Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Spararata atvieglināšana

AutorsZiņojums
Shalna
24. Sep 2008, 16:53 #1

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 726

Braucu ar: bloķi

Interese vietas kur atvieglinat, nobalanset kopa vai ari atseviskji savu spararatu, viena vieta kur zinaju ir volks auto bet tur vairs neslipe tikai balanse un cena tada neadkvata ! ja kads zin kadu citu vietu kar varetu to izdarit butu pateicigs
Offline
exciter
24. Sep 2008, 16:57 #2

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3712

Braucu ar:


24 Sep 2008, 16:53:30 Shalna rakstīja:
Interese vietas kur atvieglinat, nobalanset kopa vai ari atseviskji savu spararatu, viena vieta kur zinaju ir volks auto bet tur vairs neslipe tikai balanse un cena tada neadkvata ! ja kads zin kadu citu vietu kar varetu to izdarit butu pateicigs

sarunā ar kādu virpotāju nezinu kā tur ar balansēšanu,bet laukos džekam nesām pie virpotāja un viss ok.
Offline
Shalna
24. Sep 2008, 17:00 #3

Kopš: 08. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 726

Braucu ar: bloķi

virpa man pasham ir tikai vaidzetu ari nobalancet
Offline
pitons5
02. Jan 2009, 22:34 #4

Kopš: 25. Nov 2007

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Varbuut pameegini uz sho te:

Veic virpošanas, frēzēšanas darbus, izgatavo spec detaļas, labo/uzlabo amortizatorus, profesionāli sagatavo sporta motorus, portē un pulē ieplūdes/izplūdes kanālus!
Meistars ar ļoti lielu pieredzi motoru sagatavošanai autosportam!
Jānis - 29428499

Offline
SEMIGALL
02. Jan 2009, 22:55 #5

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


novirpojot-atvieglinot spara ratu domāju tev disbalans neradīsies.Katrā gadījumā ,kā tu taisies to spara ratu balansēt?
urbsi caurumu smagākajā vietā?
Offline
otomars
02. Jan 2009, 23:04 #6

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

jaa,urbj
Offline
6500
03. Jan 2009, 10:22 #7

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

par to balansesanu ir tikai tads miits...neviens nebalanse...apvirpo un mauc..

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
sporcmenc
03. Jan 2009, 10:40 #8

Kopš: 26. Oct 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas
Offline
Duuzis
03. Jan 2009, 10:53 #9

Kopš: 27. Oct 2007

Ziņojumi: 21

Braucu ar: 750iL; m5


03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas
Jaa, jaa! vinji liidz asiiniim kaujaas par katru gramu! smags spararats ir domaats eertaakai braukshanai pa pilseetu. Jo smagaaks spararats, jo leenaak kriit motora apgriezini, bet gruutaak to motoru iegriest... taapeec, lai motors buutu asaaks sportiskai braukshanai atlvieglo spararatu! un nekas tur neraustaas... motora tukshgaitas darbiibu regulee tukshgaitas vaarsts, zonde u.c. palabojiet, ja kljuudos!
Offline
Staris
03. Jan 2009, 11:05 #10

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas

Kādas vēl pieturzīmes zini bez komata
Offline
Roze
03. Jan 2009, 11:10 #11

Kopš: 18. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 564

Braucu ar: E92


03 Jan 2009, 11:05:19 Staris rakstīja:

03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas

Kādas vēl pieturzīmes zini bez komata

Tāpat divi komati trūkst!
Offline
sporcmenc
03. Jan 2009, 12:15 #12

Kopš: 26. Oct 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


03 Jan 2009, 11:10:04 Roze rakstīja:

03 Jan 2009, 11:05:19 Staris rakstīja:

03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas

Kādas vēl pieturzīmes zini bez komata

Tāpat divi komati trūkst!
kas jūs te divi ahujamonijie skolotāji atradušies, pašļi nahuj gudrīši!!!
Offline
TomTom
03. Jan 2009, 12:20 #13

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: e34


03 Jan 2009, 12:15:25 sporcmenc rakstīja:

03 Jan 2009, 11:10:04 Roze rakstīja:

03 Jan 2009, 11:05:19 Staris rakstīja:

03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas

Kādas vēl pieturzīmes zini bez komata

Tāpat divi komati trūkst!
kas jūs te divi ahujamonijie skolotāji atradušies, pašļi nahuj gudrīši!!!


shitas vnk pakjer
Offline
JG25
03. Jan 2009, 12:25 #14

Kopš: 31. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: E61 XD


03 Jan 2009, 12:20:56 TomTom rakstīja:

03 Jan 2009, 12:15:25 sporcmenc rakstīja:

03 Jan 2009, 11:10:04 Roze rakstīja:

03 Jan 2009, 11:05:19 Staris rakstīja:

03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas

Kādas vēl pieturzīmes zini bez komata

Tāpat divi komati trūkst!
kas jūs te divi ahujamonijie skolotāji atradušies, pašļi nahuj gudrīši!!!


shitas vnk pakjer



Juus tak esat lopi.... cilveekam spararats intereseeja tak ....
Offline
se7en
03. Jan 2009, 12:56 #15

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

atnāca divi ar savām pieturzīmēm

Spara rata atvieglināšana noņem max ātrumu un motoram vairs nav tās inerces. Man šķiet, ka arī braukšana irpavisam sāvādāka.

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
sporcmenc
03. Jan 2009, 13:39 #16

Kopš: 26. Oct 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


03 Jan 2009, 12:56:33 se7en rakstīja:
atnāca divi ar savām pieturzīmēm

Spara rata atvieglināšana noņem max ātrumu un motoram vairs nav tās inerces. Man šķiet, ka arī braukšana irpavisam sāvādāka.

nu vai tad ir jēga to darīt, nu tad pagaidām dižus plusus neviens arī nav pateicis
Offline
urka
03. Jan 2009, 14:04 #17

Kopš: 22. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 807

Braucu ar: Wife's car

Zinu ka šinī kantorī arī atvieglina spararatusauto nr1
Offline
ParaTr00per
03. Jan 2009, 14:08 #18

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


03 Jan 2009, 12:56:33 se7en rakstīja:
atnāca divi ar savām pieturzīmēm

Spara rata atvieglināšana noņem max ātrumu un motoram vairs nav tās inerces. Man šķiet, ka arī braukšana irpavisam sāvādāka.

vai vari pamatot to vietu par max aatruma samazinaashanos?
Offline
Erx
03. Jan 2009, 14:09 #19

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2258

Braucu ar: Subaru Spec-B


03 Jan 2009, 12:56:33 se7en rakstīja:
Spara rata atvieglināšana noņem max ātrumu un motoram vairs nav tās inerces.



Offline
323daavis
03. Jan 2009, 15:53 #20

Kopš: 15. Aug 2006

Ziņojumi: 503

Braucu ar: Subaru

ikdienaa gruutaak it kaa braukt kameer nepieshaujaas.
assak reagjee gaazes pedaalis un straujaak kriit apgriezieni.
motors aatraak uznjem apgriezienus, bet dragaa piemeeram paarmetot pa robiem nav raaviens uz priekšhu tik liels.
pateerinsh itkaa nemainaas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo