Sagatavo savu auto ziemai ar 'KROWN' pretrūsas apstrādi
[1-20] [21-40] 41-60 [61-80] [81-100] [101-120]
Krown, 22. Jan 2011, 19:41
Paldies par laba vēlējumiem! Piebildīšu kad apstrāde no ziemassvētkiem līdz 31. janvārim pašmasai no 1200-2500kg maksā tikai 78ls t.sk. pvn, pēc tam būs 98ls! Fūres ķegačam pat 165ls ar pvn maksā-200ls jau velk uz busu! produkts ir uz vazelina bazes, vārīts tiek kā zupa, viņš ir dzīvs, kad nav mitrums un ir silts, viņš praktiski nau redzams, jo ir caurspīdīgs un iesūcas metālā,bet kad gaisā paceļas mitrums, apstrādātās vietas paliek mitras, slapjas, jo T-40 atgrūž ūdeni, mitrumu! apstradajot atkartoti vins neslanojas, bet aizvieto sevi-zinu skan jocigi, bet ta ir!amigoz, 22. Jan 2011, 15:18
Malači, ka ko tādu uzsākuši.Tikai tādu neveiksmīgu veidu produkta reklāmai izvēlējāties.
Nevajag censties sarūsējuša e36 īpašniekam iestāstīt, ka pretrūsas apstrāde pa 200,- LVL ir tas, kas jādara, lai auto nerūsētu, ja siltā vasaras vakarā var pa velti auto apakšu ar govs kaku nosmērēt.
Par pašu materiālu runājot, ja tas ir divkomponentu produkts, kas žūstot reaģē saistoties diviem komponentiem, tad ticu, ka viņu var klāt pat uz slapjas virsmas kur mitrums tiks ja ne absorbēts tad atgrūsts.
Sastāvs ir uz ūdens bāzes? Kāds epox + cietinātājs?
Nožūt gan, man liekas, vajadzētu ļaut vismaz 12h, lai nelobītos nost.
Krown, 22. Jan 2011, 14:10
To driver! Domats ir kad kuzavs kalpo 100% laba stavokli 6-7 gadus ilgak neka paredzeets-comon veciit nekas nav muuzhiigs, produkts ir dziivs, vinjsh neslanojas pie apstrades, bet sevi aizvieto! Kanada peetiju 1989.g. Buic kursh no nullites bija apstradajies Krowna-nu ka jauns, gan apaksha, gan visadas metinajuma vietas, stiprinajuma vietas, nu tu skaties uz auto-nav sagurusi! protams saimnieks ari vinju kopj un taa, ideja tada kad rusas nav!Krown, 22. Jan 2011, 14:02
To Andreiko!TC motors bija tests, kursh tikai un vieniigi bija izdevigs Jums klientiem! Cena kuru maksaji jurkalnes iela ir fikseetaa un iistaa un taada bus forever-paveicas!
Krown, 22. Jan 2011, 13:59
Slavināt tu vari savu bitumu-kanada 26 gadus chakaree galvu katru gadu 1milj 500 autovaditajiemR1100R, 22. Jan 2011, 11:04
Nevajag te muldēt par kaut kādu kron apstrādi.. nevienam tas tāpat neinteresē.. nu jau pavasaris!!!!!!.. Turklāt šie visi pakaļdarinājumi no arkām pazūd jau pēc pirmās ned.. čaļi nečakarējiet galvu ar kaut kādu kroņa slavināšanu..Driver, 22. Jan 2011, 04:30
kads te tiesham atbild par savu tirdzinju?rakstija, ka auto muzs palielinas 6-7x
tatad ja bmw var izdzivot 15-25(pat) gadus, tad pec (ikagadejas) apstrades vinjs izvilks 90-150
andreiko, 21. Jan 2011, 20:20
nu es to aķi arī atradu pēc pusgada Man ir izurbts stoikā durvīm pa vidu, šaubos, vai tur atrodas kāds tehnoloģiskais caurums, tā kā čaļi visu dara kā vajag. P.S. Kad gāju TC motorā, man solīja, ka apstrādes cena nepalielināsies, t.i. paliks tāda, kā pirmajā reizē. Šogad samaksāju akcijas cēēēnu - vai nākamgad neliksiet maksāt pilnu?Krown, 21. Jan 2011, 20:14
To Andreiko! jā vadus apstrādājam, arī aķim būtu jābūt apstrādātam(tieši klemēm), varbūt meklējām, bet nevarējām atrast! Nu redziet cilvēks nulīti ļauj urbt, jūs te laužaties vēlreiz uzsveram- tie ir neredzemi tehnoloģiski urbumi, kuri tiek urbti ja tas ir nepieciešams!!!! un galu galā, tas ir Jūsu labā, lai T-40 būtu max visur- uz ma''inu aiziet 3-5 litri!andreiko, 21. Jan 2011, 19:53
paldies par skaidrojumu! Tie motortelpas bleķi ir dziļumā, zem bačokiem. Laikam tur nebijāt tātad klājuši. Bet vadus ap motoru tak apstrādājat, ne (es domāju uz lampām, un devējiem visādiem utt.)? Aķis manam modelim arī ir motortelpas dziļumā iebāzts kreisajā spārnā. Visiem tautiešiem par urbumiem ieteiktu neuztraukties, jā, ir tāds korķis, bet skatu nekādīgi nebojā.Krown, 21. Jan 2011, 19:35
To Andreiko! Izpūtēju mēs neapstrādājam, tikai hamuta, stiprinājuma vietas, jo nodeg nost(nodūmo), bet te jāskatās ka ir citiem taviem auto bračkām (modeļiem), hei bet intereses pēc nobrauc gar mums pacelsim, pastīsimies! un motortelpu mēs no virspuses, liekot akcentu ap halbi, spārniem, dziļumā nelienam, ja tās detaļas nav bačoku līmenī, tad tur jau cita mehānika sākas-arī vajadzētu redzēt! Droši piebrauc, piepūtīsim!Krown, 21. Jan 2011, 19:12
Apstrādājot ar krown, virsbūves mūžs paildzinās 6-7 reizes! Samazinās remonta izmaksas piem ilgak kalpo puteklu gumija, jo tiek pasargāta no saēšanas, nesausinās, un neplaisā tik ātri, līdz arto tālāk nebojājas miroņgalva kas nav lēts prieks!, Aizmugurē nummura apgaismojums-vadi,kontakti mēdz nopūt, īpaši X5-Krown to pasargā atgrūžot to zaņķi un mitrumu! + ir daudz! apstrādājam uz reiz pēc mazgāšanas, jo T-40 atgrūž ūdeni!Šito stāstiņu par zāvēšanu kad uz slapja nedrīkst var attiecināt uz citiem-nevis uz mūsu tehnoloģiju! Kanada 26 gadus straadaa!andreiko, 21. Jan 2011, 18:54
nu es nopirku nullīti un pēc pusgada aizdzinu uz krownu (toreiz viņi bija TC motorā uz Krasta ielas), šogad izveicu procesu Jūrkalnes ielā. Viss labi, bet - Krown, lūdzu atbildi - izpūtēja bundulis no rūpnīcas bija melns, pēc apstrādes kļuva metāla krāsā (t.i. kautkas tur nonāca nost); otrais - motortelpā esošie bleķi tik un tā nesmuki oksidējās un aprūsēja. Apakša pēc 2 gadu braukšanas gan izskatās kā tikko no zavodaKrown, 21. Jan 2011, 18:42
Par urbšanu- nau tā ka pirmais ko mēs daram ir ātri saurbjam visu mašīnu, katru mašīnu skatām individuāli, ja varam tikt klāt ar speciālu , garu uzmavu(nasadku) caur ražotāja caurumiem, tad neurbjam! Jo svarīgi ir tikt klāt no iekšpuses(norūsē, nopūst durvju stūri un tml) likvidēt cēloni! Nezinātājam ir grūti pateikt kur ir veikti urbumi, liekot aizbāžņus mēs tos nosmērējam ar speciālu pastu , kas hermetizē! Pieeja ir profesionāla- neviens mūsu klients nav palicis neapmierināts- ticiet man, ir bijuši vēl skeptiskāki experti un dīleru servisa vadītāji un pat īpašnieki- visi kā viens saka, kad pasākums uz goda!Krown, 21. Jan 2011, 17:54
Formula ir tada, kad udeni atgruzh pilniba no apstradatas virsmas! Tas ir auto spa!Krown, 21. Jan 2011, 17:48
Gan WD-40 gan Krown T-40 izcelsme ir militara, tapec tie nosaukumi ir lidzigi, bet darbiba ir atshkkiriga,Krown apstadina rusu iesucoties taja! Kanada katru gadu. Apstrada 78% mazlietotu un lietotu automashinu tirgu, pa visu Kanadu ir pari pa 300 dileriem un katrasm ir pa 3-4 pretrusas apstrades centri ka mums Riga,Jurkalnes 100! 26 gadus sho dara Kanada,sals ta pati,smilts ta pati-ok varbut tur nezin vinja nav tik bruna ka museja,bet kaisit sali ta kaisa-ruset mashinas ta rusee! Te nav nekads apchakarejumsbmwaddict, 21. Jan 2011, 17:23
nēnu appisiena tur nav, šito pretrūsas šķirdumu izmanto arī militāristi lai aizsargātu tehniku pret koroziju bet viena liera ir aizsargāt pret nokrišņiem, kas var radīt koroziju, vai pret mūsu sāls smilšu putru, kas ar strūklu lido no riteņiem un dažu gadu laikā sliekšņiem pat krāsu noberž, kur nu tad vēl šitādu no augiem taisītu buljoniņu.palasīju netā, šitas ir kautkas līdzīgs WD-40 (moš tāpēc arī nosaukums līdzīgs T-40) un WD-40 tiešām uzrāda līdzīgu pretokorzijas aizsardzību. un tā jau arī ir, ka WD-40 aizsargā un atgrūž ūdeni, tikai noturīgs tur gan nekas nav..
DockuH, 21. Jan 2011, 17:09
salonu arii apstrada? lai butu 100% garantijasuds ir ta shtele, noteikti, uzreiz pec mazgasanas vaskot vissmaz uz weekendu jaatstaj siltaja boksa, nonemot visus podrkilnikus, moldingus, plastmasas. citadak vai ir jega
karoch kartejo reizi grib appist autoipasniekus
Markijs, 21. Jan 2011, 16:38
Es izdarīju vienkāršāk, pagaidīju lai mašina nožūst pilnībā, ktgan slapja nebija, un ar kompresōru un diezgan lielu spiedienu visus teh caurumus izpūtu ar gaisu, smiltis nāca ārā kā atplīsis mais pa kuru birst skaidas, tā pačakarējos puss stundu līdz smiltis ārā vairs nenāca un sapūtu vasku, jo manuprāt tas ir daudz labāk kā to vasku ņemt un pūst virsū slapjai virsmai kur ir gan dubļi gan sāls un vēl visādi draņķi, protams ka katram nav mājās kompresōrs, bet tiem kam ir ieteiktu izdarīt tāpat, tik vai ir tā gribēšanaJZ, 21. Jan 2011, 16:34
ja konkrētā ķīmija patiešām dara to, ko viņi saka ka tā dara, tad absolūtajam gaisa mitrumam nav nozīmes, nav nozīmes arī pat (nu, nosacīti) vai virsma ir sausa vai slapja