Online
Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 535i E39
Autors | Ziņojums |
oskars192
| | Kopš: 14. Jun 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 34
Braucu ar: BMW
| Varbuut kaadam ir kaada pieredze ar e39 un 3,5 motoru! Gribu zinaat + un -! | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Nu tas ir M62 dzinējs! Man pašam bija tāds septītajā un tā bija vienīgā lieta ar kuru nebija problēmu. Vājā vieta bija ūdenssūknis - viens nojuka, otrs pēc pusotra gada arī nočakarējās. Man tādas aizdomas ka pie sportiskas braukšanas tā lieta netur spiedienu. Moš citiem līdzīgu proble'mu nav bijis! Pēc uzbūves gandrīz identisks kā m62 ar 4.4l tilpumu, tikai tā atšķirība, ka maksimālā grieze, ja nemaldos ir jau pie 3300, nevis pie 3900 kā 4.4l versijai. Uz šī dzinēja bāzes ir tālāk taisīts S62 - M5 5l dzinējs. Lielos vilcienos dzinējs patiešām labs, vienīgi jāskatās lai nav ticis pārkarsēts. Kā to pārbaudīt - nav ne jausmas! | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Aizmirsu piebilst, vismaz reizi nedēļā šo dzinēju der izgriezt līdz redlainam, tad viņš ir ekonomiskāks. Nevienam citam autiņam to tik ļoti neesu izjutis! | Offline | | |
Fashion | | Kopš: 06. Jun 2007
Ziņojumi: 15052
Braucu ar:
| Es esmu pilniibaa apmierinaats ar 3.5litriem ir veerts... | Offline | | |
Dj | | Kopš: 31. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1832
Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21
| Jāseko līdzi termostata stāvoklim. Ja diagnostikas kompis uzrāda, ka tas iet uz beigām, iesaku savlaicīgi nomainīt. Pretējā gadījumā var nosvilt vadi. Termostatam ir neliela elektroniskā "smadzene", kas var saiet uz īso. Pats ar to saskāros. Ļoti nepatīkama ir izolacijas sviluma smaka un dūmi no kapota apakšas. Otra lieta, ar ko saskaros, bija eļļas spiediena devēja nāve pēc motora apskalošanas. Pie tam tā tika veikta bez kerhera pielietošanas. Rezultātā pec 5 nobrauktiem km iedegas spiediena lampiņa. Savādāk auto nav ne vainas. Arī piekare ilgspēlējošāka nekā e39 ar R6 motoriem. Ja patreiz pirktu e39, tad noteikti izvēlētos vai nu 535 vai arī 540.
-----------------
| Offline | | |
noisex | | Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6050
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
| Man ari bija savulaik..kadu gadu nobraucu..nebija nekada vaina. Ok nebija baigais urbis, 4.4 un m5 iet labak...bet nu nebija ari nekads nikulis. ir divas versijas 235HP un 245HP, attiecigi sibgle VANOS un double VANOS..mainijas 2001 gadaa (facelift). vaja vieta kau jau visiem V8 galvas...jaseko lidzi temeparturai, dzeseshas skjidrumam -> medz parkarst un saverpties. bec gonkoshnas japieversh uzmaniba eljas limenim...medz zust elja Hadene kaa tankam, ka jau V8 e39.
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
Dj | | Kopš: 31. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1832
Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21
| Vai tad 535 līdz faceliftam bija ar VANOSu???
-----------------
| Offline | | |
noisex | | Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6050
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
| a moshka lidz facelift nebija un pec facelist bija
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
|
JV | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
| Manuprāt līdz 98 tāpat 4.4 bija bez vanosa, tad singe un ar 2001 double.
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
osis111 | | Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 735
|
12 Mar 2009, 21:55:31 Dj rakstīja:
Jāseko līdzi termostata stāvoklim. Ja diagnostikas kompis uzrāda, ka tas iet uz beigām, iesaku savlaicīgi nomainīt. Pretējā gadījumā var nosvilt vadi. Termostatam ir neliela elektroniskā "smadzene", kas var saiet uz īso. Pats ar to saskāros. Ļoti nepatīkama ir izolacijas sviluma smaka un dūmi no kapota apakšas. Otra lieta, ar ko saskaros, bija eļļas spiediena devēja nāve pēc motora apskalošanas. Pie tam tā tika veikta bez kerhera pielietošanas. Rezultātā pec 5 nobrauktiem km iedegas spiediena lampiņa. Savādāk auto nav ne vainas. Arī piekare ilgspēlējošāka nekā e39 ar R6 motoriem. Ja patreiz pirktu e39, tad noteikti izvēlētos vai nu 535 vai arī 540.
ari ar to pasu esu saskaries (un par augstak piemineto udenssukni aritaisniba) | Offline | | |
Red_Rocket | | Kopš: 24. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4444
Braucu ar: C124 E320
| juuzeris thomass varees kautko pastaastiit vinjam bija 535 97 gada ja nemaldos | Offline | | |
Marchelo82 | | Kopš: 11. Mar 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 7
Braucu ar: BMW E39
| Varbut kads var izstastit cik e39 535 ir paterins gan pa pilsetu gan arpuse (normali braucot) | Offline | | |
Dj | | Kopš: 31. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1832
Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21
| Šoseja kruizējot uz 100 km/h - ap 9 litriem, pilsēta - ap 14-15 litriem.
-----------------
| Offline | | |
rezone | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: E70
| Man ar 540 6-gang uz 110 uz kruiz kompis radija 8.1l
Ja kadam intresee PM
540 6-gang 4sale[ Šo ziņu laboja rezone, 24 Mar 2009, 21:55:08 ] | Offline | | |
Dzega | | Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 698
Braucu ar: 333 & 3333
| Man ir 96. gada ar steptroniku! par mašīnu nevar neko sliktu teikt, ja pieskata un sataisa visus sīkumus, nekas liels un dārgs nenotiks! hadene tiešām ļoti laba, dinamika arī Ok. Eļļa ik pa laiciņam jāpielej. Ar automātu arī viss kārtībā, slēdzas labāk kā dažiem labiem japāņiem. benzīnu arī baigi daudz netērē - vairāk par 13 kombinētā režīmā samērā dinamiski braucot nebūs. Domāju, ka izvēle ir laba, katrā ziņā labāka kā 528tais! bet nu, ja ir iespēja ņemt jaunākus gadus, ņem labāk ar jauno trīs litrīgo dīzeli | Offline | | |
Fashion | | Kopš: 06. Jun 2007
Ziņojumi: 15052
Braucu ar:
| Šoseja 7-9 L atkarīgs no ta vai ar kruīzu vai bez
Pilsēta 13-17 L atkarīgs no korķu ilguma [ Šo ziņu laboja Fashion, 27 Mar 2009, 20:51:46 ] | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|