Online
Pašreiz BMWPower skatās 265 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniskā apskate dīzelim
Autors | Ziņojums |
3AKOH | | Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| Tuvakajas dienas taisos dzit uz tehnisko MB CLK 270cdi automats. Jautajums, ka tur dizelus joprojam gaze uz pilno klapi vai ne? Februari gaju tehnisko 730d, tak shcupu izvilka, temp. nomerija 60C un un gazi grida. Vismaz butu pabridinajusi, butu uzsildijis motoru.Ka var atteikties no dzineja varosanas? Kads bija petijis? | Offline | | |
3AKOH | | Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| Ja izlasiji visu, tad rakstiju, ka dzinejs bija pussilts un to uzskatu par varosanu. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Ventspilī pie iebrauktuves ir liels plakāts, kur rakstīta instrukcija tehniskajai apskatei.
Auto motors jāuzsilda darba režīmā.
Rīgā nav nekur nekas tāds rakstīts? | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Jaunam autinjam arii aukstam ieberot pilnu rucku uz iisu briidi nekam nevajadzeetu notikties. | Offline | | |
angiins | | Kopš: 09. Sep 2004
Ziņojumi: 8865
Braucu ar: ar ko pagadās
|
22 Sep 2008, 21:43:24 Staris rakstīja:
Ventspilī pie iebrauktuves ir liels plakāts, kur rakstīta instrukcija tehniskajai apskatei.
Auto motors jāuzsilda darba režīmā.
Rīgā nav nekur nekas tāds rakstīts?
"Īsti" veči instrukcijas nelasa [ Šo ziņu laboja angiins, 22 Sep 2008, 21:45:21 ] | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| man čomam gadus atpakaļ tehniskajā nobira dīzelis pēc gāzēšanas. Tjip bija nedēļas atpakaļ salikts motors pēc kapitalkas. Nezinu kas un kā, bet pats stāstīja, ka teicis, lai negāzē, jo svaigi pārlasīts un tjip neesot iebraukāts vai ko tādu. Tam esot bijis pofig un iedevis dirsās. Rezultātā kaut kas palidojis motoram un varēja ar evakuatoru mājās vest.
kas palidoja? vai gāzēšana bija vainīga? Varbūt sūdīgi salikts motors?
NEZINU. Bet fakts patiess. | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Tā motora temperatūra, kas ir čēkā, ir telpas, jo to devēju neviens neliek mērtausta vietā. Temperatūra tiek nočekota uz paneļa
Gāzē pilnā ručkā, normālām motoram nekas nenotiks.
Jānostrādā ir apgriezienu ierobežotājam | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
22 Sep 2008, 21:46:26 Staris rakstīja:
man čomam gadus atpakaļ tehniskajā nobira dīzelis pēc gāzēšanas. Tjip bija nedēļas atpakaļ salikts motors pēc kapitalkas. Nezinu kas un kā, bet pats stāstīja, ka teicis, lai negāzē, jo svaigi pārlasīts un tjip neesot iebraukāts vai ko tādu. Tam esot bijis pofig un iedevis dirsās. Rezultātā kaut kas palidojis motoram un varēja ar evakuatoru mājās vest.
kas palidoja? vai gāzēšana bija vainīga? Varbūt sūdīgi salikts motors?
NEZINU. Bet fakts patiess.
Ja motors ir pēc kapitālā tikko, tad to vajag pateikt, tad viņu negāzēs. Jo 90% ka nobirs
Čoms k-ko ir sadzejojis | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Viņš toč nedzejo, to es varu par 99% garantēt. Nav tāda veida cilvēks. A par lauku TA darbiniekiem gan neesmu tik ļoti pārliecināts. Tā jau nebija nekāda jaunā mašīna. Gan jau nodomāja, ka īpašniekam bail no pārbaudes un tāpēc sagudro kaut ko
Kā jau teicu - ir jau gadi pagājuši kopš tā atgadījuma[ Šo ziņu laboja Staris, 22 Sep 2008, 21:50:30 ] | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Kas tur ko baidīties, ieliec 2 un viss, ne viņam k-kas jādara, nekas...ir jābūt stulbenim lai gāzētu motoru pēc kapitālā, vēl nepiebrauktu.
Parasti uzreiz ieliek 2 un tad, kad tiek piebraukts tas motors, tad brauc uz apskati un tiek veikta atgāzu pārbaude.
Čoms muld | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| lai nu tā būtu. Nezinu gan kāpēc viņam būtu jāizdomā tāds teksts | Offline | | |
chawijs | | Kopš: 07. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: e91,audi
| karoč taada lieta ka ir tas draņķa izpūtējs un in vienā gabalā, ko ieteiksiet , kuraa vietaaa flekseeet un ko likt? lidz tam vel itkaa ilgi , bet nu jasagatavojas un jauznjem kas ieprieksh! | Offline | | |
3AKOH | | Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| JAutajums pie reizes paradijas - kovini baza ellas shcupa vieta? MB tada nav | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6744
Braucu ar: E34
|
22 Sep 2008, 21:55:41 chawijs rakstīja:
karoč taada lieta ka ir tas draņķa izpūtējs un in vienā gabalā, ko ieteiksiet , kuraa vietaaa flekseeet un ko likt? lidz tam vel itkaa ilgi , bet nu jasagatavojas un jauznjem kas ieprieksh!
neīstajā topikā trāpīja | Offline | | |
chawijs | | Kopš: 07. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: e91,audi
| vainigs! | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
22 Sep 2008, 21:58:35 3AKOH rakstīja:
JAutajums pie reizes paradijas - kovini baza ellas shcupa vieta? MB tada nav
Pēc idejas būtu jābāž speciāls temperatūras mērāmai sčupa vietā, bet baigais laika kavēklis, mērīt pēc katra sčupa, lai neaptinas ap kloķeni utt.
Mersim pēc kompja paskatās eļļa ok, motora temperatūra ok, gāzējam | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| a ko tie klauni teiktu, ja auto stavot uz vietas ar pilnigi nospiestu pedali RPM nekaptu vairak kaa 2500rpm
un ja teiktu ka ir defekts varetu teikt, kap ieksha un izbraucam un skaties kaa griezas braucot lidz redline!
butu pamats un kads likums neiedot TA uzlimi?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Laivai nav uz treiļa jābūt apskates laikā-pilnigs absurds.
Ir daudzi auto, kuriem brīvgaidā negrižas stipri vairāk kā 2500rpm/min, braucto griežas līdz ierobežotājam. Tas ir normāli, priekš tā tur ir grāmatas ar datiem. Ir auto, kam var ieslēgt pārbaudes režīmu un tad arī brīvgaitā griežas līdz galam
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
23 Sep 2008, 02:02:03 Mikuzz rakstīja:
Laivai nav uz treiļa jābūt apskates laikā-pilnigs absurds.
Ir daudzi auto, kuriem brīvgaidā negrižas stipri vairāk kā 2500rpm/min, braucto griežas līdz ierobežotājam. Tas ir normāli, priekš tā tur ir grāmatas ar datiem. Ir auto, kam var ieslēgt pārbaudes režīmu un tad arī brīvgaitā griežas līdz galam
un auto kuri brivgaita griezas lidz galam ir viegli modificejami ar pastaisitu papildus ierici, kas nelaujs uzgriezt staavot uz vietas vairak kaa uzregulets.
ar dizeljiem nebraukaju, man tas nav aktulai, bet ja brauktu tad uz TA pieliktu savam auto tadu struntu klat
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
23 Sep 2008, 02:06:15 Driver rakstīja:
un auto kuri brivgaita griezas lidz galam ir viegli modificejami ar pastaisitu papildus ierici, kas nelaujs uzgriezt staavot uz vietas vairak kaa uzregulets.
ar dizeljiem nebraukaju, man tas nav aktulai, bet ja brauktu tad uz TA pieliktu savam auto tadu struntu klat
Tad Tavam auto nesakristu dati ar rūpnīcas datiem un varētu braukt mēneša laikā atkāroti | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|