Online
Pašreiz BMWPower skatās 253 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Daži jautājumi par 635 CSi
Autors | Ziņojums |
kasnotieklv | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 70
Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem
| Sveiki.
Tātad pāris jautājumi, iepriekšējo reizi visi bija atsaucīgi
1.635 csi - Tāds eskistē arī bez automātiskās kārbas?Un ja nē tad cik reālas Latvijā ir tāda pārbūves iespējas ( no automāta uz manuālo )
>>>>LAI NEMĀNA 1 UZRAKSTS, PAR 635 BIJA TIKAI 1 JAUTĀJUMS<<<<
2. Turbo - Ir dzirdēti visādi brīnumi, kur tik cilvēki nepamanās viņus sabāzt tikai tā viens apkopots rezultāts ( tieši par bmw ), kurā no visiem viņu ir visreālāk ielikt vnk nav, lai būtu normāls balanss starp jaudu un motora ilgmūžību ( šoreiz nedomāju sasišanu ).
3. Vai Latvijā ir cilvēki, pie kuriem aizdzīt auto, un uztaisīt individuālu gan salonu gan bodykit ( un nē , es atkal nedomāju aerodinamikas "brīnumus" ) + motora bīnumainās pārmaiņas .
Paldies jau iepriekš par atsaucību jaukie cilvēki [ Šo ziņu laboja kasnotieklv, 04 Sep 2008, 21:00:53 ] | Offline | | |
artc | | Kopš: 23. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2934
Braucu ar: muti
| Apmēram plāns skaidrs - nopirkšu 635 csi, kuram neko nevajag likt virsū , noturbinēšu viņu, salikšu kruto bodijkitu, lai rajonā pazīst un būs pačots [ Šo ziņu laboja artc, 04 Sep 2008, 20:35:17 ] | Offline | | |
dzosua | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| preved tjuneng | Offline | | |
kasnotieklv | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 70
Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem
|
04 Sep 2008, 20:34:58 artc rakstīja:
Apmēram plāns skaidrs - nopirkšu 635 csi, kuram neko nevajag likt virsū , noturbinēšu viņu, salikšu kruto bodijkitu, lai rajonā pazīst un būs pačots
Es jau cerēju ka pirmā atsaucība būs tieši tāda, atbilde ir nē.Un vispār 1 un 2 jautājums ir gluži atsevišķi.Un jā, tas par to bodykit bija vairāk vai mazāk domāts tīri individuālisma ziņā.Respektīvi man nevajag antispārnu ar ko griezt galvas, un 4 stiklšķiedras klučus līdz zemei priekšā , aizmugurē un sānos.
EDIT: Un tie "ģēniji", kas cenšas dabūt +10 cm jau tā īsajam krāniņam ar to, ka nodirš cilvēku kas vienkārši interesējas par dabiskām lietām var iet vienkārši nošauties [ Šo ziņu laboja kasnotieklv, 04 Sep 2008, 20:44:24 ] | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Ja runa par 635 E24, tad:
1) jā, bija arī ar mehānisko kārbu;
2) ja no turbo neko nesaproti, tad tādu likt nevajag. Visupirms, normāls turbo variants (un runa nav par jaudu) maksā vairāk nekā domā;
3) nekas tai E24 virsbūvei virsū nav jāliek![ Šo ziņu laboja Bimmer, 04 Sep 2008, 20:41:47 ] | Offline | | |
kasnotieklv | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 70
Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem
|
04 Sep 2008, 20:40:56 Bimmer rakstīja:
Ja runa par 635 E24, tad:
1) jā, bija arī ar mehānisko kārbu;
2) ja no turbo neko nesaproti, tad tādu likt nevajag. Visupirms, normāls turbo variants (un runa nav par jaudu) maksā vairāk nekā domā;
3) nekas tai E24 virsbūvei virsū nav jāliek!
Bimmer paldies, par atbildi uz 1 jautājumu. Pārējie nebija saistīti ar 635...
P.S Neko nesaprotu no turbo, tas ir fakts.bet es gribu zināt kas ir kas.Par tubīnes uzlikšanu es domāju teorētiski , tapēc prasīju par modeļiem kuriem tas būtu visreālāk.Pagaidām neskaram izmaksu tēmu...[ Šo ziņu laboja kasnotieklv, 04 Sep 2008, 20:48:27 ] | Offline | | |
Varemix | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: serkociniem acis
| 1.) ja
2.) atrak un letak bus pasham iepirst ieksha, neka turbu uzlikt.. nav vinjsh tam domats
3.) jasak jau laikam ar pilniigu visa nonjemshanu nost, lai savestu bundzu kartiba!
man jau liekas, ka te velk uz [ Šo ziņu laboja Varemix, 04 Sep 2008, 20:47:55 ] | Offline | | |
kasnotieklv | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 70
Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem
| Labi palūgšu izlasīt bļin.Vai tad tas ir tik šausmīgi grūti iebraukt tajā, ka otro un trešo jautājumu es domāju pilnīgi atsevišķi - informācijai ?Es tur pieminēju 635 ? | Offline | | |
|
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| 1. vairums e24 bija manuāļi, vismaz LV redzētie
2. vai nr.2 vispār ir jautājums? ko īsti tu gribi zināt?
3. kantori ir vairāki, atkarīgs, kādam auto, kādās cenās un ko vispār tu gribi darīt? moš tev pietiek ar kādu 'standarta' M paku (ja runa ir par BMW) | Offline | | |
kasnotieklv | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 70
Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem
|
04 Sep 2008, 20:54:50 Puu rakstīja:
1. vairums e24 bija manuāļi, vismaz LV redzētie
2. vai nr.2 vispār ir jautājums? ko īsti tu gribi zināt?
3. kantori ir vairāki, atkarīgs, kādam auto, kādās cenās un ko vispār tu gribi darīt? moš tev pietiek ar kādu 'standarta' M paku (ja runa ir par BMW)
Paldies par sapratni. Tas bija domāts tā - katram motoram turbīnu uzlikt nevar tā lai viņa būtu stabila eksplutācijas un jaudas ziņā.Pārbūve tomēr ir pārbūve.Tapēc lūk gribēju uzzināt kuram modelim/motoram tieši vislābāk viņa derētu lai motoroa ilgmūžība ar jaudu būtu kautcik balansā
Par tiem kantoriem, jā es zinu pats daudzus kur ir stock "tjūnis" ar ko pus Latvija braukā.Es domāju ko individuālu, cilvēkus ar idejām un spēju realizēt runa protams ir par BMW![ Šo ziņu laboja kasnotieklv, 04 Sep 2008, 20:59:14 ] | Offline | | |
Varemix | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: serkociniem acis
| principa jau neviens atmosferiskais dzinejs nav paredzets prieksh turbo, un lai tas viss darbotos labi un ilgi, tad visu motoru "japarlasa".. tad jau seko lielaki degvielas sukji, augstas razhibas degvielas iesmidzinataji, izpluudes sisteema utt... | Offline | | |
kasnotieklv | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 70
Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem
|
04 Sep 2008, 21:03:47 Varemix rakstīja:
principa jau neviens atmosferiskais dzinejs nav paredzets prieksh turbo, un lai tas viss darbotos labi un ilgi, tad visu motoru "japarlasa".. tad jau seko lielaki degvielas sukji, augstas razhibas degvielas iesmidzinataji, izpluudes sisteema utt...
Un Latvijā ir kāds kas to dara?Un vai ir taisnība par to ko emsu dzirdējis, tipa jo lielāks stock motora tilpums, jo lielāka iespēja to visu izdarīt? | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
04 Sep 2008, 20:57:14 kasnotieklv rakstīja:
Tapēc lūk gribēju uzzināt kuram modelim/motoram tieši vislābāk viņa derētu lai motoroa ilgmūžība ar jaudu būtu kautcik balansā
ok, pieņemsim, ka tev pateiks, ka vislabākā šī attiecība ir e30 325 un e60 530.
un tu tagad pirksi vienu no šiem modeļiem, tikai tāpēc, ka tiem vislabāk ir uzlikt turbīnu | Offline | | |
xtreme21 | | Kopš: 24. Jan 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 2551
Braucu ar: Bobiku
| Ir dzirdēts, ka uz ///M motoriem turbo-ļurbo uzvedoties visai labi
Bet cik zinu tad parasti turbonizee 325 E36 motoru BEZ VANOSA - tam vismazaag galvassaapju
Par to individual - itkaa ir viena persona kas ar kko taadu nodarbojas - man paziistams cilveeks pie vinja mersi savu uberkruto taisa(cenas esot normaalas) tikai jaasagaida kad mersis buus gatavs, tad varees par kvalitaati spriest... | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 Sep 2008, 21:03:47 Varemix rakstīja:
principa jau neviens atmosferiskais dzinejs nav paredzets prieksh turbo, un lai tas viss darbotos labi un ilgi, tad visu motoru "japarlasa".. tad jau seko lielaki degvielas sukji, augstas razhibas degvielas iesmidzinataji, izpluudes sisteema utt...
Tieši tā. Varbūt pašķirstot bildīšu žurnāliņus par shkjuunjeng rodas tāds iespaids - pieskrūvēšu turbīnu un 300 lopi klāt, bet nu realitātē lai pareizi tas viss notiktu, ir iesaistītas tik daudz izmaiņas dzinējā un elektriskajās vadības ķēdēs, ka prieka no tā visa beigās ir pamaz, sevišķi ja tas ir gados jaunāks auto. Ja grib tikai uzskrūvēt turbo nu tipa lai būtu tad jau pietiek nopirkt sadales vārpstas un nopirkt čipu, ja dzinēja vadība izmanto MAP sensoru, a ja nē, tad pat tad jau sākās auzas.. | Offline | | |
kasnotieklv | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 70
Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem
|
04 Sep 2008, 21:13:25 Puu rakstīja:
04 Sep 2008, 20:57:14 kasnotieklv rakstīja:
Tapēc lūk gribēju uzzināt kuram modelim/motoram tieši vislābāk viņa derētu lai motoroa ilgmūžība ar jaudu būtu kautcik balansā
ok, pieņemsim, ka tev pateiks, ka vislabākā šī attiecība ir e30 325 un e60 530.
un tu tagad pirksi vienu no šiem modeļiem, tikai tāpēc, ka tiem vislabāk ir uzlikt turbīnu
Es netaisos UZREIZ pirkt.Es painteresējos pie gudriem cilvēkiem...Lai nesanāktu redz kā te izteicās "žurnālos saskatījies", to es saprotu ka tas nav tik viegli kā ieskrūvēt 2 skrūves un ir
Respektīvi vecākiem modeļiem ar mazāku elektronikas daudzumu ir vieglāk to izdarīt ? | Offline | | |
|
patric | | Kopš: 22. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3199
Braucu ar:
| par tiem turbo/ljurbo bij taksh e23 ar turbiinu - tad nu jaameegjina dabuut taads motors un to upgreidot, tas liekas, ka buutu praatiigaak nekaa no atmosfeeriskaa un turbo.
manuaalaas kaarbas arii bij "Getrag 265/5" taa kaarba ir ar satuvinaatiem robiem, pirmais uz leju, piektais robs ir bez paarnesuma. taadu kaarbu hvz kaadaa staavoklii var atrast pa ~300ls. ieksh ebay.com laba kaarba var arii maksaat ap 1k eur. | Offline | | |
osis111 | | Kopš: 18. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: 735
| nezinu kaa par visu paarejo bet manuali uz automatu vai atkal otradak var mainit,nekas traks tur nav! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 Sep 2008, 21:21:29 kasnotieklv rakstīja:
...
Respektīvi vecākiem modeļiem ar mazāku elektronikas daudzumu ir vieglāk to izdarīt ?
Yep.. turbīna, sadalene, kolektori, virzuļi, interkūlers, drosele, forsunkas, megasquirts, laptops un iespēja tikt uz dinamo, un tur jau kautkas var sanākt.
bet ja tu gribi nu tur 400 bhp no 2.0 16V tad sāc vienkārši ar pliku bloku, jo visu pārējo būs jāpērk jaunu
secinājums: vienkāršāk un kvalitatīvāk ir paņemt un nopirkt mašīnu ar turbo. punkts. | Offline | | |
kasnotieklv | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 70
Braucu ar: Iepirkuma ratiņiem
|
04 Sep 2008, 21:25:52 patric rakstīja:
par tiem turbo/ljurbo bij taksh e23 ar turbiinu - tad nu jaameegjina dabuut taads motors un to upgreidot, tas liekas, ka buutu praatiigaak nekaa no atmosfeeriskaa un turbo.
manuaalaas kaarbas arii bij "Getrag 265/5" taa kaarba ir ar satuvinaatiem robiem, pirmais uz leju, piektais robs ir bez paarnesuma. taadu kaarbu hvz kaadaa staavoklii var atrast pa ~300ls. ieksh ebay.com laba kaarba var arii maksaat ap 1k eur.
e23 jau manliekas ir visai rets auto ne?... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|