Sagatavo savu auto ziemai ar 'KROWN' pretrūsas apstrādi

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-100]  [101-120] 

Modrs, 21. Jan 2011, 13:50

šis jādara nevis vasarā, bet gan pavasarī - aprīlī vai maijā, kad gaiss ir vissausākais.

JZ, 21. Jan 2011, 13:29

-1 tiem, kas saka ka šādu apstrādi labi iespējams paveikt tikai vasarā pilnīgi nožāvētam auto, iesaku pamācīties fiziku/ķīmiju

JZ, 21. Jan 2011, 13:27

nav jau tā ka apkārt tam izurbtajam caurumam, kurā iebaksta gumijas korķi pēc apstrādes, pēc gada viss ir sarūsējis

tos caurumus urbj pat 60to gadu porsche, uzsmērē to pašu vasku uz korķa un miers, 99,999999% sliekšņi/arkas sarūsēs sptipri ātrāk nekā tā vieta kur urba caurumu

p.s. saistības man ar to kantori nav

RM1, 21. Jan 2011, 12:19

Bmwaddict, arī ar oem podkriļnikiem krājās diezgan.

Bronox toč nekur pūst nevajag. Kā arī aizmālēt visas notekas ir neprāts, tas toč

bmwaddict, 21. Jan 2011, 11:52

Modricimus, ja tur spārnam apakšā notekcaurumi ir aizdambējušies tad jā. esmu redzējis arī ka censoņi ar tādām paštaisītām pastām aizmālē visu ko var aizmālēt un tad brīnās kāpēc visur krājās sūdi
Teorētiski jau no tiem putekļiem vai sīkajam smiltīm, kas tur iekļūst, normāli nekam aizdambēties nevajadzētu. visādas sīkas koka lapiņas, skujas, etc tās gan ir pain in the ass..

Modrs, 21. Jan 2011, 11:46

pat visideālākajā podkriļņika gadījumā aiz spārna būs sūdi. ne jau no tā, ka ritenis met garām, bet gan visi drenāžas caurumi no priekšas iznāk zem spārniem, tāpat starp spārniem, durvīm, virsbūvi ir spraugas un mazgājot virsbūvi, visi netīrumi savācās tur

RM1, 21. Jan 2011, 11:37

Ādolf, tu pats tikko atbildēji uz man uzdoto jautājumu Vnk neļauj urbt un parādi alternatīvu piekļuves vietu

Tas ir tāpat kā jebkurā servisā, ja tu klāt nepastāvēsi kamēr tavu auto uzliek uz pacēlāja, tad meistars 90% pacels to pret sliekšņu kantīm un bez nekādām gumijām uz pacēlāja kājām

bmwaddict, 21. Jan 2011, 11:28

riddler, par to kabatu aiz spārna taisnība, bet tas notiek tikai tiem idiņiem, kas uzskata, ka podkriļņiki nav nepieciešami. vai iebāž ķīniešu nē bet poļu sūdus, kas nepieguļ. oriģinālie podkriļņiki ar gumijas maliņu perfekti pieguļ pie spārna un tur mēsli praktiski nenonāk..

bet šī te aprakstītā procedūra ir jāveic nevis kautkur rudenī bet tieši karstākajās vasaras dienās, kad autiņš nedēļu nav redzējis ne piles ūdens un karstajā saulē ir izžuvis līdz pēdējai vīlītei. a ja viņi vēl papriekšu mazgā un tad uzreiz pūš to sūdu, tad tas pasākums ir jau norakstīts tajā brīdī. pietiek ar šo vaska slāni kaukur iesprostot ūdeni kādā šuvē vai divu netālu saklaidumu vietā, kur jau ir kluss rūsas perēklītis, tad tur pēc laika var gaidīt kārtīgu rūsas perēkli.

un vispār, pūst dajebkādu biezu masu durvīs vai sliekšņos nepasargā šuves un metāla salaiduma vietas, jo tā biezā masa nespēj iesūkties tā, kā ūdens. ūdens vienmēr būs iesūcies dziļāk. reāli tiek panāks tikai tas, ka iekonservējās jau esošā rūsa un vēl aizdambējās tehnoloģiskie notekcaurumi, nu vai kā minimums iespēja aizdambēties visam tikai palielinās. manuprāt durvīs un sliekšos jāpūš noturīgu rūsas pārveidotāju tādu kā brunox bet nu tas arī nav pietiekoši šķidrs un nevienmēr rūsā uzsūcas.

RM1, 21. Jan 2011, 11:21

Ridjik, tas tak jebkuram skaidrs, ka duršlaku nosākuma ir jāsaremontē, tad tikai var apstrādāt.

RM1, 21. Jan 2011, 11:17

Vismaz Bimmers netikai māk lasīt, bet arī spēj saprast, kas ir uzrakstīts

RM1, 21. Jan 2011, 11:14

Ridjik, nav oem, bet jau remonts, tātad neder

Bimmer, 21. Jan 2011, 11:10

Lasiet tekstu taču uzmanīgāk, tur minēts, ka caurumu urbj tikai tad, ja tur tāda nav vai arī nav iespējams piekļūt caur slēdzeni u.tml.

DockuH, 21. Jan 2011, 10:32

nu ja man iztiris apaksu un bus tikpat smuka ka bilde redzamajam M3, tad es jau braucu
ar nosacijumu ka nonems visas plastmasas, tur arii visu iztiris un apstradas

guile, 21. Jan 2011, 09:31

un tas sarkainais auto ir M3, kas 10 gadus nostavejis garāžā un Latvijas ceļusvsp nav redzejis:P

Modrs, 21. Jan 2011, 08:57

un tam sarkanajam auto jau bildē redzams viens tehnoloģiskais caurums, pa kuru var pūst iekšā.

Modrs, 21. Jan 2011, 08:56

rihi, mlec, es neesmu pret to vasku utt, bet gan pret caurumu urbšanu. Jau n-to reizi stāstu. Tu tak arī neurbsi radiatorā vēl vienu caurumu, lai iztecinātu/ielietu tosolu.

BANDITOS, 21. Jan 2011, 01:18

iznāk katru gadu vēl +100Ls, lai tik nerūsē autiņš sālīti iznāk, ja vēl rēķina ka katrugadu nodoklis +Ta utt

RM1, 21. Jan 2011, 00:19

Un šāda arka jebkuram cilvēkam izskatas daudz pievilcīgāka, un rada daudz labāku iespaidu par auto

Nekā tripele quattro ultra drošā NASĀ pārpūstā grubuļmubuļ VAZ stilā smērētā mastika

RM1, 20. Jan 2011, 23:59

Tādas kabatas ir ļoti daudz, kur krājās smiltis, bet pirmās tik un tā sapūst arkas un pūst tās no iekšpuses uz ārpusi Šajā gadījumā tās vietas tiek apstrādātas

RM1, 20. Jan 2011, 23:57

Modri, tāpēc, ka man tas šķiet ļoti efektīvs un galvenais vienkāršs process, kurš ir pieejams un saprotams jebkuram cilvēkām, lai no tā nebaidītos - tātad to darītu

98% procentu cilvēku vnk baidās braukt pie Ridjika, jo viņš sāk tekstu ar tu zini kas dzīvo tavā pr. spārnā??? (skat. bildi viņa postā)

Vai arī starp vienkāršiem cilvēkiem(piem.želejgalvām), kuriem vnk nepis vai epo, skābā vai saldskāpāepo grunts ir labākā, savā starpā runā, zin tur kā moikā sašpricē visās malās un uzreiz vari jāt prom un nemīzt ka rūsēs.

Kā arī var apstrādāt cik rūpīgi gribi, bet kondensātam stipri pakļautās vietās, vienmēr šada veida viegli tekoši vaski būs viss efektīvākie.

Bet ja par pedanta tēmu aizgāja saruna, tad mans viedoklis ir ļoti skarbs - visiem kās vnk piš pāri grubuli auto grīdai, vajag viņu pašu izpist, bļā nu kā var sapist visu apakšu ar to mēslu.

Manās acīs tīra oem grīda, kur katra detaļa ir savā izskatā un savā krāsā kā no iepakojuma izņemtas, šķiet apbrīnas vērta. Grubulis pāri visam ir lauki

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-100]  [101-120] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties