Online
Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Spararata atvieglināšana
Autors | Ziņojums |
Shalna | | Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 726
Braucu ar: bloķi
| Interese vietas kur atvieglinat, nobalanset kopa vai ari atseviskji savu spararatu, viena vieta kur zinaju ir volks auto bet tur vairs neslipe tikai balanse un cena tada neadkvata ! ja kads zin kadu citu vietu kar varetu to izdarit butu pateicigs | Offline | | |
exciter | | Kopš: 18. Jan 2006
Ziņojumi: 3712
Braucu ar:
|
24 Sep 2008, 16:53:30 Shalna rakstīja:
Interese vietas kur atvieglinat, nobalanset kopa vai ari atseviskji savu spararatu, viena vieta kur zinaju ir volks auto bet tur vairs neslipe tikai balanse un cena tada neadkvata ! ja kads zin kadu citu vietu kar varetu to izdarit butu pateicigs
sarunā ar kādu virpotāju nezinu kā tur ar balansēšanu,bet laukos džekam nesām pie virpotāja un viss ok. | Offline | | |
Shalna | | Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 726
Braucu ar: bloķi
| virpa man pasham ir tikai vaidzetu ari nobalancet | Offline | | |
pitons5 | | Kopš: 25. Nov 2007
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Varbuut pameegini uz sho te:
Veic virpošanas, frēzēšanas darbus, izgatavo spec detaļas, labo/uzlabo amortizatorus, profesionāli sagatavo sporta motorus, portē un pulē ieplūdes/izplūdes kanālus!
Meistars ar ļoti lielu pieredzi motoru sagatavošanai autosportam!
Jānis - 29428499
| Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
|
novirpojot-atvieglinot spara ratu domāju tev disbalans neradīsies.Katrā gadījumā ,kā tu taisies to spara ratu balansēt?
urbsi caurumu smagākajā vietā?
| Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| jaa,urbj | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| par to balansesanu ir tikai tads miits...neviens nebalanse...apvirpo un mauc..
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
sporcmenc | | Kopš: 26. Oct 2008
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas | Offline | | |
|
Duuzis | | Kopš: 27. Oct 2007
Ziņojumi: 21
Braucu ar: 750iL; m5
|
03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas
Jaa, jaa! vinji liidz asiiniim kaujaas par katru gramu! smags spararats ir domaats eertaakai braukshanai pa pilseetu. Jo smagaaks spararats, jo leenaak kriit motora apgriezini, bet gruutaak to motoru iegriest... taapeec, lai motors buutu asaaks sportiskai braukshanai atlvieglo spararatu! un nekas tur neraustaas... motora tukshgaitas darbiibu regulee tukshgaitas vaarsts, zonde u.c. palabojiet, ja kljuudos! | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas
Kādas vēl pieturzīmes zini bez komata | Offline | | |
Roze | | Kopš: 18. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 564
Braucu ar: E92
|
03 Jan 2009, 11:05:19 Staris rakstīja:
03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas
Kādas vēl pieturzīmes zini bez komata
Tāpat divi komati trūkst! | Offline | | |
sporcmenc | | Kopš: 26. Oct 2008
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
03 Jan 2009, 11:10:04 Roze rakstīja:
03 Jan 2009, 11:05:19 Staris rakstīja:
03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas
Kādas vēl pieturzīmes zini bez komata
Tāpat divi komati trūkst!
kas jūs te divi ahujamonijie skolotāji atradušies, pašļi nahuj gudrīši!!! | Offline | | |
TomTom | | Kopš: 31. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 139
Braucu ar: e34
|
03 Jan 2009, 12:15:25 sporcmenc rakstīja:
03 Jan 2009, 11:10:04 Roze rakstīja:
03 Jan 2009, 11:05:19 Staris rakstīja:
03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas
Kādas vēl pieturzīmes zini bez komata
Tāpat divi komati trūkst!
kas jūs te divi ahujamonijie skolotāji atradušies, pašļi nahuj gudrīši!!!
shitas vnk pakjer | Offline | | |
JG25 | | Kopš: 31. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 801
Braucu ar: E61 XD
|
03 Jan 2009, 12:20:56 TomTom rakstīja:
03 Jan 2009, 12:15:25 sporcmenc rakstīja:
03 Jan 2009, 11:10:04 Roze rakstīja:
03 Jan 2009, 11:05:19 Staris rakstīja:
03 Jan 2009, 10:40:28 sporcmenc rakstīja:
varbūt stulbs jautājums, ko dod spararata atviegināšana, ātrāk uzņem apgriezienus motors, bet vai pēc tam gadījumā tukšgaita nepaliek nestabīla, vai motors neraustās , ja jau tas svars nebūtu vajadzīgs, tad jau rūpnīcā liktu vieglāku spararatu, jo BMW inženieri jau nav tik stulbi lai ražotu motoru ar liekiem kg, tur taču inženieri vispār cīnās par katru gramu, nav jau krievu rūpnīcas kur liek kāds dzelzis pagadās , ka tik ar to atvieglināšanu nesanāk auzas
Kādas vēl pieturzīmes zini bez komata
Tāpat divi komati trūkst!
kas jūs te divi ahujamonijie skolotāji atradušies, pašļi nahuj gudrīši!!!
shitas vnk pakjer
Juus tak esat lopi.... cilveekam spararats intereseeja tak .... | Offline | | |
se7en | | Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| atnāca divi ar savām pieturzīmēm
Spara rata atvieglināšana noņem max ātrumu un motoram vairs nav tās inerces. Man šķiet, ka arī braukšana irpavisam sāvādāka.
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
sporcmenc | | Kopš: 26. Oct 2008
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
03 Jan 2009, 12:56:33 se7en rakstīja:
atnāca divi ar savām pieturzīmēm
Spara rata atvieglināšana noņem max ātrumu un motoram vairs nav tās inerces. Man šķiet, ka arī braukšana irpavisam sāvādāka.
nu vai tad ir jēga to darīt, nu tad pagaidām dižus plusus neviens arī nav pateicis | Offline | | |
|
urka | | Kopš: 22. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 807
Braucu ar: Wife's car
| Zinu ka šinī kantorī arī atvieglina spararatusauto nr1 | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
03 Jan 2009, 12:56:33 se7en rakstīja:
atnāca divi ar savām pieturzīmēm
Spara rata atvieglināšana noņem max ātrumu un motoram vairs nav tās inerces. Man šķiet, ka arī braukšana irpavisam sāvādāka.
vai vari pamatot to vietu par max aatruma samazinaashanos? | Offline | | |
Erx | | Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
03 Jan 2009, 12:56:33 se7en rakstīja:
Spara rata atvieglināšana noņem max ātrumu un motoram vairs nav tās inerces.
| Offline | | |
323daavis | | Kopš: 15. Aug 2006
Ziņojumi: 503
Braucu ar: Subaru
| ikdienaa gruutaak it kaa braukt kameer nepieshaujaas.
assak reagjee gaazes pedaalis un straujaak kriit apgriezieni.
motors aatraak uznjem apgriezienus, bet dragaa piemeeram paarmetot pa robiem nav raaviens uz priekšhu tik liels.
pateerinsh itkaa nemainaas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|