BMW oficiāli atklājis jauno M3 un M4
1-20 [21-38]
jvanks, 21. Jan 2014, 14:51
Šis starp citu ir svarīgs arguments. Bet ir arī citi. Bet offtopic
Papakarlo, 16. Jan 2014, 16:31
atmaskas

jvanks, 16. Jan 2014, 15:01
Tas ka nelieto jo tiek uzskatīts par nevajadzīgu konkrētos gadījumos nenozīmē, ka nemāk
Papakarlo, 14. Jan 2014, 02:32
Es redzēju tavus bskb onbordus
jvanks, 13. Jan 2014, 13:05
Papakarlo - kapēc Tu domā, ka esnemāku?
FENICH, 12. Jan 2014, 04:52
varēšu malku vadāt
artursz, 10. Jan 2014, 14:04



Papakarlo, 09. Jan 2014, 13:04
Jvanks tev noderēs tā revmaching fīča, par cik tu nemāki heel&toe
jvanks, 09. Jan 2014, 12:29
Patīk ka ir iespējama mehānika un vizuāli gan iekšpuse, gan āra ir
Miiix, 09. Jan 2014, 11:21
Pirmais sedans no M3er sērijas, kurš beidzot ir baigais sex
Raivons, 09. Jan 2014, 02:28
Smuks ļoi ,sajūtas no turbo motora noteikt ir tādas ka +100hp virs iepriekšējas paaudze dinamikas,taču skaņas baudijums jaunajiem turbo motoriem vairs nav tas ,arī downsizing par labu nenāk.Noname, 08. Jan 2014, 19:30
Ja būtu ar priekšas piedziņu, tad vēl varētu domāt, šitas mūsu klimatam galīgi neder.
stuntman, 08. Jan 2014, 15:23
..teica xjs_3 par huļiganku tālajā 1985xjs_4, 08. Jan 2014, 14:53
Shitas nekad nebuus future classic.jeska, 13. Dec 2013, 18:19

DSSD, 13. Dec 2013, 12:12
prieksejais bampers gan kekavaStaris, 13. Dec 2013, 11:38
Jauda starp paaudzēm gan pieaug pamatīgi
laukos pat dīzelisti, nopērkot sev 90to gadu dīzeli, spēj nedēļas laikā pieaudzēt vairāk zs nekā šie jaunam auto to paveic

Ir jau šim savādāks motors un max jauda pieejama ātrāk, bet nu aprobežotais cilvēks tik uz cipariņiem skatīsies

Avenger, 13. Dec 2013, 09:05
:sex:RaL, 13. Dec 2013, 07:38

1-20 [21-38]