Online
Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Automašīnas apturēšana
Autors | Ziņojums |
Berx | | Kopš: 15. Jan 2008
Ziņojumi: 28
Braucu ar: e46
| atsauce uz publikāciju:
Atsauce
05 May 2009, 16:57:06 Berx rakstīja:
A. Cilvēka pamattiesības brīvi pārvietoties ierobežojamas tikai ar likumu, lai aizsargātu citas, svarīgākas ar likumu aizsargātās intereses.
LR Satversmes 97. pants nosaka, ka "Ikvienam, kas likumīgi uzturas Latvijas teritorijā, ir tiesības brīvi pārvietoties ... ."
Tomēr šīs tiesības nav absolūtas, un tās var ierobežot ar likumu, lai nodrošinātu citu interešu aizsardzību. LR Satversmes 116. pants pieļauj ierobežot kustības brīvību uz likuma pamata, lai: "aizsargātu citu cilvēku tiesības, demokrātisko valsts iekārtu, sabiedrības drošību, labklājību un tikumību."
B. Automašīnas apturēšanu drīkst pieprasīt tikai likumā noteiktais personu loks.
1. Ikviens Valsts policijas darbinieks ir tiesīgs pieprasīt automašīnas apturēšanu.
LR likuma "Par policiju" 12. panta 1.daļas 18. punkts nosaka, ka Policijas darbiniekam, pildot viņam uzliktos pienākumus atbilstoši dienesta kompetencei, ir tiesības apturēt transportlīdzekļus.
Likuma "Par policiju" 15. pants nosaka, ka:
(1) Policija sastāv no Valsts policijas, Drošības policijas un pašvaldības policijas.
(2) Valsts policija un Drošības policija katra savas kompetences ietvaros izpilda savus pienākumus visā Latvijas Republikas teritorijā, pašvaldības policija - attiecīgajā administratīvajā teritorijā.
(3) Valsts policija un Drošības policija ir Iekšlietu ministrijas pārraudzībā esošas iestādes. Valsts policija darbojas saskaņā ar iekšlietu ministra apstiprinātu nolikumu. Drošības policija darbojas saskaņā ar Ministru kabineta apstiprinātu nolikumu.
(4) Pašvaldības policija ir iekļauta attiecīgās pašvaldības sastāvā, bet darba organizācijas jautājumos sadarbojas ar Valsts policiju.
Likuma "Par policiju" 17. pants "Kārtības policija sastāv no Valsts policijas Kārtības policijas pārvaldes, tai pakļautiem Ceļu policijas un apvienības "Apsardze" dienestiem, … ."
No šiem pantiem izriet, ka katrai policijai ir sava kompetence. Tā kā saskaņā ar Nolikuma par ceļu policiju un CP instrukciju CP galvenais uzdevums ir nodrošināt ceļu satiksmes kārtību un drošību, tad jāsecina, ka autovadītājiem pamatā jāsaskaras ar CP. Tas gan nenozīmē, ka citām policijas struktūrvienībām nav tiesību apturēt transportlīdzekli, ja ir noticis pārkāpums vai ir aizdomas par noziegumu utt. Taču pašvaldības policijas kompetence ir ierobežota ne tikai ar noteiktu administratīvo teritoriju.
2. Pašvaldības policijas kompetence ir ierobežota.
APK 211.3 pants. Pašvaldību amatpersonas, kas kontrolē transportlīdzekļu apstāšanos vai stāvēšanu:
"Kontroli pār transportlīdzekļu apstāšanās vai stāvēšanas noteikumu ievērošanu atbilstoši Ceļu satiksmes noteikumiem realizē pašvaldības domes (padomes) pilnvarotas institūcijas (amatpersonas).
Amatpersonas, izskatot lietas par minēto noteikumu pārkāpšanu, var uzlikt naudas sodu līdz pieciem latiem."
Likuma "Par policiju" 19. pants uzskaita pašvaldības policijas funkcijas, kurās neietilpst satiksmes uzraudzība. Pašvaldību policija drīkst apturēt transportlīdzekļus un izdarīt to apskati, veicot savu pienākumu izpildi savas kompetences ietvaros. Taču pašvaldības policijai saskaņā ar APK 214.1 pantu nav piešķirta nekāda kompetence sakarā ar CSN pārkāpšanu. Par CSN un citiem pārkāpumiem pašvaldības policijai ir jāziņo valsts policijai.
Atsevišķos gadījumos pašvaldību saistošie noteikumi var noteikt zināmu kompetenci pašvaldību policijai par šo saistošo noteikumu pārkāpšanu. Tomēr šādi noteikumi nevar izdarīt izmaiņas CSN vai APK un pašvaldību policijai noteikt kādu kompetenci šajos jautājumos. Ja tomēr gadās kaut kas nopietns, tad pašvaldību policijai, protams, ir jāiejaucas. Visos ar ceļu satiksmi saistītajos gadījumos pašvaldības policijai ir jāizsauc CP.
3. Zemessargi nav tiesīgi pieprasīt automašīnas apturēšanu
Kopš 1999.gada 1.aprīļa, kad stājās spēkā jaunie CSN, zemessargi nav tiesīgi dot autovadītājiem norādījumus apturēt transportlīdzekli, kā arī pieprasīt pārbaudei CSN 25. punktā minētos dokumentus.
C. Tiesīgās amatpersonas drīkst pieprasīt apturēt automašīnu tikai likumā noteiktos gadījumos.
LR likuma "Par policiju" 12. panta 1. daļa nosaka, ka Policijas darbiniekam, pildot viņam uzliktos pienākumus atbilstoši dienesta kompetencei, ir tiesības:
"15) uz laiku ierobežot vai pārtraukt transporta vai gājēju kustību ielās un uz ceļiem, kā arī personu iekļūšanu atsevišķās vietās vai objektos un izkļūšanu no tiem, ja to prasa sabiedrības drošības, personu dzīvības, veselības un mantas aizsardzības, kā arī izmeklēšanas intereses;"
"1 apturēt transportlīdzekļus un izdarīt to apskati (izņemot diplomātisko un konsulāro pārstāvju un Latvijas Republikas deputātu transportlīdzekļus) pēc policijas iestādes priekšnieka norādījuma, lai aizturētu personas, kas izdarījušas noziegumu vai izbēgušas no apcietinājuma apvidos, kuros iespējama šo personu atrašanās;"
"20) apturēt transportlīdzekli un izdarīt tā apskati, ja ir pamats domāt, ka tā vadītājs pārkāpis ceļu satiksmes noteikumus vai likuma prasības... ."
"26) steidzamos gadījumos ar transportlīdzekļa vadītāja piekrišanu izmantot uzņēmumiem, iestādēm, organizācijām vai personām piederošos transportlīdzekļus … braukšanai uz notikuma vietu vai personu nogādāšanai ārstniecības iestādēs, ja tām steidzami nepieciešama medicīniskā palīdzība, kā arī tādu personu vajāšanai, kuras izdarījušas noziegumus, un aizturēto neatliekamai nogādāšanai policijas iestādē;"
Savukārt CP instrukcijas 40. punkts nosaka, ka transportlīdzekli var apturēt šādos gadījumos:
"40.1. ja ir pamats domāt, ka pārkāpti Ceļu satiksmes noteikumi vai izdarīts cits likumpārkāpums;
40.2. ja nepieciešams brīdināt vadītāju par ceļu satiksmes īpatnībām vai ceļu satiksmes apstākļu maiņu;
40.3. ja nepieciešams izdarīt vadītāja vai transportlīdzekļa pārbaudi, tai skaitā, masveida pārbaudi."
CP instrukcija nav autovadītājiem saistoša. Bez tam tā satur likumos neparedzētu vadītāja vai transportlīdzekļa pārbaudi, tai skaitā, masveida pārbaudi. No Likuma par policiju izriet, ka automašīnu apturēšana ir pieļaujama tikai dažos gadījumos un CP praktizētā 'dokumentu pārbaude' ir nelikumīga.
D. CP darbiniekiem ir jābūt formas tērpā un pēc autovadītāja pieprasījumā jāuzrāda dienesta apliecība.
Likuma "Par policiju" 32. pants Policijas darbinieka formas tērps:
"Policijas darbiniekam bez maksas tiek izsniegts vienota parauga formastērps. Formas tērpa aprakstu un atšķirības zīmes apstiprina Ministru kabinets."
"Policijas darbiniekam viņa pilnvaru apliecināšanai izdod dienesta apliecību, bet kriminālpolicijas darbiniekam - arī speciālu žetonu. Pie policijas darbinieka formas tērpa redzamā vietā jābūt piestiprinātam viņa uzvārdam un personiskajam numuram, bet pie pašvaldības policijas darbinieka formas tērpa - arī attiecīgās teritorijas atšķirības zīmei un nosaukumam."
Ceļu satiksmes likuma 41. panta 2. daļa: "Personām, kuras pilnvarotas aktīvi regulēt satiksmi uz ceļiem, kā arī personām, kuras uzrauga satiksmi, jābūt jebkurā diennakts laikā labi saredzamā attiecīgā formas tērpā ar gaismu atstarojoša materiāla elementiem un ar atšķirības zīmi, kā arī tām jābūt klāt dienesta apliecībai."
CSN 7. punkta 2. un 3. daļa nosaka, ka: "Satiksmes regulētājiem un personām, kuras uzrauga ceļu satiksmi, uz ceļa jebkurā diennakts laikā jābūt labi saredzamā attiecīgā formas tērpā ar gaismu atstarojoša materiāla elementiem un ar atšķirības zīmi; jābūt klāt dienesta apliecībai.
Personām, kuras pārbauda transportlīdzekļa vadītāja dokumentus, pēc vadītāja pieprasījuma ir jāuzrāda dienesta apliecība."
E. Policijas amatpersonas ir tiesīgas pieprasīt transportlīdzekļa apturēšanu CSN noteiktajā veidā un kārtībā
1. Saskaņā ar CSN 46. punktu policijas amatpersonas var dot norādījumu apturēt transportlīdzekli:
"ar skaļruņa palīdzību vai uz konkrēto vadītāju vērsta zižļa svārstveida kustību no policijas vai Robežsardzes spēku (pierobežā) automobiļa, kam ir valsts standartā LVS 63:1996 noteiktais operatīvā transportlīdzekļa krāsojums;"
"ar uz konkrēto vadītāju vērsta zižļa svārstveida kustību no blakus braucoša transportlīdzekļa. Šajā gadījumā personai, kas dod norādījumu apturēt transportlīdzekli, jābūt tērptai attiecīgā formas tērpā;"
"ar horizontāli vērstu zizli, atrodoties uz (pie) brauktuves. Vienlaikus ar otru roku var dot norādījumus, konkrēti kuram vadītājam un kur jāaptur transportlīdzeklis. Šajā gadījumā personai, kas dod norādījumu apturēt transportlīdzekli, jābūt tērptai labi saredzamā formas tērpā ar gaismu atstarojoša materiāla elementiem un atšķirības zīmi."
2. Apturēšanas modelis:
CP instrukcijas 44. punkts nosaka, ka: "Pēc transportlīdzekļa apturēšanas inspektors bez kavēšanās pienāk pie vadītāja, sasveicinās, nosauc savu uzvārdu un ieņemamo amatu, un pieprasa attiecīgā transportlīdzekļa vadīšanai nepieciešamos dokumentus (pēc vadītāja vai citu satiksmes dalībnieku lūguma inspektoram jāuzrāda dienesta apliecība). Pēc nepieciešamo dokumentu saņemšanas, apturēšanas iemeslu vadītājam paziņo oficiālā formā, īsi un pieklājīgi."
Taču CP instrukcijā ir neprecizitāte attiecībā uz apturēšanas iemesla nosaukšanu, jo augstāk minētais Likums par policiju nosaka, ka iemesls ir jānosauc pēc apturēšanas līdz citu darbību veikšanai.
LR likuma "Par policiju" 5. panta 4. daļa nosaka, ka: "…. Ikreiz, kad policijai nākas ierobežot personu tiesības un brīvības, policijas darbinieks sniedz tām paskaidrojumu, kurā pamato katru konkrēto ierobežojumu. Šādos gadījumos pēc personu pieprasījuma policijas darbiniekam jānosauc savs uzvārds, amats un dienesta vieta, kā arī jāuzrāda dienesta apliecība."
Ceļu satiksmes likuma 26. panta 1. daļas 2. punkts nosaka, ka transportlīdzekļa vadītājam ir tiesības "uzzināt viņa vadītā transportlīdzekļa apstādināšanas iemeslu, kā arī uzzināt tās amatpersonas vārdu, uzvārdu un ieņemamo amatu, kura viņu apstādinājusi."
CP darbinieka uzvedības piemērs, apturot transporta līdzekli: "Labdien! Ceļu policijas inspektors tāds un tāds no tādas un tādas struktūrvienības. Jūs izdarījāt tādu un tādu pārkāpumu. Lūdzu uzrādiet vadītāja apliecību un tehnisko pasi."
F. Autovadītāju un CP amatpersonu rīcība pēc apturēšanas.
1. CP un autovadītāju savstarpējām attiecībām jābalstās uz savstarpēju cieņu un likumu ievērošanu.
CP instrukcijas 49. punkts nosaka, ka: "Inspektora un ceļu satiksmes dalībnieka savstarpējām attiecībām jābalstās uz likumu ievērošanu un savu pienākumu precīzu izpildīšanu. Inspektoram savā darbā apņēmība un principialitāte jāapvieno ar uzmanību un cieņu. Nav pieļaujama augstprātība, rupjība, vārdi un rīcība, kas pauž necieņu pret cēlu satiksmes dalībniekiem. Izskaidrojot izdarītos pārkāpumus, jāatsaucas uz Ceļu satiksmes noteikumiem vai citiem normatīvajiem aktiem."
2. Pēc automašīnas apturēšanas autovadītājam nav obligāti jāatstāj automašīnas salons.
CP instrukcijas 47. punkts nosaka, ka vadītājam drīkst pieprasīt izslēgt transportlīdzekļa motoru un atstāt transportlīdzekļa salonu (kabīni) šādos gadījumos:
"47.1. ja inspektora atrašanās blakus stāvošam transportlīdzeklim rada traucējumus ceļu satiksmei vai apdraud inspektora personīgo drošību;
47.2. ja ir pamats domāt, ka vadītājs un (vai) viņa pasažieri ir saistīti ar noziedzīga nodarījuma izdarīšanu;
47.3. ja transportlīdzeklis nav tehniskā kārtībā vai pieļauti pārkāpumi kravas pārvadāšanā;
47.4. protokola sastādīšanai, naudas soda kvīts izrakstīšanai vai alkohola, narkotisko vai citu apreibinošo vielu lietošanas konstatējošas pārbaudes veikšanai. Šajos gadījumos vadītāju drīkst uzaicināt pienākt pie policijas transportlīdzekļa."
Jebkurā gadījumā, ja policijas amatpersona uzstājīgi pieprasa izkāpt no automašīnas, tiek ierobežotas autovadītāja tiesības un brīvības, kā rezultātā policijas amatpersonai saskaņā ar likuma "Par policiju" 5. panta 4. daļu ir jāpamato ikviens šāds ierobežojums.
3. Izmantot autovadītāja transporta līdzekļa salonu policijas amatpersona drīkst tikai tad, ja autovadītājs piekrīt šādam lūgumam.
CP instrukcijas 48. punkts nosaka, ka: "Protokola sastādīšanai, izmantot vadītāja, kurš pārkāpis Ceļu satiksmes noteikumu prasības, transportlīdzekļa salonu (kabīni) atļauts tikai ar vadītāja piekrišanu."
4. Tikai steidzamos gadījumos un tikai ar autovadītāja piekrišanu policijas amatpersonas drīkst izmantot autovadītāja transportlīdzekli, lai vajātu personas, kas izdarījušas noziedzīgu nodarījumu, sniegtu neatliekamu medicīnisko palīdzību u.tml.
Likuma "Par policiju" 12. panta 1. daļas 26. punkts nosaka, ka policijas amatpersonām ir tiesības "steidzamos gadījumos ar transportlīdzekļa vadītāja piekrišanu izmantot uzņēmumiem, iestādēm, organizācijām vai personām piederošos transportlīdzekļus … braukšanai uz notikuma vietu vai personu nogādāšanai ārstniecības iestādēs, ja tām steidzami nepieciešama medicīniskā palīdzība, kā arī tādu personu vajāšanai, kuras izdarījušas noziegumus, un aizturēto neatliekamai nogādāšanai policijas iestādē."
5. Transportlīdzekļa vajāšana atļauta tikai ārkārtējos gadījumos.
CP instrukcijas 51. punkts nosaka, ka: "Transportlīdzekļa vajāšana atļauta ārkārtējos gadījumos, lai aizturētu transportlīdzekļos esošās personas, kuras izdarījušas noziedzīgu nodarījumu vai tiek turētas aizdomās par noziedzīga nodarījuma izdarīšanu, personas, kuras nelikumīgi atstājušas ceļu satiksmes negadījuma vietu, kā arī vadītājus, kuri ar savu rīcību rada draudus citu satiksmes dalībnieku drošībai vai neizpilda policijas darbinieku prasību apstāties. … . Vajāšanas laikā aizliegts radīt satiksmei bīstamas situācijas."
CP instrukcijas 52. punkts nosaka, ka: "Netiek vajāti transportlīdzekļi, kuru vadītāji izdarījuši sīkus, nenozīmīgus pārkāpumus."[ Šo ziņu laboja Berx, 05 May 2009, 17:04:34 ] | Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Ar bembjiem un līdzīgiem agregātiem parasti netiek izdarīti "nenozīmīgi pārkāpumi"
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
montoya | | Kopš: 20. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1139
Braucu ar: Subaru Outback '06
| Un | Offline | | |
Reino | | Kopš: 03. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 543
Braucu ar: 87
| Apskaties grozījumus | Offline | | |
montoya | | Kopš: 20. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1139
Braucu ar: Subaru Outback '06
| Tā lcp.lv mājas lapa man šķiet kā tapa 2000. gadā, tā arī nav mainīta | Offline | | |
Berx | | Kopš: 15. Jan 2008
Ziņojumi: 28
Braucu ar: e46
|
05 May 2009, 17:02:44 Reino rakstīja:
Apskaties grozījumus
jep, tieši tāpēc es šo šeit ieliku, gribēju zināt vai šis viss vēl ir saistošs. Galvenais man interesē, vai CP ir jāsniedz pamatojums par apturēšanas iemeslu vai nē?
Nepaspēju nemaz vēl kārtīgi pateikt to kas mani interesē, kā jau 4 atbildes tika iepostotas [ Šo ziņu laboja Berx, 05 May 2009, 17:10:13 ] | Offline | | |
Huligaans | | Kopš: 03. Jan 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5291
Braucu ar: e34
|
05 May 2009, 17:05:43 Berx rakstīja:
05 May 2009, 17:02:44 Reino rakstīja:
Apskaties grozījumus
jep, tieši tāpēc es šo šeit ieliku, gribēju zināt vai šis viss vēl ir saistošs. Galvenais man interesē, vai CP ir jāsniedz pamatojums par apturēšanas iemeslu vai nē?
Nepaspēju nemaz vēl kārtīgi pateikt to kas mani interesē, kā jau 4 atbildes tika iepostotas
jaa daudz kas mainijies bet jebkuraa gadijumaa Tev ir tiesiibas uzzinaat sava t.liidzeklja aptureeshanas iemeslu.
----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! | Offline | | |
Reino | | Kopš: 03. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 543
Braucu ar: 87
|
05 May 2009, 17:05:43 Berx rakstīja:
05 May 2009, 17:02:44 Reino rakstīja:
Apskaties grozījumus
jep, tieši tāpēc es šo šeit ieliku, gribēju zināt vai šis viss vēl ir saistošs. Galvenais man interesē, vai CP ir jāsniedz pamatojums par apturēšanas iemeslu vai nē?
Nepaspēju nemaz vēl kārtīgi pateikt to kas mani interesē, kā jau 4 atbildes tika iepostotas
Jā, Tev ir tiesības, bet viņam nav pienākums un tā kā viņš darbojas Valsts policijas Kārtības policijas struktūrvienībā, viņam ir saistošs Valsts policijas darbinieka profesionālās ētikas un uzvedības kodekss, kur ir tikai vispārīgi noteikti viņa pienākumi, atbildība etc. | Offline | | |
|
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Nu tas teksts ir 10 gadus vecs LCP instrukcija ne tikai nav saistoša autovadītājam, bet tā vairs nav pieejama publiski (NAIS) un nav zināms, vai tā joprojām ir spēkā un ir tādā redakcijā kā Jirgena laikos. | Offline | | |
Reino | | Kopš: 03. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 543
Braucu ar: 87
| tur bija arī noteikts, ka nedrikst stāvēt ar radaru kaut kādus 200 metrus pirms vai pēc zīmes, kas nosaka max ātrumu | Offline | | |
Berx | | Kopš: 15. Jan 2008
Ziņojumi: 28
Braucu ar: e46
| Nu tad konkrēts piemērs, braucot nepārkāpjot CSN (derīga OCTA , TA, ātrums nepārsniedz atļauto, vadītājs un pasažieri piesprādzējušies, nav tehnisku defektu), priekšā Tevi notur CP darbinieks - "dokumentu pārbaudei". Tātad teorētiski sanāk, ka viņš rīkojas nelikumīgi, jo viņam nav pamatojuma mana tr.līdzekļa apturēšanai? | Offline | | |
Reino | | Kopš: 03. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 543
Braucu ar: 87
| CP darbinieks nevar zināt vai Tev mašīnā nesēž tikko no cietuma izbēguši zeki, vai Tev elpā nav zāles smarža. Policijas darbinieks ir tiesīgs parbaudīt Tavu personību, attiecīgi apturēt auto. | Offline | | |
Sou | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 2
Braucu ar: 325i
| "Galvenais man interesē, vai CP ir jāsniedz pamatojums par apturēšanas iemeslu vai nē?"
Ja arī ir, es vairs nekad nejautāšu iemeslu, Pietiek ar vienu sodu, ko saņēmu tikai tādēļ, ka atļāvos pajautāt. | Offline | | |
runcis | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 4537
Braucu ar: X
|
05 Jun 2009, 15:03:20 Sou rakstīja:
"Galvenais man interesē, vai CP ir jāsniedz pamatojums par apturēšanas iemeslu vai nē?"
Ja arī ir, es vairs nekad nejautāšu iemeslu, Pietiek ar vienu sodu, ko saņēmu tikai tādēļ, ka atļāvos pajautāt.
ja tev CP pashi nepasaka apturesanas iemeslu,tev ir pilnas tiesibas to uzzinat,un ja vinji tev ir uzlikushi sodu par to,ka tu velejies uzzinat apstadinashanas iemeslu,tad esi smagi apčakarēts!
-----------------
| Offline | | |
Sternwolf | | Kopš: 03. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2211
Braucu ar: izslēgtu DSC
| Kā īsti tagad ir ar tehnisko apliecību, jāvedā vienmēr līdzi, jeb der arī kopija, jeb vispār var mājās turēt?
----------------- Vakances jobmarket.lv | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
02 Oct 2018, 10:02:15 @Sternwolf rakstīja:
Kā īsti tagad ir ar tehnisko apliecību, jāvedā vienmēr līdzi, jeb der arī kopija, jeb vispār var mājās turēt?
Kas ir tehniskā apliecība? | Online | | |
|
Sternwolf | | Kopš: 03. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2211
Braucu ar: izslēgtu DSC
| reģistrācijas apliecība
----------------- Vakances jobmarket.lv | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Beidz, cilvēks cenšas kratīties vaļā no kaitinošā ieraduma saukt reģistrācijas apliecību par "tehnisko pasi", ar vienu vārdu jau ir ticis galā, gan jau drīz sekos arī otrais! | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
02 Oct 2018, 10:16:49 @Sternwolf rakstīja:
reģistrācijas apliecība
Nu re.
Par tēmu - teorētiski sods ir 3eur. Nav dzirdēts, ka kādam būtu piemērots. Es gan daru otrādi un visas apliecības turu attiecīgajos auto, un man ir pofig. | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Pie apturēšanas vienmēr prasa reģistrācijas apliecību un vadītāja apliecību, neskaitot reidus uz alko, kad konvejieris... Tad tik jautājums - esam dzēruši? Un pūšam, neprasa (vismaz es neesmu saskāries savādāk) neko, jo arī ir uzdevums...
Par sodu, ka maks palicis mājās hvz, slinkums meklēt, bet bija kkas maziņš | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|