Online

Pašreiz BMWPower skatās 152 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 523iA E39 jaudas trūkums pēc remonta

AutorsZiņojums
runciz
20. Apr 2009, 08:22 #1

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Sveiki...
Nedēļu atpakaļ manam E39 tika veikts pamatīgs motora remonts-gredzeni, blīvslēgi, kompensatori, visas blīves, ķēdes, roļiki, siksnas, ūdenspumpis, šlaukas, utt...vienvārd sakot - pa pilno programu. Tagad braucot, galīgi nav cēliena...Tikai kickdown kaut kā kustas uz priekšu - un tikuntā jocīgi, ar pauzi un nepilnīgi...pieslēdzot pie kompja rāda, ka ieplūdes datčiks vanosiem gļuko...pārbaudot to atsevišķi - viss ok, impulss pie bloka pienāk un ir ok...tagad doma ir, ka metkas pareizi nav saliktas - nav pareizs iešprices moments...tādā gadījumā jāārda atkal viss nost...protams, meistars maksā par savu kļūdu pats...bet vai tas tā varētu būt? Varbūt tomēr to datčiku nomainīt? Varbūt bloks ir noklājies? Kādi ir simptomi, ja bloks beigts? Jau iepriekš liels paldies par variācijām. Škrobe baigā - kāposts iegrūsts, bet kustēt nekustās!=( Štuku mierīgi iebraucu, bet nekā...
Offline
Fashion
21. Apr 2009, 10:27 #2

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Tas nevar būt tā saucamais Ļamda zonde
Offline
Kashelz
21. Apr 2009, 10:46 #3

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Kas tas pa dzineeju, skasim ar to, M52 bendziins vai kas nikaanks vai arii diizelis? Mozj sakumaa gaaja un uzreiz spiedi gridaa - nepierbrauci ka vajag, tad ne tas vien pec kapitalkas var notikt un darbs buus vejaa
Offline
sasha_belijs
21. Apr 2009, 10:48 #4

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

2.3 benzīns automāts
Offline
Fashion
21. Apr 2009, 10:52 #5

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


21 Apr 2009, 10:46:18 Kashelz rakstīja:
Kas tas pa dzineeju, skasim ar to, M52 bendziins vai kas nikaanks vai arii diizelis? Mozj sakumaa gaaja un uzreiz spiedi gridaa - nepierbrauci ka vajag, tad ne tas vien pec kapitalkas var notikt un darbs buus vejaa

Tu runā par to ka pēc kapitalkas ir jāveci tā dēvētā dzinēja apkatka
Offline
harits
21. Apr 2009, 10:55 #6

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


21 Apr 2009, 10:52:13 Fashion rakstīja:

21 Apr 2009, 10:46:18 Kashelz rakstīja:
Kas tas pa dzineeju, skasim ar to, M52 bendziins vai kas nikaanks vai arii diizelis? Mozj sakumaa gaaja un uzreiz spiedi gridaa - nepierbrauci ka vajag, tad ne tas vien pec kapitalkas var notikt un darbs buus vejaa

Tu runā par to ka pēc kapitalkas ir jāveci tā dēvētā dzinēja apkatka
dzinējs ir jāpiebrauc, lai vis smuki piedilst
Offline
Fashion
21. Apr 2009, 10:59 #7

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


21 Apr 2009, 10:55:16 harkevIcs rakstīja:
dzinējs ir jāpiebrauc, lai vis smuki piedilst

Jāutājumu nav vairs a nē 1 ir vai tad ja taisa kapitālo neviens garantijas nekādas nedod servosos

[ Šo ziņu laboja Fashion, 21 Apr 2009, 10:59:29 ]

Offline
ozo
21. Apr 2009, 11:01 #8

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


21 Apr 2009, 10:59:10 Fashion rakstīja:

21 Apr 2009, 10:55:16 harkevIcs rakstīja:
dzinējs ir jāpiebrauc, lai vis smuki piedilst

Jāutājumu nav vairs a nē 1 ir vai tad ja taisa kapitālo neviens garantijas nekādas nedod servosos


izlasi tacu pirms kautko raksti:
protams, meistars maksā par savu kļūdu pats...
Offline
otomars
21. Apr 2009, 11:02 #9

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

izlasiit liidz galam nevarat,par iebraukshanu ir pateikts....posteetaaji bljin

20 Apr 2009, 08:22:34 runciz rakstīja:
Sveiki...
Nedēļu atpakaļ manam E39 tika veikts pamatīgs motora remonts-gredzeni, blīvslēgi, kompensatori, visas blīves, ķēdes, roļiki, siksnas, ūdenspumpis, šlaukas, utt...vienvārd sakot - pa pilno programu. Tagad braucot, galīgi nav cēliena...Tikai kickdown kaut kā kustas uz priekšu - un tikuntā jocīgi, ar pauzi un nepilnīgi...pieslēdzot pie kompja rāda, ka ieplūdes datčiks vanosiem gļuko...pārbaudot to atsevišķi - viss ok, impulss pie bloka pienāk un ir ok...tagad doma ir, ka metkas pareizi nav saliktas - nav pareizs iešprices moments...tādā gadījumā jāārda atkal viss nost...protams, meistars maksā par savu kļūdu pats...bet vai tas tā varētu būt? Varbūt tomēr to datčiku nomainīt? Varbūt bloks ir noklājies? Kādi ir simptomi, ja bloks beigts? Jau iepriekš liels paldies par variācijām. Škrobe baigā - kāposts iegrūsts, bet kustēt nekustās!=( Štuku mierīgi iebraucu, bet nekā...
Offline
Fashion
21. Apr 2009, 11:04 #10

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


21 Apr 2009, 11:01:23 ozo rakstīja:

21 Apr 2009, 10:59:10 Fashion rakstīja:

21 Apr 2009, 10:55:16 harkevIcs rakstīja:
dzinējs ir jāpiebrauc, lai vis smuki piedilst

Jāutājumu nav vairs a nē 1 ir vai tad ja taisa kapitālo neviens garantijas nekādas nedod servosos


izlasi tacu pirms kautko raksti:
protams, meistars maksā par savu kļūdu pats...


sorry...
Offline
Kashelz
21. Apr 2009, 11:09 #11

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Kas ta tur taads ir pateikt, iebraucu mieriigi, ne jau mieriigi jaaiebrauc, bet gan pareizi, jaiebraduz dzineejs ir pie visiem apgreizieniem mieriigi, ka arii ar 1k nekas nenotiks, es savam ierbaucu 3000 km un tad mainiju elju uz svaigu, pec tam arii uzreiz baigi negazeeju.

To gljukojosho dachiku vajadzeetu samainit pret citu, paskatiteis kas tad notiek un vai atkal kjuda neiemetas, varbut vadiem nav kkas salikta ka vajag. Serviss garantijas nez vai iisti rakstiski vareetu dot, ja vien pashi nepiebrauc uz stenda, jo svaigu motoru griezjot redlainaa viens divi nokausies
Offline
runciz
21. Apr 2009, 15:20 #12

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Auto ir 523i, tourings, automāts, 1999.g. benzīns. Nu pēc kapitalkas nobraucu 1,5 k mierīgi - tas ir nepārsniedzot 3 k apgriezienus. Dot virsū jau nav iespējams - neiet - tik lēni velk augšā, ka pat trolejbus ātrāk aizbrauc...pamēģinot kickdown - apgriezieni tā kā kāptu, bet ātrums nelīdzvērtīgi kāpj līdzi - it kā kaut kas traucētu, tā kā aizrijies. Ar to datčiku ir tā, ka diagnostika uzrāda kļūdu - tjipa ar ieplūdi (vanosiem) nav kārtībā - ka datčiks gļuko. To datčiku noņēma - pārbaudīja - impulsu cauri laiž, bloks tātad saņem viņu, no bloka arī signāls nāk ārā - tātad bloks nokāries nav. Tagad servisā stāv izjaukts - meistars skatās metkas - vai viss ir pareizi utt...pagaidām neko neredzot...nesaprotam, kas par vainu...meistars ir profesionāls - pašam savs serviss ar jaunajām bosch tehnikām utt...strādā vairāk kā 20 gadus, un pie viņa tikkai BMW, Mercedes, Lexus vien tur stāv rindā. Pirms atdevu remontēt, ar vecajām iekšā, gāja lopā...pēc remonta, galīgi nav jaudas...patēriņš ap 18 litriem...kā nodzēs kļūdu to, kas izlec, iedarbinot atkal parādās...ja bloks būtu beigts, kļūda nedzēstos...Kādi padomi-idejas...?!
Offline
Rollers
21. Apr 2009, 15:24 #13

Kopš: 02. Jan 2008

Ziņojumi: 1336

Braucu ar: 848


21 Apr 2009, 15:20:45 runciz rakstīja:
Auto ir 523i, tourings, automāts, 1999.g. benzīns. Nu pēc kapitalkas nobraucu 1,5 k mierīgi - tas ir nepārsniedzot 3 k apgriezienus. Dot virsū jau nav iespējams - neiet - tik lēni velk augšā, ka pat trolejbus ātrāk aizbrauc...pamēģinot kickdown - apgriezieni tā kā kāptu, bet ātrums nelīdzvērtīgi kāpj līdzi - it kā kaut kas traucētu, tā kā aizrijies. Ar to datčiku ir tā, ka diagnostika uzrāda kļūdu - tjipa ar ieplūdi (vanosiem) nav kārtībā - ka datčiks gļuko. To datčiku noņēma - pārbaudīja - impulsu cauri laiž, bloks tātad saņem viņu, no bloka arī signāls nāk ārā - tātad bloks nokāries nav. Tagad servisā stāv izjaukts - meistars skatās metkas - vai viss ir pareizi utt...pagaidām neko neredzot...nesaprotam, kas par vainu...meistars ir profesionāls - pašam savs serviss ar jaunajām bosch tehnikām utt...strādā vairāk kā 20 gadus, un pie viņa tikkai BMW, Mercedes, Lexus vien tur stāv rindā. Pirms atdevu remontēt, ar vecajām iekšā, gāja lopā...pēc remonta, galīgi nav jaudas...patēriņš ap 18 litriem...kā nodzēs kļūdu to, kas izlec, iedarbinot atkal parādās...ja bloks būtu beigts, kļūda nedzēstos...Kādi padomi-idejas...?!


ja veicais gāja lopā, kāda jēga bija viņu remontēt
Offline
runciz
21. Apr 2009, 15:28 #14

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Remontēju, jo patēriņš neapmierināja - vidēji 14-15 litri, lai gan iepriekš ēda ap 12 pa pildētu, kā arī uz 3 k apēda litru eļļas...grabēja ķēde un klaukšķēja kompensātori...
Offline
Liellops
21. Apr 2009, 15:31 #15

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 898

Braucu ar: Kleperi

Cik naudās remonts izgriezās?
Offline
sasha_belijs
21. Apr 2009, 15:36 #16

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

a varbūt ar kārbu kaut kas?
Offline
egonspleeve
21. Apr 2009, 15:36 #17

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

nevaru saprast kur mulkjiem tik daudz pikja vienmer ir.
Offline
runciz
21. Apr 2009, 15:36 #18

Kopš: 14. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: BMW E-39 Touring

Man jau vēl pa ceļam savācās tur gaisa trubas, dzesēšanas trubas, ģeņģera kapitalka, plus visas pārējās detļas...apmēram uz 800 LVL daļas ar 30% atlaidi - ļoti liela daļa detaļu bija oroģinālās, plus vēl darbs 350 LVL - tas ir kopā ar motora sāna saļņika maiņu pie kārbas. kopā ~1200 LVL...Tagad hadeni ravēju - jauni amortoņi, diski, kalodkas, 3 ričagi, bukses...pēc tam ies piekrāsoties...tagad būs ideaļņikā, bet 3 k pa dirsu... Galvenais jau, ka pašam prieks un bauda!=DDD
Offline
PowerBMW
21. Apr 2009, 15:37 #19

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


21 Apr 2009, 15:28:26 runciz rakstīja:
Remontēju, jo patēriņš neapmierināja - vidēji 14-15 litri, lai gan iepriekš ēda ap 12 pa pildētu, kā arī uz 3 k apēda litru eļļas...grabēja ķēde un klaukšķēja kompensātori...

noņem gaisa daudzuma meritaju un tad pamēģini! ir ta ka tie nemet kļudu kompi bet reāli ir kaput un taisa šādus sudus!
Offline
Kashelz
21. Apr 2009, 15:38 #20

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Tik tieshaam tad tas izklausaas pec profesionala servisa, ja nezin ko nepareizi salikushi

Tam motoram izskataas vieta bija miskastee, bet ja darbs ieguldiits, tad ir jaaiet, vai vispar tev samerija vai bloks nav izdilis, galvu slipeja, jauca araa visu ka naakas? Reizem tajos servisos visu taisa uz aatro un rezumee nekaada dizjaa ieguvuma nav. Vajadzetu skatities kas ar vanosiem ir, butu labi samerit kompresiju podos, katru dzineja deveeju var atsevishkji parbaudit un nomerit ar testeri vai oscilografu, iespejams tur ir kas vairak neka viena kljuuda un kompis judzas nost, nemaak noteikt kas iisti par vainu. Vel labak butu uz citu servi aizvest, ja shijaa netiek galaa un miers, lai maxaa protams
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo