Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: X5 salona ventilatora variators

AutorsZiņojums
edzulis
01. Sep 2008, 12:40 #1

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tie draņķi remontējas vai arī jāpērk jauns viss tas bloks pa 200+ ls?

Doma tāda, ka agrāk pūta vai nu min vai max, bet tagad nepūš vispār, spied cik daudz gribi to ventilatora pogu



tās tur pogas apakšā ar ko regulē ventilatoru
Offline
Mr-Scorpion
01. Sep 2008, 12:43 #2

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


01 Sep 2008, 12:40:56 edzulis rakstīja:
Tie draņķi remontējas vai arī jāpērk jauns viss tas bloks pa 200+ ls?

Doma tāda, ka agrāk pūta vai nu min vai max, bet tagad nepūš vispār, spied cik daudz gribi to ventilatora pogu
tās tur pogas apakšā ar ko regulē ventilatoru


ko klima Tev dara AUTO režīmā ? jo principā - ja auto režīmā ventilators griežas un maina apgriezienus, tad vainu varētu arī meklēt pogās. ja nedarbojas ventilators nedz AUTO, nedz manu. režīmos, tad vaina, visticamāk, jāmeklē ventilatora vadības blokā, motoriņā

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
edzulis
01. Sep 2008, 12:49 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nekas nemainās nevienā no režīmiem. Klusums no ventilatora. Agrāk vēl kaut kā gļukodams strādāja pūta vai nu maz vai daudz, bet tagad klusums.
Offline
Henrijz
01. Sep 2008, 13:07 #4

Kopš: 01. Oct 2003

Ziņojumi: 256

Braucu ar: F07

īsa vēsture - viss sākās ar to, ka ieslēdzot klimu, tā šancēja tika uz max (spied vai nespied + vai -), vai arī jāslēdz ārā, bet tagad negriež vairs vispār...

gros auto saka, ka signāls (elektrības plūsma) neiziet cauri variatoram, tātad impuls līdz motoriņam nemaz nenonāk... esot jāmaina variators... kur to hlamu var dabūt un varbūt pašu variatoru elekteriķis var salabot?
Offline
edzulis
01. Sep 2008, 13:10 #5

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Dabūt var leišos, bet jāuzzina vai var saremontēt :d
Offline
josi
01. Sep 2008, 13:38 #6

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3124

Braucu ar: Puf-puf


01 Sep 2008, 12:40:56 edzulis rakstīja:
Tie draņķi remontējas vai arī jāpērk jauns viss tas bloks pa 200+ ls?

Doma tāda, ka agrāk pūta vai nu min vai max, bet tagad nepūš vispār, spied cik daudz gribi to ventilatora pogu

edzulis arī ir sācis remontēt auto caur internetu?
Aizbrauc taču uz diagnostiku, jo 99% ka pats bloks nav pie vainas, bet ir nosvilusi ventilatora vadības gala pakāpe, saukta par "ezi".
Offline
Mr-Scorpion
01. Sep 2008, 13:40 #7

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


01 Sep 2008, 13:07:06 Henrijz rakstīja:
īsa vēsture - viss sākās ar to, ka ieslēdzot klimu, tā šancēja tika uz max (spied vai nespied + vai -), vai arī jāslēdz ārā, bet tagad negriež vairs vispār...

gros auto saka, ka signāls (elektrības plūsma) neiziet cauri variatoram, tātad impuls līdz motoriņam nemaz nenonāk... esot jāmaina variators... kur to hlamu var dabūt un varbūt pašu variatoru elekteriķis var salabot?

ja gross saka, ka ventilatora motors ir dzīvs, bet variaotram ir vakars pienācis, nu varbūt tad jau arī tā ir

-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
josi
01. Sep 2008, 13:54 #8

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3124

Braucu ar: Puf-puf


01 Sep 2008, 13:07:06 Henrijz rakstīja:
gros auto saka, ka signāls (elektrības plūsma) neiziet cauri variatoram, tātad impuls līdz motoriņam nemaz nenonāk... esot jāmaina variators... kur to hlamu var dabūt un varbūt pašu variatoru elekteriķis var salabot?

Veco salabot īsti nevar, bet jauns iekš BMAuto maksā zem 60Ls. Ja gribi lētāk - laikam Latbema tirgoja tipa "atjaunotos" par ~40Ls.
Offline
Henrijz
01. Sep 2008, 14:05 #9

Kopš: 01. Oct 2003

Ziņojumi: 256

Braucu ar: F07

nu gros auto diagnostikā saka, ka jāmaina variators... neko sīkāk viņi pateikt nevar, kas īsti par vainu, tik to, ka impuls caur variatoru līdz motoriņam nenonāk...protams, vieglāk ir pateikt, ka jāmaina viss... josi, a tu to ezi nomainīt vari?
Offline
Henrijz
01. Sep 2008, 14:07 #10

Kopš: 01. Oct 2003

Ziņojumi: 256

Braucu ar: F07

Ls 60 gros auto man saka, ka maksā parī Ls 200... ok, jāuzzvana Bm auto
Offline
edzulis
01. Sep 2008, 14:08 #11

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Gross auto ir shyte, kas attiecas uz tādām lietām Tur labi ja var klučus nomainīt X5
Offline
Puce
01. Sep 2008, 14:09 #12

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Parasti jau oriģinālās detaļas ir lētākas pie oficiālajiem dīleriem nevis citos kantoros.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
josi
01. Sep 2008, 14:38 #13

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3124

Braucu ar: Puf-puf


01 Sep 2008, 14:07:34 Henrijz rakstīja:
Ls 60 gros auto man saka, ka maksā parī Ls 200... ok, jāuzzvana Bm auto

Klausi vien to Gros auto...
Labāk aizbrauc uz jebkuru cienijamu BMW servisu - tur uz vietas tev gan nodiagnosticēs, gan arī nomainīs ko vajag, es ar to diemžēl nenodarbojos. Lai arī saku, ka 99% pie vainas ir bloks ar kodu 64116923204, kādi BMAuto online noliktavā uzrādās esam uz vietas par 57.68Ls, bet vienmēr pastāvēs 1% varbūtība, ka varbūt pašam ventilatoram ķīlē gultņi vai ir kāda cita vaina, un tad tie 60Ls būs zemē izmesti.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo