BMW elektronikas sistēmas. Diagnostika
1-13
Permalat, 08. Mar 2005, 10:43
Vecākās paaudzes ABS (piemēram, E30) ir ļoti primitīva pašdiagnostika. Pat līdz līmenim, ka, ja kļūda nav aktīva (n eizpaužas) diagnostikas mirklī, to neuzrāda. Tātad, ja defekts ir periodisks, to pašdiagnostika var neuzrādīt. Tad arī būs TIKAI kļūda par visas ABS sistēmas defektu.Permalat, 05. Mar 2005, 22:55
M21 doagnostika atkarīga no auto izlaiduma gada. Tāpat kā benzīna motoriem, jāskatās, vai ir 20pin diagnostikas ligzda. Jāpiebilst, ka dīzeļdzinēju pašdiagnostikas iespējas ir ierobežotākas. Tikai jaunākās paaudzes common rail dīzeļu pašdiagnostika priecē ar izsmeļošam iespējām. M21, M41, M51 dzinēju augstspiediena sūkņu un sprauslu kvalitatīvu/parametrisku pārbaudi pašdiagnostika neveic. To var veikt mehāniski, uz speciāliem stendiem pēc mezglu demontāžas. Tātad, tikai tad, ja sūknim ir būtiski defekti, tos spēs saskatīt pašdiagnostikas sistēma.pluginss, 04. Mar 2005, 11:28
Un kaa ar M21 dzineejiem???IlmR, 03. Mar 2005, 19:11
A M20 88 g motoriem ar BOSH 173 kompi var veikt diagnostiku ?Marts, 03. Mar 2005, 17:45
Nu ļoti izglītojoši..!Permalat, 03. Mar 2005, 10:42
To: M3. Redz, ar tiem pirmajiem Motronic ir riktīgs bardaks. Piemeram, M30B34 (kas 635Csi bija, ja nekļūdos) figurē Motronic 1.0 (ar regulatoriem aizdedzes leņķim un degmaisījumam), bet M20B25 (ap gadu 87.) tas pats Motronic (vēljoprojām bez skābekļa sensora) jau ir 1.1. Pirmajam laikam jau no paša sākuma bija 20pin ligzda, bet M20 nē.Permalat, 03. Mar 2005, 10:15
To:Marco. Mikas ir. Pat pēc dīlera statusa jābūt obligāti. Citādi jau neko E65, E60 nevar izdarīt. Jā, maksā dārgi. Jebkurš oficiāli pirkt nedrīkst. Teiksim tā: Permalat, tāpat kā Mikas un vēl divas firmas Latvijā, strādā ar pašu modernāko aprīkojumu!Marco, 03. Mar 2005, 09:57
Viens jaut! Vai Permalat tieshaam ir tik jauns diagnostikas kompis! Zinu ka vinsh maksaa labu naudu, ja pasuuta oficiaalaa celaa! Es zinu tikai vienu firmu kam vinsh ir un ir oficiaali suutiits! Pat mikaam nav! JUMS IR????????Permalat, 03. Mar 2005, 09:34
To:Noisex. 15pin ligzdā (pin 8,9,10) ir vadi no kloķvārpstas sensora. Kad 1.cilindrā ir augšējais nāves punkts(ja 1 caurumiņš uz šķīvja), vai arī tad, kad būtu jābūt aizdedzei(ja 2caurumiņi), sensors dod impulsu (Upeak=1V). Ar speciālu BMW aprīkojumu(vai 2staru oscilogrāfu) var smuki redzēt aizdedzes leņķi. Otra metode: ar parasto stroboskopu, pēc atzīmēm uz kloķvārpstas šķīvja. Par atzīmēm var izmantot ieurbumus iepriekšminētajam sensoram. Ja 1 caurumiņš, tas sakrīt ar 0deg., ja 2 caurumiņi, tad -8 un 0deg. L-Jetronicam aizdedze jāregulē siltam motoram, 800RPM, ar atvienotu vakuumapsteidzes regulatoru.noisex, 03. Mar 2005, 09:25
Permalat: tatad pienjemam, ka ar 15PIN ligzdu nav ko darit, bet ar 20PIN ir ko darit, faktiski intresee, vai ar 15PIN ligzdu nevar kaut kaa noteikt aizdedzes spoles pagrieziena lenkji..nu vienuvardu sakot vajaga noregulet aizdedzi...negribas ipashi pec sentevu metodem, tipo skruvet ara sveces, tad skatities, kas ir augsha kas lejaa..vel labak lampinjas vienot klat ...vettori -atskjiriba sheit: http://www.bmwpower.lv/article.php?sid=65Permalat, 03. Mar 2005, 09:16
To:Vettori. Ja Tavam auto (motors M20 vai M30)ir Motronic vadības sistēma (kas tas ir, kā atšķirt, par to nākošajā rakstā), un, otra pazīme: motortelpā ir lielā diagnostikas ligzda (ar melnu noskrūvējamu vāku), droši vari braukt uz diagnostiku! Auto ar motoriem M40, M50, M60... pašdiagnostika ir.vettori, 03. Mar 2005, 08:56
Ar kura gada/modeļa BMW var sākt vest uz diagnostiku???M3, 03. Mar 2005, 01:43
ineterasanti, tik viens siikums - 4. rindkopaa, laikam ir piemirsies pie M30 pierakstiit B34.1-13