BMW M3 GTS versija braukšanai pa trasi
[1-20] 21-33
AV, 05. Nov 2009, 13:09
nez, kautkas nav..GirtzB, 05. Nov 2009, 13:04
edzul paskaties uz GT3 un GT3 RS spārnuVadik, 05. Nov 2009, 13:01
O X R E N E T JPG, 05. Nov 2009, 12:55
nu ar +30hp, hvz nm un -185kg, efektam vajadzētu būt diezgan jūtamam vienīgi iemetot aci mobilē, pa to pašu $ var paņemt arī nullīti 911 GT3..Justas, 05. Nov 2009, 12:54
mjaa, norvegija ari mulku zeme, drikst piedalities satiksme ar sturi bardacoka un drosibas karkasuedzulis, 05. Nov 2009, 12:52
Spārns nudien tāds nekāds poršiem u.c. sen jau elektroniski regulējošie, bet šis pēc lētas žiletes izskatās visādi citādi interesants. Pa ielu protams nelietojams, kamēr CSL bijaMarC, 05. Nov 2009, 12:49
tikai jāpiebilst ka šāds auto Latvijā nedrīkst piedalīties ceļu satiksmē, jo ir aprīkots ar drošības karkasu piedevām tam ir nepieciešama LAF izdotā sporta pase , kā arī tam ir jāsertificē drošibas karkass, jo izdotie eiropas drošibas sertifikāti Latvijāi nav saistoši. Vobšem Zirņa sertifikāts ir "jaudīgāks" par SPARCO vai OMP Latvija - muļķu zeme !DoubleD, 05. Nov 2009, 12:36
Jaudu jau nu varēja vairāk piecelt, kas tad tas ir 30hpArchuks, 05. Nov 2009, 12:35
Yess, zināju, ka pēc SE, GT un CSL ir jāsēko arī kādai E92 spoorta modifikācijai Antispārns gan ņeaļo, bet nu ne jau smukuma pēc tur uzstādītsGirtzB, 05. Nov 2009, 12:35
tādēļ ka pamatā ir GT4 sportinieksgt99, 05. Nov 2009, 12:33
Kādēļ šis netika nosaukts par CSL?[1-20] 21-33