Online

Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: 525 TD vs 525 TDS, starpības

AutorsZiņojums
BigArchi
10. Jan 2008, 18:19 #1

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power

Tatad, jautājumi:
1)Kurš no motoriem ir pateicīgās
(jaudai nav nozīmes, ar to jau esmu ietiekami iepazīstināts)
2)Trūkumi 525 TDs
3)Trūkumi 525 TD
4)Kā šie motori draudzējās ar A/T

Ir doma tādu paņemt Laivas vilkšanai!

[ This message was edited by: BigArchi on 2008-01-10 18:20 ]

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
Puce
10. Jan 2008, 18:25 #2

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Ja tevi pareizi sapratu, tad tu par e34 runā, jo e39 TD nebija.

Rupji runājot TD nav starpdzesētājs un līdz ar to ir arī citas smadzenes. Laikam vairāk šķirbu nebija ņemot vērā ka Zs tevi neinteresēja. bet nu tomēr abus var čipot.
A ar automātu būs daudz kuslāks nekā ar manuāli.

J.K.jr.bad.
Ļoņa Top Sport TDI
BMW 323 e21 ’82
BMW 315 e21 ’82[ This message was edited by: Puce on 2008-01-10 18:26 ]

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
diesel
10. Jan 2008, 18:27 #3

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... savādāka turbīne, td nav intercoolera, cits vadības bloks, iespējams bet nēsmu pārliecināts augstpiediena sūknis. Ja ir iespēja labāk ņem tds, mazāk ēdīs pie slodzes.
Offline
BigArchi
10. Jan 2008, 19:44 #4

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power


2008-01-10 18:27, diesel rakstīja:
... savādāka turbīne, td nav intercoolera, cits vadības bloks, iespējams bet nēsmu pārliecināts augstpiediena sūknis. Ja ir iespēja labāk ņem tds, mazāk ēdīs pie slodzes.



Iespēja ņemt TDs protams ir, taču TDs ir sūdīgs sūknis, vairāk čakarējās, kp TD ir primitīvāks, kā arī visi ir vairāk nokauti kā parasti, jāatdzīst, ka tas ka nav intercooler’a nav diez ko labi!



-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
rolis1987
10. Jan 2008, 20:55 #5

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

it kā atšķiras vadības bloks, sūknis un kā jau minēja TD nav intercoolera...[ This message was edited by: rolis1987 on 2008-01-10 20:56 ]
Offline
nors1022
02. Nov 2008, 22:45 #6

Kopš: 02. Nov 2008

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

sūkņi toč vienādi ,plundžeri var būt divējāda diametra(atkarībā kāds ielikts kādreiz remontējot ).atšķiras kompis un td nav interkūlers, turbospiediens atregulēts td- 0.9 ,tds -1.1 .turbīnas vienādas.varianti ir ar sūkņa elektroniku--ir vecais variants ar reostatu, jaunais -magnētiskais lauks.vienu ar otru aizvietot nevar,-štekerim cits slēgums,palaist nevar,kompis nesaprot.
Offline
12
02. Nov 2008, 22:49 #7

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

iečekojam datumus
Offline
martinsz
02. Nov 2008, 22:50 #8

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu



-----------------
...
Offline
LA
02. Nov 2008, 22:52 #9

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

un vispār laivas vilkšānai ir jāņem e30 325 mtech II , jo labāku auto nav
Offline
matiicins
02. Nov 2008, 22:55 #10

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli

kur prikols rakties un atbildēt uz veciem topikiem?
Offline
kalmens
02. Nov 2008, 23:06 #11

Kopš: 01. Oct 2007

Ziņojumi: 12271

Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā

aimzirsti diizeli, veljovariaak e34 tds

-----------------
Offline
Asch
03. Nov 2008, 10:55 #12

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4291

Braucu ar:

kapec jaaizmirst?
Offline
hasans
03. Nov 2008, 11:24 #13

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


03 Nov 2008, 10:55:17 Asch rakstīja:
kapec jaaizmirst?

tapec, ka tds ir suuds, parocies poweri pa mekleetaju, info ir daudz par to
Offline
Asch
03. Nov 2008, 11:59 #14

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4291

Braucu ar:

nu pats braucu ar tadu, zinu vaajas vietas. es zinu kapec tads stereotips ir radies- ir nopirkti nopisti sroti un tad brinas ka vinus normali neuzturot visu laiku tie luzt. ja pie masinas iegades izdaritu elementaras lietas kaa plunzhera un udenssuknja nomainja nerunajot par kjedes, filtru un citu pashsaprotamu lietu izdariishanu, tad puse no cilvekiem kas te dirsh buutu citas domas. es nesaku ka tas motors ir inzhenieru izcilakais sniegums, bet ko jus gribat no auto, kas pa Vaaciju noripojuis 400k km, es ceru ka neviens netic raadijuma 220k km kad mashiina ienaak pie mums paskataties kadas ir izmaksas 3.0 pie taa pasha noskrejiena, es domaju tas lielakotiesu ir daudz lielaakas. piemeeram par savu es nevaru teikt ka ideala stavokli motors, jo pats grekoju un neesmu nomainijis daudzas lietas, bet piemeram draugs tikko savu tds pardeva pa 5000 eur. un es runaju par e34
Offline
Raiders
04. Nov 2008, 21:32 #15

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds


03 Nov 2008, 11:59:14 Asch rakstīja:
bet piemeram draugs tikko savu tds pardeva pa 5000 eur. un es runaju par e34


Diski no zelta vai kā?
Takš visi dirš, bet reāli pat 4 k eur neviens negrib dot par ļoti labu, pilnu- oriģināli M pakotu un vēl DE tūnetu E34 525 tds, kur vēl 5 k eur, kaut es arī vairs nē un 3 k eur ir gals tādiem E34 525 tds, tāpēc man arī ne prātā pārdot
Offline
LA
04. Nov 2008, 22:07 #16

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


03 Nov 2008, 11:24:35 hasans rakstīja:

03 Nov 2008, 10:55:17 Asch rakstīja:
kapec jaaizmirst?

tapec, ka tds ir suuds, parocies poweri pa mekleetaju, info ir daudz par to
Protams , ka sūds , ja nekopj un tikai kauj. Es ar savu braucu bēdu nezinādāms. Protams , ja ko vaig nomainu
Offline
Asch
05. Nov 2008, 10:30 #17

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4291

Braucu ar:


04 Nov 2008, 21:32:56 Raiders rakstīja:

03 Nov 2008, 11:59:14 Asch rakstīja:
bet piemeram draugs tikko savu tds pardeva pa 5000 eur. un es runaju par e34


Diski no zelta vai kā?
Takš visi dirš, bet reāli pat 4 k eur neviens negrib dot par ļoti labu, pilnu- oriģināli M pakotu un vēl DE tūnetu E34 525 tds, kur vēl 5 k eur, kaut es arī vairs nē un 3 k eur ir gals tādiem E34 525 tds, tāpēc man arī ne prātā pārdot

nu principa es pats biju parsteigts, jo vins pats no sakuma domaja kadi 4k, bet pec tam pardomaja ka atstas sev, tad dzeks vnk pateica ka dos 5k un tad jau tiesam greks bija neatdot nu bija tas auto ati izlaizits, viss samainits, ka tikko kkas ta vis tika salabots, salons kozas elektro ideala stavokli, tadu vel nebiju redzejis, lampu un miglinieku mazgataji, tumsha optika utt utt. protams otru tadu pirceju butu atrast gruti par viduveju e34 piekritu ka tagad vairs iisti nav jega tirgo, labak braukt lidz galam, pie tam sis modelis ir pietiekami lets ekspluatacija tak a ja nemoka kompleksi ka tev nav e38 tad viss ok
Offline
tipin6
26. Nov 2014, 08:26 #18

Kopš: 19. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:


10 Jan 2008, 19:44:00 BigArchi rakstīja:

2008-01-10 18:27, diesel rakstīja:
... savādāka turbīne, td nav intercoolera, cits vadības bloks, iespējams bet nēsmu pārliecināts augstpiediena sūknis. Ja ir iespēja labāk ņem tds, mazāk ēdīs pie slodzes.



Iespēja ņemt TDs protams ir, taču TDs ir sūdīgs sūknis, vairāk čakarējās, kp TD ir primitīvāks, kā arī visi ir vairāk nokauti kā parasti, jāatdzīst, ka tas ka nav intercooler’a nav diez ko labi!


cik ta tur tas kūlers izmaksā... 20 eiriki un lieta darīta, nu vēl protams uzstādīt
Offline
wasntme
26. Nov 2014, 09:18 #19

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: Financial mistake

Ilgi gaidija atbildi !

[ Šo ziņu laboja wasntme, 26 Nov 2014, 09:18:34 ]

Offline
matrixxxx
26. Nov 2014, 09:56 #20

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Nekrofiils
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo