Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 320 88+ un 323 -88

AutorsZiņojums
Kasparis
08. Nov 2007, 02:19 #1

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

karoch ir 90-taa gada 320i ar kaut ko nokautu (nebija laika skatiities kas tisi psec.. ) ir banaals variants paarlikt no k-kaada 85. gada e30 323i dzineeju... tas viss po... jautaajums, ko dariit ar motora vadiibas bloku, provodku utt...
dzelzi nomainiit nav problemu, ar vadiem sisties - nafig, slinkums...
aa, veel tik taads siikums, ka kaarba mainiisies no tomaata uz manualo, tur arii gaidaams gemars...?
tomaatisko kaarbu iemainiishu par sakariigu/realizeejamu padomu (ja vispaar kaadam taa s***da kaarba vajadziiga)...
un veel... tas viss pasaakums kaut kaa atsauksies uz instrumentu paneli?
p.s. jau ieprieksh pateicos par nodrshanu un offtopic...

[ This message was edited by: Kasparis on 2007-11-08 02:22 ]
Offline
uvels
08. Nov 2007, 02:25 #2

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

tas 323 motors ir suds varu tev pateikt uzreiz!
sameklee m20b20 vai m20b25 un miers majaas!
Offline
Kasparis
08. Nov 2007, 02:34 #3

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

sameklee , nav laika mekleet, jaaizlien no situaacijas taadas, kaada vinja ir....
a, ja ir piedaavaajumaa kaads no nosauktajiem esmu gatavs izskatiit piedaavaajumu...
Offline
Puce
08. Nov 2007, 08:56 #4

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

kāpēc gan 2.3L ir sūds? Tas vienkārši ir tāds pac motors ar lielāku tilpumu. Respektīvi koķenes gājiens ir lielāks. Galvas, ja nemaldos bija identiskas. Plus vēl 2.3L motoram ir par 14 lopiem un 30Nm vairāk jaudas.
Nepateikšu ko ar ECU darīt, bet šķiet, ka vadus atstāj tos kas ir 2L. Pārliec tikai motora bloku ar galvu. bez ieplūdes kolektora un termostata bloka. Sprauslas arī paņem vai nu no 2.3L vai 2.5L versijas.
Par tomātu runājot šķiet, ka nekāda elektroniskā vadība tam nebija. A moš bija..

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
ZigS
08. Nov 2007, 09:06 #5

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

galvas, klanji, vadiibas bloki e30 320i un 323i ir vienaadi
Offline
plakanais
08. Nov 2007, 09:08 #6

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-11-08 02:19, Kasparis rakstīja:
karoch ir 90-taa gada 320i ar kaut ko nokautu (nebija laika skatiities kas tisi psec.. ) ir banaals variants paarlikt no k-kaada 85. gada e30 323i dzineeju... tas viss po... jautaajums, ko dariit ar motora vadiibas bloku, provodku utt...
dzelzi nomainiit nav problemu, ar vadiem sisties - nafig, slinkums...
aa, veel tik taads siikums, ka kaarba mainiisies no tomaata uz manualo, tur arii gaidaams gemars...?
tomaatisko kaarbu iemainiishu par sakariigu/realizeejamu padomu (ja vispaar kaadam taa s***da kaarba vajadziiga)...
un veel... tas viss pasaakums kaut kaa atsauksies uz instrumentu paneli?
p.s. jau ieprieksh pateicos par nodrshanu un offtopic...



<font size=1>[ This message was edited by: Kasparis on 2007-11-08 02:22 ]</font>


vecajam 2,3 aizdedze ir blokaa un klokjenes staavoklja deveejs atrodaas pie kaarbas uz spararata. Respektiivi vajag paarlikt no jaunaakaa M20B20 Rpm shkivoku priekshaa un paarskruuveet aizdedzi, plus provodku no 2,0 un atiet zuziit
Offline
Puce
08. Nov 2007, 09:13 #7

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

tieši tā. vajag pārskrūvēt no 2L visu to, lai 2.3L pārtaptu par tādu, kāds ir nepieciešams lai strādādu ar Motronic. viss tur ir vietām maināms. i aizdedzes sadalītājs utt.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Kasparis
08. Nov 2007, 12:56 #8

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

skaidrs.
kam tagad esmu paraadaa automaatisko kaarbu?
Offline
Kasparis
08. Nov 2007, 13:01 #9

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

nu, un ir veel vesela kaudze loriņu, kurus, domaajams, man nevajadzees..
2,3 motors komplektaa naaca ar novaakotu kuzovu
Offline
Asch
11. Nov 2007, 10:34 #10

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4307

Braucu ar:

kompi liec no 2,3 savadak neies taka vajag
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo