’BMW Group’ ievieš jaunu tirdzniecības stratēģiju Latvijā
1-20 [21-30]
viesis, 11. Mar 2006, 10:33
BM Auto vakar biju iegriezies, patīkama apkalpošana, visu ko gribēju uzzināt, cik, kas par ko,laipni letiņš man paskaidroja,redz lietas patiešām virzās uz labo pusi, obligāti braukšu vēlreiz!!!dadhi, 23. Feb 2006, 12:33
manupraat shis naaks tikai par labu - konkurence diileru starpaa ir laba lieta. wess ar toyotaam straadaa labi, klientu apkalposhana ir augstaa liimenii. ja piemeeros tos pashus standartus BMW markas tirdznieciibai, pateereetaaji tikai ieguus.runaajot par servisa kvalitaati un darbinieku kvalifikaaciju - es domaaju ka nav iemesls satraukties - aizdziis uz kursiem un visu iemaaciis.
viesis, 10. Feb 2006, 21:42
skatos baigi gudrie praatveederi te sanaakushi spriezh, tad es ar.. jo lielaka konkurence, jo labaak vot taa!Mr-Scorpion, 06. Feb 2006, 10:31
Polaris, bet vai ta tās Originalteile varēja līdz šim TIKAI Mikas dabūt ? gan jau, ka ne! vienmēr tač ir alternatīvie ceļi. nu un pacieties biki - gan jau tūdaļ arī BM Auto varēsi pasūtīt Originalteile uz nebēdumalvis, 03. Feb 2006, 21:44
nu oskins iet tikai uz peļņu un no visa, kas peļņu nes slikti, atkratās. Un ja bembji neies, tad pārdos to biznesu un viss. Tāds liktens jau bija ar uzņēmumu, bez kura wess nebūtu tapis, kā arī ar citām wess "māsām".NixN, 03. Feb 2006, 19:57
Speciall, nu vienkarshi bija gadijumi kad nekur iznjemot kaa Mikasaa atrast vajadziigi detalju nevareeja... Ja taada situaacija ir arii shobaltdien- tad tieshaam ir dirsaa matti!Speciall, 03. Feb 2006, 10:14
Polaris - tas bi joks vai kaa?gest75, 02. Feb 2006, 18:23
Lai veicas! Bija viens, tagad divi, buus driiz triis, shaubu nav. Cenas kriit un visiem labi, kas arii ir galvenais. APSVEICU!NixN, 02. Feb 2006, 15:45
Mikasa vairs nav... un kur tagad lai meklē Original BMW Parts? karoch dirsā mati!edzulis, 02. Feb 2006, 13:20
Ob, lasi komentārus! Runa ir par pārdošanu Latvijā.Mr-Scorpion, 02. Feb 2006, 10:47
nu jā. laikam tā jau arī ir tā atšķirība starp SALES manager un DELIVERY maneger. bet lai cik tas dīvaini neskanētu, letiņi tomēr nemak strādāt moderni. mans fāters jau kuro gadu ir igaunijas Toyota klients un viss sākās ar to, ka Wessā nopirka LC, kuram ap 110 000km beidzās stūre, kam cēlonis bija - rūpnīcā tika aizmirsts iepildīt eļļu stūres stienī. garantija- off. Wessa attieksme bija - maksā ragā. tas nekas, ka tā ir Toyotas laža. Igaunijā cilvēki mācēja izdarīt tā, ka Toyota pati uzņēmās atbildību par šo lažu un novērsa to. tā lūk - tautiešiRons, 02. Feb 2006, 10:31
nu tur par cenaam vienoties ir gruuti ..cik es zinu ..paardeveeji izmanto visas metodes lai savaaktu klientu sev, itkaa cena vienam un tam pashma modelim ir vienaada .. bet tai pat laikaa ..meegina likt klaat riepas, apriikojumu utt. lai tikai savaaktu klientu ..shaada situaacija jau notiek piem ar mitsubishi, starp Skandi un Aura auto, pie tam veel njmeot veeraa ka iipashnieki principaa ir vieni un tie pashiob, 02. Feb 2006, 10:30
Nu protams, edzuli, "Lexus nav nekads konkurents BMW"... un visi tie auto testu un marketinga profi vienkarsi ir lopi un stulbi amatieri:http://www.autobild.de/test/neuwagen/art...ikel_id=10563
http://www.autobild.de/test/neuwagen/art...tikel_id=8908
http://www.autobild.de/test/neuwagen/art...ikel_id=10627
Mr-Scorpion, 02. Feb 2006, 10:22
Bosnija - tad kāpēc tā nenotiek tagad Wessam starp Amservu ?Bosnija, 02. Feb 2006, 09:59
Kāda tur konkurence vasja ar vanju satiksies iedzers un vienosies par cenu.edzulis, 02. Feb 2006, 09:34
Lexus līdz šim nav konkurējis ar BMW. Iespējams tagad pietuvosies ar savām agresīvajām cenām, bet Lexus te ņepričom...Mr-Scorpion, 02. Feb 2006, 09:31
ko lai sakam - ardievas Mikastas, ka BMW rūpals tagad mūsu valstī ir divu ĻOTI spēcīgu uzņēmumu rokās, domāju, ka ieviesīs savas korekcijas visā Latvijas autotirgū. kas būs ar konkurenci ? domāju, BM ir liela priekšrocība, ka viņi var uzsākt biznesu jau tūlīt, kamēr WESS iešūposies. bet nākotnē es prognozēju, ka konkurences sadaļa varētu būt līdzīga, kā TOYOTA un LEXUS autiņiem. Wessam tomēr mazāk uzticās. kas attiecas uz Permalat un Latbemu - viņiem vienalga klientu netrūks. jo kaut vai E34 un tamlīdzīgas modeļu rindas vienalga izdevīgāk "apčubināt" būs šajās firmās.
bet vienalga - dzīvosim, redzēsim.
PERFS, 02. Feb 2006, 01:46
BMW ir LJOTI daudz jau taapat! Kaa teica viens dzheks no DTMPower.net par Riigu:"Man, that is the capital of BMWs!!" Protams, ka lielaakaa dalja veci, bet anyway - aciis kriit, ka praktiski jebkuraa citaa valstii uz ielaam tik daudz BMW...diesel, 02. Feb 2006, 00:37
... es nepārspīlēju, izteicu piemēru lai Tu saprastu. Protams nebūs pus Rīga ar BMW. Bet par to, ka cilvēki vairāk vai mazāk brauks ar 7-er vai S-klasi, Tu kļūdies pats to nezinot. Ja interesē PM.edzulis, 02. Feb 2006, 00:32
Arī Diesel pārspīlē nebūs to 3er vairāk kā jaunu Hondu accord, nebūs 7er vairāk kā S klases, nebūs pilna Rīga M3, beidz... Tas, kas grib to M3, tāpat pie viņa tiek, ar vai bez dīlera palīdzības. Nebūs Latvija kaut kāds fenomens uz Pasaules fona. Drīzāk būs pilnas ielas (jau ir) ar E46, E39, katram otrajam studentam šitie tagad ir...1-20 [21-30]