Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 535i E39

AutorsZiņojums
oskars192
21. Feb 2009, 20:26 #1

Kopš: 14. Jun 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 34

Braucu ar: BMW

Varbuut kaadam ir kaada pieredze ar e39 un 3,5 motoru! Gribu zinaat + un -!
Offline
buncix
21. Feb 2009, 21:13 #2

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Nu tas ir M62 dzinējs! Man pašam bija tāds septītajā un tā bija vienīgā lieta ar kuru nebija problēmu. Vājā vieta bija ūdenssūknis - viens nojuka, otrs pēc pusotra gada arī nočakarējās. Man tādas aizdomas ka pie sportiskas braukšanas tā lieta netur spiedienu. Moš citiem līdzīgu proble'mu nav bijis! Pēc uzbūves gandrīz identisks kā m62 ar 4.4l tilpumu, tikai tā atšķirība, ka maksimālā grieze, ja nemaldos ir jau pie 3300, nevis pie 3900 kā 4.4l versijai. Uz šī dzinēja bāzes ir tālāk taisīts S62 - M5 5l dzinējs. Lielos vilcienos dzinējs patiešām labs, vienīgi jāskatās lai nav ticis pārkarsēts. Kā to pārbaudīt - nav ne jausmas!
Offline
buncix
21. Feb 2009, 21:16 #3

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Aizmirsu piebilst, vismaz reizi nedēļā šo dzinēju der izgriezt līdz redlainam, tad viņš ir ekonomiskāks. Nevienam citam autiņam to tik ļoti neesu izjutis!
Offline
Fashion
12. Mar 2009, 21:47 #4

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Es esmu pilniibaa apmierinaats ar 3.5litriem ir veerts...
Offline
Dj
12. Mar 2009, 21:55 #5

Kopš: 31. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1832

Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21

Jāseko līdzi termostata stāvoklim. Ja diagnostikas kompis uzrāda, ka tas iet uz beigām, iesaku savlaicīgi nomainīt. Pretējā gadījumā var nosvilt vadi. Termostatam ir neliela elektroniskā "smadzene", kas var saiet uz īso. Pats ar to saskāros. Ļoti nepatīkama ir izolacijas sviluma smaka un dūmi no kapota apakšas. Otra lieta, ar ko saskaros, bija eļļas spiediena devēja nāve pēc motora apskalošanas. Pie tam tā tika veikta bez kerhera pielietošanas. Rezultātā pec 5 nobrauktiem km iedegas spiediena lampiņa. Savādāk auto nav ne vainas. Arī piekare ilgspēlējošāka nekā e39 ar R6 motoriem. Ja patreiz pirktu e39, tad noteikti izvēlētos vai nu 535 vai arī 540.

-----------------
Offline
noisex
12. Mar 2009, 22:05 #6

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6050

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Man ari bija savulaik..kadu gadu nobraucu..nebija nekada vaina. Ok nebija baigais urbis, 4.4 un m5 iet labak...bet nu nebija ari nekads nikulis. ir divas versijas 235HP un 245HP, attiecigi sibgle VANOS un double VANOS..mainijas 2001 gadaa (facelift). vaja vieta kau jau visiem V8 galvas...jaseko lidzi temeparturai, dzeseshas skjidrumam -> medz parkarst un saverpties. bec gonkoshnas japieversh uzmaniba eljas limenim...medz zust elja Hadene kaa tankam, ka jau V8 e39.

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
Dj
12. Mar 2009, 22:07 #7

Kopš: 31. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1832

Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21

Vai tad 535 līdz faceliftam bija ar VANOSu???

-----------------
Offline
noisex
12. Mar 2009, 22:09 #8

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6050

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

a moshka lidz facelift nebija un pec facelist bija

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
JV
12. Mar 2009, 22:14 #9

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

Manuprāt līdz 98 tāpat 4.4 bija bez vanosa, tad singe un ar 2001 double.

-----------------
www.trackday.lv

Offline
osis111
12. Mar 2009, 22:16 #10

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: 735


12 Mar 2009, 21:55:31 Dj rakstīja:
Jāseko līdzi termostata stāvoklim. Ja diagnostikas kompis uzrāda, ka tas iet uz beigām, iesaku savlaicīgi nomainīt. Pretējā gadījumā var nosvilt vadi. Termostatam ir neliela elektroniskā "smadzene", kas var saiet uz īso. Pats ar to saskāros. Ļoti nepatīkama ir izolacijas sviluma smaka un dūmi no kapota apakšas. Otra lieta, ar ko saskaros, bija eļļas spiediena devēja nāve pēc motora apskalošanas. Pie tam tā tika veikta bez kerhera pielietošanas. Rezultātā pec 5 nobrauktiem km iedegas spiediena lampiņa. Savādāk auto nav ne vainas. Arī piekare ilgspēlējošāka nekā e39 ar R6 motoriem. Ja patreiz pirktu e39, tad noteikti izvēlētos vai nu 535 vai arī 540.
ari ar to pasu esu saskaries (un par augstak piemineto udenssukni aritaisniba)
Offline
Red_Rocket
12. Mar 2009, 22:18 #11

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320

juuzeris thomass varees kautko pastaastiit vinjam bija 535 97 gada ja nemaldos
Offline
Marchelo82
24. Mar 2009, 21:08 #12

Kopš: 11. Mar 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 7

Braucu ar: BMW E39

Varbut kads var izstastit cik e39 535 ir paterins gan pa pilsetu gan arpuse (normali braucot)
Offline
Dj
24. Mar 2009, 21:37 #13

Kopš: 31. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1832

Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21

Šoseja kruizējot uz 100 km/h - ap 9 litriem, pilsēta - ap 14-15 litriem.

-----------------
Offline
rezone
24. Mar 2009, 21:50 #14

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Man ar 540 6-gang uz 110 uz kruiz kompis radija 8.1l

Ja kadam intresee PM
540 6-gang 4sale

[ Šo ziņu laboja rezone, 24 Mar 2009, 21:55:08 ]

Offline
Dzega
24. Mar 2009, 22:34 #15

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 698

Braucu ar: 333 & 3333

Man ir 96. gada ar steptroniku! par mašīnu nevar neko sliktu teikt, ja pieskata un sataisa visus sīkumus, nekas liels un dārgs nenotiks! hadene tiešām ļoti laba, dinamika arī Ok. Eļļa ik pa laiciņam jāpielej. Ar automātu arī viss kārtībā, slēdzas labāk kā dažiem labiem japāņiem. benzīnu arī baigi daudz netērē - vairāk par 13 kombinētā režīmā samērā dinamiski braucot nebūs. Domāju, ka izvēle ir laba, katrā ziņā labāka kā 528tais! bet nu, ja ir iespēja ņemt jaunākus gadus, ņem labāk ar jauno trīs litrīgo dīzeli
Offline
Fashion
27. Mar 2009, 20:51 #16

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Šoseja 7-9 L atkarīgs no ta vai ar kruīzu vai bez
Pilsēta 13-17 L atkarīgs no korķu ilguma

[ Šo ziņu laboja Fashion, 27 Mar 2009, 20:51:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo