BMW aprīkojums. Elektroniskās sistēmas
1-20 [21-27]
Permalat, 18. Feb 2005, 10:56
Patīkami ir dzīvot tehniskā progresa laikmetā. Gandrīz katru brīdi notiek kaut kas pirmo reizi vēsturē. Tā, lūk, pagājušajā nedēļā IT pasauli pāršalca satraucoša ziņa par pirmajiem zināmajiem vīrusu inficētajiem automašīnu datoriem.Šo ziņu izplatīja Maskavas Kaspersky Lab ( vai, precīzāk sakot, Kaspersky Lab speciālistu weblogs, jeb saskaņā ar LZA TK viedokli, emuārs ), kurā bija vērsušies vairāki klienti ar lūgumu attīrīt no vīrusiem vairāku Lexus modeļu - LX470, LS430 un Landcruiser 100 – borta datorus. Saskaņā ar automašīnu īpašnieku vārdiem, inficēšanās visticamāk ir notikusi pateicoties mobilajiem telefoniem.(C) Capital
Tālāk šeit:
http://www.capital.lv/index.php?id=13628
JohnieBoy, 17. Feb 2005, 17:07
Gaidam pirmos virususManuprat vacu razotaji lien otra gravi - paverojiet vacu TUV tabulas - lideri tajos ir vacu auto, kas parbazti ar nedrosu/nekvalatativu elektroniku.Pauliic, 16. Feb 2005, 22:34
nez vai shiis mashinas varees kaa e21 peec 25 gadi celt augshaaedzulis, 15. Feb 2005, 16:59
DimanC atraksti man uz edgars.seidars at delfi punkts lv un atrsiniāsim problēmu!JZ, 15. Feb 2005, 14:35
blin, razhotaajs neiid, razhotaajs sheit ir LAI GUUTU PELJNJU! kad to beidzot sapratiis... neviens ar labdariibu nenodarbojas izplatot auto bez labuma sev, un rezerves daljas pa pashizmaksu ar apkaart nemeetaa, haljavshiks :Xviesis, 15. Feb 2005, 14:35
ok, JZ, piekrītu. kad rakstīju otro commentu, mana smadzene jau ar līdz tam bija aizdomājusies. ;-)JZ, 15. Feb 2005, 14:32
DimanC, izmaksaat tas "chips" var dazhaadi, visdriizaakais, ka tika teikts konkreeti par razhoshanas izmaksaam, un nebija pieskaitiits klaat R&D...un veel, rezerves dalju gadiijumaa, detaljas cenai jaaskaita klaat uzglabaashanas izmaksas un transports
un veel naak klaat taads noteikums, ka shodien sarazhotajai automashiinai, razhotaajam ir jaaspeej nodroshinaat remonts cik tur tos gadus, nevar shodien beigt razhot, piemeeram, e65, un pazinjot, ka nekaadu rezerves dalju no BMW puses jums nedabuut... taatad ir ne tikai jaasarazho un jaaglabaa tirdznieciibai taas preces, bet arii jaaparedz, ka noteiktaa laika gaitaa taas preces no noliktavaam netiks iztirgotas, jo citaad atkal taas uzrazhot nebuus tik viegli, vienkaarshi nebuus darbagaldu/iekaartu... atkal jaaorganizee razhoshana, tas viss ir daargi...
shiis lietas, galvenokaart, arii izveido to gala cenu _origjinaalajai_ BMW rezerves daljai...
viesis, 15. Feb 2005, 14:23
to Permalat:uz to jau tiek arī nospēlēts. lietotājam pastāsta, ka čipi ir sarežģīti (un es neapšaubu, ka tie tādi būtu), parametri līdzvērtīgi tādiem un tādiem CPU, speciāli izstrādāti šim pielietojumam. tādā veidā tiek pacelts BMW prestižs.
bet no otras puses ražotājs kā tāds žīds īd par katru čipā iztērēto eiro. bet to dzird nevis patērētājs, bet inženieri un čipu ražotāji.
ok, nepiesiešos. raksts tiešām foršs.
p.s. kam jāraksta, ja man ir problēmas ar lietotāja account? šite rādos kā "viesis", BMWpower iekšējās ziņas nevaru saņemt, rādās DB error. edzulim?
Permalat, 15. Feb 2005, 14:14
To: DimanC. Neviens neteica, ka tie cjipi maksaa 200Ls. Runa bija par tehniskajiem parametriem: rajiibu, datu shinas platumu, operatiivaas atminjas apjomu. Saliidzinaajums, lai parasts lietotaajs saprastu, ka tie ir nevis kabatas kalkulatora liimenja procesori, bet kas daudz nopietnaaks.viesis, 15. Feb 2005, 14:05
btw, esmu ielogojies, bet comments iegāja kā no "viesis"...DimanC
viesis, 15. Feb 2005, 14:04
mmm, smadzeņu skalošana. ķipa - "mēs rūpējamies par mūsu klientu labsajūtu, drošību utml., liekam mašīnās gudrus čipus, kuri ir ļoti vērtīgi (diez kāpēc pieminēti tie 200 Ls...?)pirms pāris mēnešiem Brēmenē man lasīja lekciju inženieris no Mercedes-Benz. realitāte ir tāda, ka vadība pasaka - tas un tas čips nedrīkst izmaksāt vairāk kā 5 eur. 10 eur ir par daudz. tieši tādi cipari tika nosaukti. bet pircēji tiek kāsti tā, it kā tie kontroleri, utml, piķotu simtiem latu. naglosķ. nu labi - tirgus ekonomika. bet vienalga skarbi.
panika_, 15. Feb 2005, 12:40
Daargie autobrauceeji!Ja juus, baucot mieriigi un pieklaajiigi, pamanaat, ka apkaartejaas mashiinas strauji sabremzeejas, metas pa malaam, un gaajeeji muuk, atpakalj neskatoties, luudzu, gatavojaties avaarijai!
Ar cienju,
Juusu BMW avaarijas koordinaacijas dienests.
viesis, 15. Feb 2005, 12:39
taa vish i tikai 12V sisteemas paliek stipri par shavku muusdienu automobiiljoslovesan, 15. Feb 2005, 12:23
mjaa... bet vazos gan jau ka bija tranzistori... kaut vai radio kas mekleejams dazos... nu i tur tranzistori ir :P nav gluzi uz lampaam... a vot masiinam kas pirmas bija, brauca kabrioleti uz 3 riepaam vo tiem gan tadu extru ka mazi kompji uz bort nebija :P ja nu viengi kavc butu iedomajies piemontet lielo paris tonas smago skaitlojamo masiinu kas tuipa mehaniski darbojaas :PPermalat, 15. Feb 2005, 10:49
Gan bagaaznieks, gan elektroluuka ir ar elektronisko pievadu, vadaami no elektroniskaas pogas (bagaaznieks) vai i-Drive. Sisteemas paarbauda iekaartu staavokli (atveerts/aizveerts), kontrolee izpildmehaanismu darbiibu (nenod Dievs, kaut kas iespiests/iespruudis, lietotaaja roku pirkstus ieskaitot), shiis sisteemas sajuugtas kopaa ar piekljuves sisteemu (aizsleedzot auto, automaatiski aizver luuku, bagaaznieku), utt, utjpr.diesel, 14. Feb 2005, 23:01
... starpcitu pidarasi, nevar 7-er normālu pogu padomju cilvēkam uztaisīt - kā atslēgt pretbuksēšanas sistēmu :XVLD, 14. Feb 2005, 22:31
es jau neko vnk acis priecee ... man jau liidziigsMassons, 14. Feb 2005, 15:38
Nakādīgi nevaru iebraukt kam ir vajadzīga bagāznieka kontroles un elektrolūkas kontroles sitēma ...diesel, 14. Feb 2005, 15:27
... VLD - smiekli nevietā, ļoti normāls patēriņš priekš 7-er .edzulis, 14. Feb 2005, 14:41
Tas ir 745li1-20 [21-27]