Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Iesmidzināšanas moments M51

AutorsZiņojums
jacko
18. Dec 2007, 09:21 #1

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Salikts M51 dzinējs, bet nez kapēc nelec. suknis salikts pa metkām pēc jaunas ķēdes, iesmidzināšanas moments pēc grāmatas uzlikts - plunžera pacēlums vajadzīgie 0,95 mm. Bet nekā. Tagat sāku domāt varbūt ķēdei metkas nepareizas, plunžera pacēlums varbūt īstajā brīdī, bet nepareizam stobram. Kā to tagat pārbaudīt. griežot ar roku lēni, degviela pie sprauslas trubiņas neparādās kā to var izdarīt vecajiem mehāniskajiem sūkņiem. Kādas vēl iespējas?
vēl viena lieta ņepatīk, ka griežot ar starteri diezgan ilgi, nepaceļas eļļas spiediens....
paldies iepriekš par jebkādu info[ This message was edited by: jacko on 2007-12-18 09:21 ]
Offline
Digital
18. Dec 2007, 09:25 #2

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību

Suknim vadi visi klaat?? un atgaisoji pirms starteshanas?? vinjam neparak tik lekt kad nav degviela jau suknii....un varbut el mag varstinjs nemaz nav atveries...
Offline
jacko
18. Dec 2007, 10:53 #3

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

atgaisoju, ja paskrūvē pie sprauslām vaļā, špricē pa gaisu tā ka prieks. tā kā degvielu padod, un tas nozīmē ka visi vadi vietā.
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 11:12 #4

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

ja naf dumi bet degviela pienāk tad neesi trāpijis sūknim momentu, ja metkas ok to vari pārbaudīt iepūt nedaudz ēteri ieplūdē un griez ja pielec tad metkas ir pareizas moments ne
Offline
jacko
18. Dec 2007, 12:35 #5

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

moments ir pareizs - pārbaudīts ar mikrometru, bet vienīgais kas nav skaidri zināms vai uz pareizo cilindru... respektīvi varbūt špricē pareizajā brīdī, bet nepareizā cilindrā - nākošajā vai iepriekšējā... kā to pārbaudīt neņemot priekšas vāku un galvu nost?
Offline
Digital
18. Dec 2007, 12:40 #6

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību

nu to vajadzej domat pirms lika galvu virsuu...es ar savlaik ar to mociijos...bet vinjs lec arii ar diezgan skjibu aizdedzi... un liekot virsuu tak tos punktinjus nevar nepareizi salikt...
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 12:46 #7

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

atzimes visas sakrīt?poh visi tie mikrometri utt suknim pietiek ar puszobu un viņs neleks
ko tu vispār tur darīji?
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 12:53 #8

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

nesaprotu kur problēma,sagriez kloķeni sadaleni pēctam+pieregulē sūknim momentu
Offline
jacko
18. Dec 2007, 13:16 #9

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

es jau saku ka moments ir pieregulēts, pie kloķenes AMP ir grāmatā norādītais plunžera pacēlums. ar mikrometru tak ir precīzākais variants, bet es baidos par to ka zobrats varētu būt pa 60 grādiem nepareizi, attiecīgi plunžera pacēlums ir pareizs, bet smidzina tam brīdim neatbilstoša cilindrā.
iespēja tāda ir niecīga, jo tas nozīmētu to ka uz jaunās ķēdes ir nepareizas metkas...
vēl sāku domāt ka varbūr sadalene ir pa 180 grādiem nepareiza...
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 13:18 #10

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

pastāsti kādas metkas saliki klokenej un sadalenej tipa kā izkatās tas atzimes pec kuram orientejies[ This message was edited by: TDS_96 on 2007-12-18 13:20 ]
Offline
jacko
18. Dec 2007, 13:27 #11

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

sūknis pret kloķeni - metkas uz ķēdes un abiem zobratiem. kloķene pret sadaleni - puļķis mahovikā kloķenei - sadalenei speciāls verķis ko uzmauc uz divām šlicēm.

laikam pats sapratu kur var būt problēma - man liekas ka sadalene ir pa 180 grādiem nepareizi, jo sadalene tika griezta tad kad jau priekšas vāks bija virsū, attiecīgi kloķene pret sadaleni itkā ir pareizi, bet nav pareizi sūknis pret sadaleni... bet sūknis pret kloķeni ir pareizi, tā kā japamēģina sagriezt sadaleni pa 180
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 13:37 #12

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

kloķenei pulkis spararata vienmēr divreiz jāizgriez, sadalenei skaties lai kulaki butu izvēsti katrs uz savu pusi ja tāpat neiet un sukni esi nedaudz nepareizi uzlicis noštoporē visu lai nekas nekustas uz sukna un skriemela uzzimē savu metku un pagriez uz vienu vai otru pusi par tik daudz cik resna stripina ko uzvilki var bisku vairak tad starte pievērs uzmanību vai dumi nak vai ne DOMU SAPRATI VAI NE????[ This message was edited by: TDS_96 on 2007-12-18 13:39 ]
Offline
jacko
18. Dec 2007, 13:46 #13

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

domu sapratu, bet par sūkņa pareizumu nešaubos. tas ir uzlikts ar 2 simtdaļu precizitāti.
Problēma radusies visdrīzāk tāpēc ka pirms sādalenes regulēšanas tika regule’ts sūkņa moments, attiecīgi kloķene tika grozīta šurpu turpu, bet kad vēlāk regulēju sadaleni, skatījos tikai kloķenes metku un lai pirmā cilindra kulaki ir vienādi paceliti, aizmirstot ka sūknis var būt pa 180 nepareizi tajā brīdī...

paldies ka liki man pārdomāt visu no sākuma līdz beigām!
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 13:55 #14

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

kad kulaki skatas 1pret plkst.15.00 otrs pret 21.00 aptuveni pirmajam cilindram tur tev bus AMP, suknim metkai tuvojoties viņs ir lidzigi ka kloķenei griezas grutak grutak un tad kritiens tiesi pirms tā kritiena bus suknim moments kas tev vajadzigs SAPROT? savas strīpinas velc lai redzētu par cik esi pagriezis un lai butu orientieris kad to dari klokenei un sadalenei jābut nostoporetai ar 3 reizi jaaiziet dziesmā
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 13:57 #15

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

kkadi bla bīdmēri un visadi dranķi nav vajadzigi, pēctam pie dizelista lai noregule aizdedzi
Offline
jacko
18. Dec 2007, 13:58 #16

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

vēl vienīgais uztraukums par to eļļu, griezts jau kopā kādas 3 minītes, bet pat eļļas filtra korpuss sauss, vai tad var būt tā ka tikai pie lielākiem apgriezieniem viņš sāk cirkulēt? parasti visiem dzinējiem pirms salikšanas jau ar starteri griežot spiediens uzkāpj tā ka nodziest lampiņa, a šitam pat neuzpumpē līdz filtram...[ This message was edited by: jacko on 2007-12-18 13:59 ]
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 14:03 #17

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

kad piedarbināsi vero ellas lampu,ka tev liekas kad nomaini ellu kapec japieskil motors un pectam var vel pieliet 1-1,5litrus ellas neesi par to aizdomājies
Offline
jacko
18. Dec 2007, 14:09 #18

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

es runāju par to ka eļļai jau vajadzēja cirkulēt arī pie tā ātruma ar kādu griež sarteris...
Offline
sejejs
18. Dec 2007, 14:10 #19

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Nu mīnus 1,5L vēl neiededz lampiņu.
Neielēji tak 3L tikai?
Moš nepieskrūvēji eļļas uzsūcēja trubu?
Offline
TDS_96
18. Dec 2007, 14:12 #20

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

cirkulet jau cirkulē bet ne tik labi, ko tu gribi no vecas masinas tas atkarīgs no daudziem faktoriem bkautvai tas pats ellas suknis zobrati padilusi un ar to pietiek+vel viss pārejais
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo