Autors | Ziņojums |
GTis | |
Kopš: 11. Nov 2005
No: Bauska
Ziņojumi: 207
Braucu ar: M550XD, E30 330i
| http://www.e30.lv |
Offline | |
|
uksits | |
Kopš: 23. Jan 2006
No: Zilupe
Ziņojumi: 17701
Braucu ar: V8 diesel
|
2008-02-21 21:53, Gizmit rakstīja:
karoch man ir e30 316 kupeja, kaa ar motora stiprinaajuma vietaam - der vai neder, kas ar hadeni - kas paliek kas jaamaina? un kaa vispaar ar apskati?
ej gulet |
Offline | |
|
Regisss | |
Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Kaa vispaar ar search???
te ir neskaitaami topiki par shaadu teemu... un konkreeti par E30...
----------------- Hmmmzzzzz... |
Offline | |
|
Puce | |
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Ja visi sērču lietotu, te būtu nāves klusums.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Kitaps | |
Kopš: 29. Mar 2006
Ziņojumi: 1267
Braucu ar: jaunām zondēm
| Starp citu, lai neceptu jaunu topiku, pie reizes apjautāšos.
Ja M20B27 vietā liek M20B25 - kas tur der un kas neder? Pravodka tā pati derēs? Cik zinu, tad pats motors un kompis jāmaina + laikam arī izpūtējs. Ganjau, ka ir vēl kas |
Offline | |
|
RM1 | |
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Ja ir etas reduktors, tad tas pēc motora maiņas būs stipri par garu
[ This message was edited by: RM1 on 2008-02-21 22:54 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
plakanais | |
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
2008-02-21 22:53, RM1 rakstīja:
Ja ir etas reduktors, tad tas pēc motora maiņas būs stipri par garu
<font size=1>[ This message was edited by: RM1 on 2008-02-21 22:54 ]</font>
nebuus gan, ja liks M52 kaarbu, 2,8 standarta attieciiba ir 2,93 |
Offline | |
|
RM1 | |
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Bute, mana atbilde bija uz CyberMole jautajumu
[ This message was edited by: RM1 on 2008-02-21 22:59 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
|
Bimmer | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| 1) Forum search, par to jau runāts xxx reižu!
2) www.e30.lv |
Offline | |
|
janeks7 | |
Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| A par m50 ielikšanu iekš e21 tā arī neviens nekko nemācēja pateikt |
Offline | |
|
RM1 | |
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
2008-02-21 23:10, FunnyBoY rakstīja:
Manuprāt ielikt M50 motoru iekš E30 ir pats vienkāršākais swaps auto vēsturē.
Elektrībā tikai daži vadi jāsalodē, motora stiprinajumu bukses mazliet japiekorige un talak jau sikumi.
Rēcīgi pateici
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
Edzja | |
Kopš: 02. Jun 2005
Ziņojumi: 29025
Braucu ar: sievu :D
| tikai ne ieksh e30 316, kur reaali tak visa ritoshaa jaamaina man shkjiet |
Offline | |
|
RM1 | |
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
2008-02-21 23:13, FunnyBoY rakstīja:
2008-02-21 23:12, RM1 rakstīja:
2008-02-21 23:10, FunnyBoY rakstīja:
Manuprāt ielikt M50 motoru iekš E30 ir pats vienkāršākais swaps auto vēsturē.
Elektrībā tikai daži vadi jāsalodē, motora stiprinajumu bukses mazliet japiekorige un talak jau sikumi.
Rēcīgi pateici
Pateiksi ka vēl tā nav taisnība.
Notiekti, ka tā ir, drīz varēšu pats par to pārliecināties
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4289
Braucu ar:
| nu un kas tad ir visa hadene- priekshejas stoikas? |
Offline | |
|
RM1 | |
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
2008-02-21 23:12, Edzja rakstīja:
tikai ne ieksh e30 316, kur reaali tak visa ritoshaa jaamaina man shkjiet
+ bremzes
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
RM1 | |
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
2008-02-21 23:14, Asch rakstīja:
nu un kas tad ir visa hadene- priekshejas stoikas?
Amji kopā ar stoikām, atsperes, stabilizātori, visas bremzes+aizm.plaukti, jāliek lielais reduktors. Tas ir pie nosacījuma, ka tas 316 nav karburātors
[ This message was edited by: RM1 on 2008-02-21 23:18 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
|
kro | |
Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
| nav jau slikti ka jāmaina ritoša. pie reizes sakosp bukses un bremzes normālas uzliks. ja kas ir nopērkamas priekšējās resnās stoikas 51mm un viss kas nepieciešams lai nemotora bremzes uztaisītu par normālām, gan priekšā gan aizmugurei! |
Offline | |
|
Gizmit | |
Kopš: 17. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 684
Braucu ar: l322
| es iisteniibaa te netupu no riita liidz vakaram taakaa nezinu visas shii saita opcoijas ko te kur var atrast, ja nevar atbildeet ta neatbild! paldies tiem kas normaali atbildeeja. |
Offline | |
|
wheels | |
Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| www.e30.lv ir divi topici kur viss ir siki un smalki aprakstiits.
btw google.lv ir pilns ar informaciju par shiem swapiem. |
Offline | |
|
juvi3 | |
Kopš: 30. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 141
Braucu ar: zaz 966
| 1)jaliek karteris no piecisa jo trauce reika
2)trauces vakumniks japagriez motors uz labo pusi partaisot paduskas kronsteinu
3)jamaina pravotka ar vadibas bloku,japarlode vadi uz sukni un paneli
4)jataisa jauni karbas kronsteini
5)tava gadijuma jamaina vis tilts ta lai butu biezas pusasis,un bremzu diski nevis barabani
6)jametina izputejs samera gruti jo pamaz vietas
7)jaliek elekttiskais dzesesanas motorins jo mufta vairs neies ieksa |
Offline | |
|