Online
Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kā pārbaudīt automātisko kārbu?
Autors | Ziņojums |
Belfador | | Kopš: 29. Jun 2006
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| ka var parbaudit aak stavokli e39 (nedzenot uz servisu), kur atrodas ellas limena tausts karbai? varetu mo6 kadu bildi ielikt kur to var redzet.
esmu dzirdejis par lietu, kad ieliekot "D" pozicija turot bremzi un spiezhot gazi, apgriezieniem nebutu jacelas stipri virs 2000rpm. vai ta ir vai nau, un kas ir 4upa ja celas virs tiem 2000rpm? | Offline | | |
Krishus | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Subate
Ziņojumi: 3217
Braucu ar:
| pa manam tad ir:
| Offline | | |
Belfador | | Kopš: 29. Jun 2006
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| bildi biju domajis tadu, kur var redzet to atumkarbas ellas limena taustu | Offline | | |
NightWing | | Kopš: 27. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 848
Braucu ar: 325
| a shitajaa bildee nav? | Offline | | |
Belfador | | Kopš: 29. Jun 2006
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| nu mo6 esmu nedaudz akls palicis, bet viss ko redzu ir spolejoshs bmw un cilveeki fona. ne atrumkarbu ne atrumkarbas eļļas limenja taustu neredzu. | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| | Offline | | |
nrcha | | Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2643
Braucu ar: smaidu
| kas par modeli?
----------------- "Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell | Offline | | |
nrcha | | Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2643
Braucu ar: smaidu
| Var gan, caur uzpildes korkji
----------------- "Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell | Offline | | |
|
Belfador | | Kopš: 29. Jun 2006
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
20 Apr 2008, 18:53:33 nrcha rakstīja:
kas par modeli?
525Tds 1997g. | Offline | | |
Belfador | | Kopš: 29. Jun 2006
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
20 Apr 2008, 18:54:39 Frozen rakstīja:
20 Apr 2008, 16:33:33 Belfador rakstīja:
ka var parbaudit aak stavokli e39 (nedzenot uz servisu), kur atrodas ellas limena tausts karbai? varetu mo6 kadu bildi ielikt kur to var redzet.
Nedzenot uz servisu nekas nesanaaks. Elljas liimeni e39 automaatam var tikai paarbaudiit piesleedzot servisaa pie diagnostikas kompja, citu variantu nav.
nu ja taa, tad par to jautajumu vairs nau.
a ka ir ar to apgriezienu testu? kads kko zin par to? | Offline | | |
nrcha | | Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2643
Braucu ar: smaidu
|
20 Apr 2008, 18:58:50 Frozen rakstīja:
gribeetu redzeet kaa shiis teemas autors to izdariitu
Nu tas gan, labaak uz servisu un nechakareeties
----------------- "Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
20 Apr 2008, 19:01:13 Belfador rakstīja:
a ka ir ar to apgriezienu testu? kads kko zin par to?
Ja nav kur ~1000 LVL likt, tad mēģini Jā, iepriekšaprakstītais ir samērā taisnība, bet 'uz beigām ejošu' kārbu tas tikai piebeigs līdz galam | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| un to testu ar gazi, bremzi var veikt tikai uz uzsilditas karbas un turet pilnu gazi nedrikst ilgak kaa 2 sek.
P.S. tas tests vairak parbauda hidrotransfarmatoru (muftu), nekaa pashu karbu.
bet ja diski ir arii pa galam, tad tapat apgriezieni uzleks uz augshu.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
12 | | Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| Ar automātiem ir tā, ka 1. ieliekot draivā vai atpakaļgaitā negrīkst būt rāvieni. 2. ieliek draivā turot bremzes, nospiež gāzes pedāli līdz 2000 apg.( lēnām) vairāk nedabūsi jo sāks spolēt. Ja iet virs divi 2000 apg tad automāts čau. 3. noliekot autiņu nelielā uzkalniņā ieslēdzot draivu, auto ir vainu jābrauc uz priekšu vai jāstāv uz vietas, tas nedrīkst ripot atpakaļ. braucot pa trasi ir jāslēdzas visiem ātrumiem bez jūtamiem rāvieniem. pārslēdzot manuālajā režimā griežot līdz 5000 apg uz nākamo ātrumu jāpārslēdzas automātiski. nu kautkā tā. bet sirds mieram labāk aizdzīt uz servisu. | Offline | | |
Belfador | | Kopš: 29. Jun 2006
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
20 Apr 2008, 21:50:25 12 rakstīja:
Ar automātiem ir tā, ka 1. ieliekot draivā vai atpakaļgaitā negrīkst būt rāvieni. 2. ieliek draivā turot bremzes, nospiež gāzes pedāli līdz 2000 apg.( lēnām) vairāk nedabūsi jo sāks spolēt. Ja iet virs divi 2000 apg tad automāts čau. 3. noliekot autiņu nelielā uzkalniņā ieslēdzot draivu, auto ir vainu jābrauc uz priekšu vai jāstāv uz vietas, tas nedrīkst ripot atpakaļ. braucot pa trasi ir jāslēdzas visiem ātrumiem bez jūtamiem rāvieniem. pārslēdzot manuālajā režimā griežot līdz 5000 apg uz nākamo ātrumu jāpārslēdzas automātiski. nu kautkā tā. bet sirds mieram labāk aizdzīt uz servisu.
Ok, liels paldies, kko tadu ari gribeju uzzinat [ Šo ziņu laboja Belfador, 20 Apr 2008, 22:32:25 ] | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
20 Apr 2008, 21:50:25 12 rakstīja:
Ar automātiem ir tā, ka 1. ieliekot draivā vai atpakaļgaitā negrīkst būt rāvieni. 2. ieliek draivā turot bremzes, nospiež gāzes pedāli līdz 2000 apg.( lēnām) vairāk nedabūsi jo sāks spolēt. Ja iet virs divi 2000 apg tad automāts čau. 3. noliekot autiņu nelielā uzkalniņā ieslēdzot draivu, auto ir vainu jābrauc uz priekšu vai jāstāv uz vietas, tas nedrīkst ripot atpakaļ. braucot pa trasi ir jāslēdzas visiem ātrumiem bez jūtamiem rāvieniem. pārslēdzot manuālajā režimā griežot līdz 5000 apg uz nākamo ātrumu jāpārslēdzas automātiski. nu kautkā tā. bet sirds mieram labāk aizdzīt uz servisu.
atbilde | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|