'Hamann' pārveidojumi BMW X5 topversijai
1-15
Black, 11. Mar 2007, 23:49
vizinos ar "veco" iksu haman izpildijumaa, varu teikt tikai to ka pa kaapaam un mezhiem un dubljiem tam auto viss ir ok. tikai peedeejaa rautaa aardoties pa latgali esmu nokaavis kaut ko no regulejamas piekares un priekshaa nepatikams servisa apmeklejumsBlack, 07. Mar 2007, 16:29
es neteiktu ka x5 asos liigumos gaazeleejas, vismaz ar sprtpaketi vinsh ir ljoti stabilsviesis, 06. Mar 2007, 16:01
to HMX5 vairāk ir paredzēts tam, lai asos līkumos tas negāzelētos un nekristu apkārt kā Landkruīzeri - tātad pazemināta b-iekārta tas ir OK priekš X5. gribi graukt purvos/mežos - pērciet bobiku.
PERFS, 06. Mar 2007, 15:21
...nepabeidzu, taatad ir gatavi maksaat, lai seedinatu shos, sauksim taa, "piektaas seerijas universaalus ar augstaaku smaguma centru".PERFS, 06. Mar 2007, 15:15
To: HM. Tu nevis izdariiji spriedumu, bet gan uzdevi bezjeedziigu jautaajumu "taa ārii neesmu sapratis kaapeec jaauztaica SUV un tad atkal tas jaaseedina" uz kuru pats zini atbildi. "netaisos slapinaat biksees tikai taapeec, ka Hamann, kaut ko ir uztaisijis. Iespejams "D&G atkarigajiem" zimola ietekme liek pienjemt visu, ko tiem liek priekshaa un par to vel sajusminaties" Nu luuk, Tu aciimredzot neesi shii produkta meerkjauditorija (peec produkta filosofijas, shajaa gadiijumaa). Kaa jau pats teici, katram savs, un ja jau shaads produkts ir radiits, tad ir cilveeki, kas ir gatavi par slammed X5 liidz 10cm.Laurens, 06. Mar 2007, 13:05
suv un sav ir mārketinga fufelis. Ja vēlies braukt sportiskā aktivitātē, augstumam tākātā jābūt pietiekamam.viesis, 06. Mar 2007, 10:41
labas diskusijas, kaut ari neviens vai ari retais var reali sitadu masinu nopirkt) bet vienalga galvenais ja nepatik tad uzreiz tas ir su.c.viesis, 06. Mar 2007, 10:31
To HMX5 nav un nekad nav bijis SUV!!!!!!
BMW pats to uzsver un raksat SAV un ja Tu to nezini, tad nevajag izdarīt pārsteidzīgus secinājumus! Bet ja nezini atšķirību starp SUV un SAV, tad pameklē...
HM, 06. Mar 2007, 09:23
to:Prfctyon1) es netaisos slapinaat biksees tikai taapeec, ka Hamann, kaut ko ir uztaisijis. Iespejams "D&G atkarigajiem" zimola ietekme liek pienjemt visu, ko tiem liek priekshaa un par to vel sajusminaties, bet es esmu pieradis spriedumus izdarit pats - ja tavaa uztveree savu spriedumu izdarishana nozimee "aprobezhotibu" - dzivo ar to.
2) man X5 patiik tieshi taa koncepcijas deelj, kuraa iekljaujas arii 315 riepas un PAAUGSTINAATAIS klirens - un manupraat shada auto nosedinaashana liidz 10 cm sabojaa visu ta filozofiju.
Katram savs.
Puuchuks, 06. Mar 2007, 01:24
par 10cm 2i jau izteikushies, taapeec es neko par raksta nosaukumu - es nezinu, vai 4.8i ir korekti saukt par topversiju, ja pashlaik ir izlaisti tikai 2 modelji vispaar...Muncis, 05. Mar 2007, 23:41
jaa sedinaats rulee!! 10 cm iespaidiigi!thomass, 05. Mar 2007, 21:44
beidzot no hamman arii kas zolidz savaadaak visi tie suudi ar lambo durviim un stikla haubeem ;( urlu stilinjsbet shis ir ahuuns it sefiski no aimugures yeaaah
PERFS, 05. Mar 2007, 20:11
Es tieshi iedomaajos, vai no 3jiem komentaariem kaads pateiks kautko tik aprobezhotu, bet apsveicu HM, vinjsh to izdariija jau kaa pirmais. Veel varbuut paprasi, kaapeec X5 top versijaam jau labu laiku ir nevajadziigi plats 315 riepu platums (easy ieseesties jekburos dubljos), utt attopies, shis auto ir lai piebrauktu pie kluba vai operas un pagarinaatu sev *&^&^&*, nevis lai triektu, apbraukaajot savus mezhu iipashumus.100, 05. Mar 2007, 18:10
jaa 10cmWhazaaa, 05. Mar 2007, 18:08
fak skaistulis1-15