Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 540i E39 kompensātori

AutorsZiņojums
blackeyes
10. Dec 2008, 11:21 #1

Kopš: 13. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW E39

Sveiki !
Ir radusie ļoti nepatīkama problēma ir iemeties "dzenis" iekš 4,4l e39 2001. gada ražojums it ka nekas traks , bet troksnis paliek skaļāks un skaļāks! vēlos šo troksni novērst , lūdzu padomus kam ir pieredze ar kompensātoru problēmām, kur var saremontēt(pie speciālista protams un vid., izmaksas)
Offline
exciter
10. Dec 2008, 11:28 #2

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3715

Braucu ar:

vecākiem motoriem vidējā kompensatora cena bija ap 10Ls.Pazvani uz veikalu,pajautā un sarēķini
a kas pa eļļu iekšā?Varbūt biezāka eļļa līdzēs
Offline
blackeyes
10. Dec 2008, 11:34 #3

Kopš: 13. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW E39

Eļļu lietoju ARAL 0w/30

[ Šo ziņu laboja blackeyes, 10 Dec 2008, 11:36:41 ]

Offline
exciter
10. Dec 2008, 11:39 #4

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3715

Braucu ar:

kāds eļļu spečuks varētu pakomentēt,bet man liekas,ka pa šķidru pārbaudi kādu ražotājs iesaka.
Offline
SEMIGALL
10. Dec 2008, 11:42 #5

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

uzvani uz servisu un uzjautā remonta izmaksas
aptuvenās cenas pateiks

kad eļļa pēdējo reizi mainīta?
auto noskrējiens?
Offline
blackeyes
10. Dec 2008, 11:47 #6

Kopš: 13. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW E39

noskrējis kautkādus 150k bet original un eļas manu ik peec 15k , auto vispar ļoti kopju! varbūt kādam ir motoru speciālists pazīstams ar ko pakonsultēties, bet to ka jāzvana uz servisu pats zinu , prasu useru padomu !
Offline
SEMIGALL
10. Dec 2008, 11:57 #7

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


10 Dec 2008, 11:39:51 exciter rakstīja:
kāds eļļu spečuks varētu pakomentēt,bet man liekas,ka pa šķidru pārbaudi kādu ražotājs iesaka.


Visās sezonās lietojamās eļļas tiek apzīmētas ar dubultindeksu, piemēram, 10W-30, kur 10W nosaka viskozitāti negatīvu temperatūras vērtību gadījumā, bet 30 parāda kinemātisko viskozitāti 100 0С temperatūrā, kas nosaka atbilstošo vasaras eļļas viskozitātes klasi.

eļļa par šķidru

M5 lej iekšā SAE 10W-60 Synthetic Oil
M62 motoram 5W40
0W-30 izmanto pie temperatūrām - 40oC -tev nevajag tādu eļļu lietot.Nav nepieciešams
Offline
exciter
10. Dec 2008, 12:02 #8

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3715

Braucu ar:

nu re,pamēģini biezāku eļļu
es žurkai 2.8 arī eksperimentēju.Gribēju kā labāk,ielēju 5w30 un sāka grabināt kompensātori.Ureiz ielēju 10w40 un oki.
Paskaties šeit ko castrol iesaka
Offline
blackeyes
10. Dec 2008, 12:02 #9

Kopš: 13. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW E39

Tad sākt eļas maiņu un tad ar motoristiem parunāties?
Paldies par palīdzību!
Offline
exciter
10. Dec 2008, 12:05 #10

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3715

Braucu ar:


10 Dec 2008, 12:02:51 blackeyes rakstīja:
Tad sākt eļas maiņu un tad ar motoristiem parunāties?
Paldies par palīdzību!

uzzini cik tev maksās kompensātoru nomaiņa un tad visdrīzāk tu gribēsi pamēģināt šim motoram atbilstošu eļļu
Offline
markelis
10. Dec 2008, 12:07 #11

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12963

Braucu ar: eFku


10 Dec 2008, 12:05:38 exciter rakstīja:

10 Dec 2008, 12:02:51 blackeyes rakstīja:
Tad sākt eļas maiņu un tad ar motoristiem parunāties?
Paldies par palīdzību!

uzzini cik tev maksās kompensātoru nomaiņa un tad visdrīzāk tu gribēsi pamēģināt šim motoram atbilstošu eļļu


32 kompenstori ~ 320 Ls + vaarstu vaaku bliives + ellja + darbs = kriize
Offline
blackeyes
10. Dec 2008, 12:28 #12

Kopš: 13. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW E39

9x32 =288
2x11 = 22
7,5 L x 8 =60
darbs = ?
Krīze ir tikai tiem kas pārāk daudz par viņu domā!
Offline
exciter
10. Dec 2008, 12:32 #13

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3715

Braucu ar:

vecīt,kam tev mainīt kompensatorus,ja ar viņiem viss ok?
uzzini sākumā kādu tev eļļu vajag dēļ tās arī noteikti grab tev viņi
Offline
blackeyes
10. Dec 2008, 12:41 #14

Kopš: 13. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW E39

EDGE Sport 0W-40
EDGE 5W-30
EDGE 0W-30
Kuru no šīm labāk?
Offline
SEMIGALL
10. Dec 2008, 12:56 #15

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


10 Dec 2008, 11:47:43 blackeyes rakstīja:
noskrējis kautkādus 150k bet original un eļas manu ik peec 15k , auto vispar ļoti kopju! varbūt kādam ir motoru speciālists pazīstams ar ko pakonsultēties, bet to ka jāzvana uz servisu pats zinu , prasu useru padomu !


tas nav liels noskrējiens priekš tāda dzinēja
tur resurs ir milzīgs
aizbrauc uz kādu servi,lai paklausās
aukstam dzinējam un pēc tam siltam ir izmaiņas tai vārstu žvadzēšanas skaņai?
Offline
blackeyes
10. Dec 2008, 16:57 #16

Kopš: 13. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW E39

Auksts ir skaļāks nekā silts!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo