Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E36 320 LSD reduktors uz E36 325
Autors | Ziņojums |
zuums | | Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1187
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
| Vai ir iespējams no E36 320 uzlikt LSD 3.45 reduktoru uz 325!?? varbūt viņiem var samainīt iekšas!!!??? kā īsti ir....varbūt kādsman var pastāstīt...!! | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6509
Braucu ar: trimmeri
| nu tas nno 320 bus mazais reduktors a 325i ir lielais, cik zinu tad tur ir dazhadi mehanismi ieksha un mazais e36 reduktors sudigak panes slodzi. vnk noperc lielo un miers | Offline | | |
zuums | | Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1187
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
| jāāā!!!tikai nav jau kur nopirkt!!!! būt jau ir bet kosmos cenas.....!!!varbūt kāds zin kurš tirgo no 325 bloķi???? un moš kādam vajag no 320 LSD 3.45.!!!! | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| reduktors ar bloki prieks e30,e34,e36 ar jums tikamu/patikamu attiecibu!!!29153666
Jeb lieotaajs 6500 no powera. kr4 zvani vinjam | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6509
Braucu ar: trimmeri
| un velviens ari tirgo blokjus, pa nedaudz zemaku ciparu laikam pat bija kkur vinjam niks bija ride laikam. | Offline | | |
chawijs | | Kopš: 07. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3118
Braucu ar: e91,audi
| ja runa par reduktoriem tad man tads jautajums!
man e30niekā stāv 2 litrigaa pliits un tas ko gribu likt arii staaveja uz E30 2.0 bet vecā motora vel!
baigais stiepjamais aparaats! attiecibu isti neatceros.
vnk man staav taads virsuu kuram 2 robs ir gandriz tads pats kaa 3
jaa un jautajums...
vai tas reduktors griezīs tā pat kaa to 2.0 veco?
vai tur kautkaadas nianses ir? | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Viss nav tik vienakrshi, attieciibu vajag tuvaak orgjinaalaajai, jo taa ir sabalanseeta ar tavu esosho aatrumkarbu, ja auto naak 3.45 vai sazin kaads, tad taadu vajadzeetu megjinat ari atstaat, vai vismaz izmainiit pec iespeejas mazaak.
Un liekas, ka M50 2.0 pliitij un M20 2.0 nenaaca vienaadas kaarbas, taatad attieciiba nebuus taa labaakaa! | Offline | | |
chawijs | | Kopš: 07. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3118
Braucu ar: e91,audi
|
13 Oct 2008, 21:21:11 Kashelz rakstīja:
Viss nav tik vienakrshi, attieciibu vajag tuvaak orgjinaalaajai, jo taa ir sabalanseeta ar tavu esosho aatrumkarbu, ja auto naak 3.45 vai sazin kaads, tad taadu vajadzeetu megjinat ari atstaat, vai vismaz izmainiit pec iespeejas mazaak.
Un liekas, ka M50 2.0 pliitij un M20 2.0 nenaaca vienaadas kaarbas, taatad attieciiba nebuus taa labaakaa!
nu doma kaadu tuvāku dienu ir likt kaarbu no 2.5 jo šitā kārba ir pa galam un to reduktoru no 2.0
tas ir prāta darbs? | Offline | | |
|
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
13 Oct 2008, 21:27:02 chawijs rakstīja:
nu doma kaadu tuvāku dienu ir likt kaarbu no 2.5 jo šitā kārba ir pa galam un to reduktoru no 2.0
tas ir prāta darbs?
Pag, a kaada tev taa kaarba? Pie M50 likt veco kaarbu? Es neesmu neko taadu darijis, nezinu vai maz der, nu vislabaak ir paskatiities kaada kaarba tev naak vai arii taisies likt, kaadi ir parnesumu attieciibas un tad ar softu var rekjinat kaada buutu piemerotaaka atteciiba tavam configam | Offline | | |
chawijs | | Kopš: 07. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3118
Braucu ar: e91,audi
| nee neee! no 2.5 plīts kārbu uz manu 2.0 plīti
un galaa to reduktoru no vecā 2.0 | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
13 Oct 2008, 21:34:19 chawijs rakstīja:
nee neee! no 2.5 plīts kārbu uz manu 2.0 plīti
un galaa to reduktoru no vecā 2.0
nezinu, liekas ka tur dazjaadas karbas, viena Getrag un otra ZF un dazjaadas attieciibas, a mozj vienaadas, atkarigs no kada auto naacis araa, jaskatas kaada ir karba ar vai bez overdrive, tad var skatiities kaadu attiecibu galaa likt | Offline | | |
chawijs | | Kopš: 07. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3118
Braucu ar: e91,audi
| cik nu taa esmu aprunaajies , visi sakot ka jāder, vnk gribeeju to visu uzzinaat konkreeti, lai peectam nebuutu nekaadi kasjaki! | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Oct 2008, 22:03:23 chawijs rakstīja:
cik nu taa esmu aprunaajies , visi sakot ka jāder, vnk gribeeju to visu uzzinaat konkreeti, lai peectam nebuutu nekaadi kasjaki!
fiziski tas karbas der savstarpeji, tikai ieksha ir "citi cipari" tapat kaa teoretiski maza motora (316-320) Getrag karba ir mazak izturiga par m50b25 ZF karbu. jo vinjai ir cits indekss gala, kas nozime maximalo griezes momentu "nm" ko karba spej parvadit
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| getrag S5D200/S5D250 un ZF S5D310/S5D320
1. 4.23 4.20
2. 2.52 2.49
3. 1.66 1.66
4. 1.22 1.24
5. 1.00 1.00
indekss pie karbas nosaukuma ir max nm vertiba.
ZF naca 2.5 motoriem, parejiem getagi
e30 karbas ir pavisam savadakas. vinjam attiecibas ir apmeram 1-3.72 2-2.02 3-1.32 4-1.00 5-0.81
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| 2.8 ari naca zf...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Ditech | | Kopš: 15. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar: 325 - zx10r
|
13 Oct 2008, 20:12:35 rewops rakstīja:
Vai ir iespējams no E36 320 uzlikt LSD 3.45 reduktoru uz 325!?? varbūt viņiem var samainīt iekšas!!!??? kā īsti ir....varbūt kādsman var pastāstīt...!!
elementari - vajag tikai pusasis un kardana pedejo posmu no 325! | Offline | | |
|
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22136
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
13 Oct 2008, 22:23:34 Driver rakstīja:
getrag S5D200/S5D250 un ZF S5D310/S5D320
1. 4.23 4.20
2. 2.52 2.49
3. 1.66 1.66
4. 1.22 1.24
5. 1.00 1.00
indekss pie karbas nosaukuma ir max nm vertiba.
ZF naca 2.5 motoriem, parejiem getagi
e30 karbas ir pavisam savadakas. vinjam attiecibas ir apmeram 1-3.72 2-2.02 3-1.32 4-1.00 5-0.81
līdz 325(ieskaitot) visi bija ar getragiem(no rūpnīcas vismaz), ZF bija 328, M3
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| zf naca ari e39 un e46...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22136
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| nus par e36 tiek spriedelēts, bet fakts ir ka e39 528 un e46 328 kārbas ar der uz e36, tāpat kā analoga pēc izmeriem ZF karba bija arī e36 323 un Z3 2.8 kā arī e38 328
[ Šo ziņu laboja GirtzB, 14 Oct 2008, 09:00:39 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|