ar šito bakstijos, neatceros vairs no galvas precīzus pinoutus, jāpagūglē, bet ja pareizi atceros, tad abi baltie bija apsildes spirāle un jā - vienu pie masas otru pie krāsainā | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| google images "oxygen sensor pinout"
attiecīgi:
baltais1 - brūnais
baltais2 - krāsainais
pelēkais - resnā pelēkā vada "zeķe"
melnais - tas vads, kas ir iekšā ekrānā[ Šo ziņu laboja JZ, 11 May 2009, 15:54:29 ] | Offline | | |
djmax | | Kopš: 07. Jun 2007
No: Ogre
Ziņojumi: 638
Braucu ar: e30
|
11 May 2009, 15:51:39 JZ rakstīja:
11 May 2009, 15:41:14 djmax rakstīja:
11 May 2009, 15:09:53 JZ rakstīja:
brūnais vads - zeme
krāsainais - +12 apsilde
pelēkais resnais ir ekranēts vads ar signāla vadu iekšā
Tātad: štekrs attiecīgi pret zondi =>
Brūno pie melna
Palēko pie pelēkā
Bet kā ir ar to krāsaino apsildes vadu - L-zondei tak ir 2 balti uz apsildi?! tad sanāk krāsaino pie viena baltā, otru balto un masas?!
gadus 3 atpakaļ ar šito bakstijos, neatceros vairs no galvas precīzus pinoutus, jāpagūglē, bet ja pareizi atceros, tad abi baltie bija apsildes spirāle un jā - vienu pie masas otru pie krāsainā
Ok, thanks alot!
Mēģināšu piedabūt darboties, ja gadījumā atceries kā tur īsti bij, padod ziņu...
Vēl tāds jautājums pievienojot lamda zondi atšķirībai jā'but momentālai jeb kādu laiku dzinējam padarbojoties?! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| parasti ECU apsildāmās zondes rādijumu sāk ņemt vērā apmēram minūti pēc auksta dzinēja piedarbināšanas
neapsildāmās laikam bija 3-5 minūtes | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Vislabaak ir noresetot motora vadiibas bloku, kad pieliec zondi, tas ir, akjiiti nonjem nost uz paaris minuteem | Offline | | |
|
djmax | | Kopš: 07. Jun 2007
No: Ogre
Ziņojumi: 638
Braucu ar: e30
|
11 May 2009, 15:56:28 Kashelz rakstīja:
Vislabaak ir noresetot motora vadiibas bloku, kad pieliec zondi, tas ir, akjiiti nonjem nost uz paaris minuteem
Ok, darīšu tā, paldies par padomu.. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 May 2009, 15:32:50 matrixxxx rakstīja:
11 May 2009, 15:25:45 JZ rakstīja:
kādi pigori tieši? kāds motors/gads?
atvienošana jau neko īpašu neizteiks, vienkārši ECU automātā sāks pārliet motoru (trekns maisījums) un vispār jau lambdu ir elementāri pārbaudīt ar analogo testeri, webs ir pilns ar manuāļiem kā to izdarīt...
Man domaat, ka kaads pateiks, ka ar analogo testeri zondi korekti nevar ntesteet.
Driver tuuliit piedaavaas ar oscilu testeet
nu patiesiba ar testeri var izzvanit zondi. tikai ar testeri var izzvanit apsildes elementu, bet ja ir vesela kaudze ar citiem paligisnitrumentiem tad ari var parbaudit vai zonde strada un vai nak no vinjas signals.
bet pec pieredzes vieglak ir ieskruvet vinju izputeja un tad merit uz rucosha auto, neka taisit mini labaratoriju.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| "zvanīt" var tikai apsildes elementu - spirāli, uz devēja "karstā" gala mēra voltus, tur ir jābūt pulsācijām no ~0,2-0,9V, normāls rādījums bija ~0,5V laikam, atvieno kādu vakuma trubu ieplūdes kolektorā un voltimetra rādījums nokritīs līdz 0,2-0,3 un tad uzkāps atpakaļ līdz 0,5, iepūt ēteri pa atvienoto trubu - uzleks līdz 0,9 un tad atkal atjaunosies 0,4-0,5, tā tad arī ir visa diagnostika, kas pateiks vai lambda pietiekami ātri spēj reaģēt uz izmaiņām un vai ECU ņem to mērījumu vērā un ievieš korekcijas
un par cik tas signāls uz tā vada ir impulsi - nederēs digitālais voltimetrs, jo viņa rādījums visu laiku ļoti lēkās, kaut ko saprast varēs, bet ar analogo viss izskatās smukāk
12 May 2009, 11:26:10 Driver rakstīja:
11 May 2009, 15:32:50 matrixxxx rakstīja:
11 May 2009, 15:25:45 JZ rakstīja:
kādi pigori tieši? kāds motors/gads?
atvienošana jau neko īpašu neizteiks, vienkārši ECU automātā sāks pārliet motoru (trekns maisījums) un vispār jau lambdu ir elementāri pārbaudīt ar analogo testeri, webs ir pilns ar manuāļiem kā to izdarīt...
Man domaat, ka kaads pateiks, ka ar analogo testeri zondi korekti nevar ntesteet.
Driver tuuliit piedaavaas ar oscilu testeet
nu patiesiba ar testeri var izzvanit zondi. tikai ar testeri var izzvanit apsildes elementu, bet ja ir vesela kaudze ar citiem paligisnitrumentiem tad ari var parbaudit vai zonde strada un vai nak no vinjas signals.
bet pec pieredzes vieglak ir ieskruvet vinju izputeja un tad merit uz rucosha auto, neka taisit mini labaratoriju.
| Offline | | |
djmax | | Kopš: 07. Jun 2007
No: Ogre
Ziņojumi: 638
Braucu ar: e30
|
11 May 2009, 15:52:50 JZ rakstīja:
google images "oxygen sensor pinout"
attiecīgi:
baltais1 - brūnais
baltais2 - krāsainais
pelēkais - resnā pelēkā vada "zeķe"
melnais - tas vads, kas ir iekšā ekrānā
Tātad lai kādam nav kļudīga info, pastāstīšu kā isti tur ir.
Tajā resnajā pelēkajā vadā ir vēl 2 vadi kuriem apkart ekrāns (melns un brūns), un tie attiecīgi jāvieno pie zondes melnā un pelēkā, bet ārējais brūnai un krāsainais jāvieno pie baltajiem.
Es izdaŗiju vienkāršāk, paņemu oriģinālo, bet skrūvejamo, štekeri tur viss sapas pēc krāsām - pielodēju un vis darbojās. [ Šo ziņu laboja djmax, 13 May 2009, 11:59:17 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|