BMW M3 GTS versija braukšanai pa trasi

[1-20]  21-33 

AV, 05. Nov 2009, 13:09

nez, kautkas nav..

GirtzB, 05. Nov 2009, 13:04

edzul paskaties uz GT3 un GT3 RS spārnu

Vadik, 05. Nov 2009, 13:01

O X R E N E T J

PG, 05. Nov 2009, 12:55

nu ar +30hp, hvz nm un -185kg, efektam vajadzētu būt diezgan jūtamam vienīgi iemetot aci mobilē, pa to pašu $ var paņemt arī nullīti 911 GT3..

Justas, 05. Nov 2009, 12:54

mjaa, norvegija ari mulku zeme, drikst piedalities satiksme ar sturi bardacoka un drosibas karkasu

edzulis, 05. Nov 2009, 12:52

Spārns nudien tāds nekāds poršiem u.c. sen jau elektroniski regulējošie, bet šis pēc lētas žiletes izskatās visādi citādi interesants. Pa ielu protams nelietojams, kamēr CSL bija

MarC, 05. Nov 2009, 12:49

tikai jāpiebilst ka šāds auto Latvijā nedrīkst piedalīties ceļu satiksmē, jo ir aprīkots ar drošības karkasu piedevām tam ir nepieciešama LAF izdotā sporta pase , kā arī tam ir jāsertificē drošibas karkass, jo izdotie eiropas drošibas sertifikāti Latvijāi nav saistoši. Vobšem Zirņa sertifikāts ir "jaudīgāks" par SPARCO vai OMP Latvija - muļķu zeme !

DoubleD, 05. Nov 2009, 12:36

Jaudu jau nu varēja vairāk piecelt, kas tad tas ir 30hp

Archuks, 05. Nov 2009, 12:35

Yess, zināju, ka pēc SE, GT un CSL ir jāsēko arī kādai E92 spoorta modifikācijai Antispārns gan ņeaļo, bet nu ne jau smukuma pēc tur uzstādīts

GirtzB, 05. Nov 2009, 12:35

tādēļ ka pamatā ir GT4 sportinieks

Justas, 05. Nov 2009, 12:35

gaidu komentarus par zileti .
p.s
Glits

gt99, 05. Nov 2009, 12:33

Kādēļ šis netika nosaukts par CSL?

[1-20]  21-33 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties