Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E36 motora kapitalais

AutorsZiņojums
gatins
27. Mar 2008, 20:20 #1

Kopš: 27. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW un AUDI

veicināti,
Vēlētos parunāt par 2,5 i (1992.) motora atdzīvināšanas pasākumiem, varbūt šeit ir kāda kompetenta persona, kas varētu palīdzēt ar informāciju, kur, ko, kā labāk .... Jo domāju, ka nebūtu patīkami mums visiem kāpt uz viena un tā paša grābekļa ....
Ideja pavisam vienkārša.... ir BMW 325i .... bija laiki, kad tie lopiņi tur iekšā bij pulk vairāk ... bet vecums nenāk viens un zirgi apmirst .... tad nu nolēmu, ka tā dvēsele jāliek uz galda un jādara viss, lai zirgus atdzīvinātu.... un varbūt šo to klāt vēl dabūt ....
Bloku ir doma gilzot .... virzuļus iespējams nemainot ... savest kārtībā kloķa klaņa mehanismu savienojošās vietas......(bet kas zin, lācītim vēders vēl vaļā nav dabūts) ... pats galvenais visu pēc tam sasvērt..... galvu pēc iespējas pasēdināt, lai palielinātu kompresijas pakāpi, savest kārtībā vārstus - tā lai slēdz .... "iztīrīt" ieplūdes un izplūdes kanālus.... uzstādīt izplūdes kolektoru "zirnekli" un palielināt diametrā izplūdes traktu.... vienīgi ar ieplūdes kolektoru ir kā ir - tas ir no plastmasas, ko lai ar to dara ....
Tāds ir pagaidām darba plāns ... protams tas ir tikai tāds virspusējs, lai saprastu par ko iet runa....
Ceru, ka kāds padalīsies ar padomu!
__________________
Offline
Touwer
27. Mar 2008, 20:26 #2

Kopš: 22. Jan 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 267

Braucu ar: BMW V8 power E65. E12. Honda

Veicintaats tu arii
Offline
Bpa4
28. Mar 2008, 17:52 #3

Kopš: 18. Oct 2007

Ziņojumi: 89

Braucu ar:

Pie reizes var izpulēt galvas kanālus. Varbūt ielikt lielāka diametra vārstus. Zem atsperēm palikt šeibas, lai tās ir cietākas. Uztaisīt titāna vārstu atsperu čaškas. Virzuļus pārklāt ar moliden pārklājumu. Virzuļu pirkstus, klaņus, kloķeni atvieglot un izsvarot. Spara ratu varbūt arī padarīt vieglāku. Spararatu kopā ar sajūga disku un kloķeni nobalansēt. Nākamais solis uzlikt megasquirt.

[ Šo ziņu laboja Bpa4, 28 Mar 2008, 17:53:03 ]

Offline
gatins
28. Mar 2008, 17:55 #4

Kopš: 27. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW un AUDI


28 Mar 2008, 17:52:22 Bpa4 rakstīja:
Pie reizes var izpulēt galvas kanālus. Varbūt ielikt lielāka diametra vārstus. Zem atsperēm palikt šeibas, lai tās ir cietākas. Uztaisīt titāna vārstu atsperu čaškas. Virzuļus pārklāt ar moliden pārklājumu. Virzuļu pirkstus, klaņus, kloķeni atvieglot un izsvarot. Spara ratu varbūt arī padarīt vieglāku. Spararatu kopā ar sajūga disku un kloķeni nobalansēt. Nākamais solis uzlikt megasquirt.

Iesaki normālus onkuļus, kas varētu izbalansēt kloķeni ar spararatu!
Offline
Bpa4
28. Mar 2008, 18:05 #5

Kopš: 18. Oct 2007

Ziņojumi: 89

Braucu ar:


28 Mar 2008, 17:55:31 gatins rakstīja:

28 Mar 2008, 17:52:22 Bpa4 rakstīja:
Pie reizes var izpulēt galvas kanālus. Varbūt ielikt lielāka diametra vārstus. Zem atsperēm palikt šeibas, lai tās ir cietākas. Uztaisīt titāna vārstu atsperu čaškas. Virzuļus pārklāt ar moliden pārklājumu. Virzuļu pirkstus, klaņus, kloķeni atvieglot un izsvarot. Spara ratu varbūt arī padarīt vieglāku. Spararatu kopā ar sajūga disku un kloķeni nobalansēt. Nākamais solis uzlikt megasquirt.

Iesaki normālus onkuļus, kas varētu izbalansēt kloķeni ar spararatu!


nav ta numura gramatina... kautkad vakara uzrakstisu!
Offline
grimS
29. Mar 2008, 01:05 #6

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe

Iespējams kļūdos, bet lielāka diametra izplūdes trubas ir vajadzīgas turbo motoriem, BMW labākai motora darbībai ir nepieciešams noteikta pretestība (nevis pēc iespējas mazāka). Uzmetot vnk lielu taisno izplūdi var sanākt pazaudēt pāris zirgus. Protams, var uztaisīt izplūdi, kas palielina motora jaudu, bet ir jāzin kā un jāatrod kāds, kas to izdarīs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo