Zināmi BMW 760i dinamiskie rādītāji

[1-20]  21-33 

shade, 29. Nov 2002, 02:11

un priekšējo, drošības apsvērumu dēļ, vispār nav ...

PERFS, 28. Nov 2002, 23:18

starp citu, E38 ar brunju stikliem (kad ir biezais LAW apriikojums) aizmugureejos logus nemaz nav paredzeets attaisiit.

I_v_a_r_s, 28. Nov 2002, 22:37

Elektriskie logu peceelaaji buus???;D

shade, 28. Nov 2002, 21:59

Fantastiski ekonomisks, pie taadaam jaudaam un tilpumiem. Bagaatniekiem jau arii nav nekaada kaifa vazaaties pa benziintankiem.

type44, 28. Nov 2002, 21:39

es arii balsoju par turbiinaam. savulaik jau raxtiiju ka man ir vienalga ar kaadiem liidzekljiem tiek panaakta jauda. galvenais lai vinja ir peec iespeejas lielaaka. domaaju NITRO uzstaadiishana seerijveidaa parastajos autinjos biimerii izraisiitu vispaar nezheeliigas diskusijas. Personiigi es neatteiktos no BMW M3 ar defaulto (ruupniicas) iebuuveeto NITRO. tad arii sveetdienas vakaros to podzinju nospiestu un ieguutu sev apmierinoshu rezultaatu ! dziivojam jau otrajaa tuukstoshgadee un sen bija laiks vecaas tehnologijas nomainiit pret jaunaam.

PERFS, 28. Nov 2002, 21:20

To: viesis 18:59:49





Tev dariit nav ko? shitaa teema "turbo-ljurbo vs. atmosfeeriskais" ir izkjidaata jau n-taas reizes (ar taa pasha Bimmer & Co daliibu) peedeejo paaris gadu laikaa internetaa. kaada velna peec saakt no gala?





To: GirtzB





Tu runaa par AMG S55 ja. bet uzskatu, ka lai par AMG paruupeejas Alpina... kaanekaa abaam firmaam ir apmeeram vienaads staavoklis pret lielajiem brendiem - oficiaalie tjuuneri.





par teemu runaajot. EJIET D*RST. ja ir rakstiits ka ir 13,4 litri videejais, tad taads vinjsh ir peec testiem, kuri VISAAM automashiinaam ir vienaadi - taatad, peec vienaadiem normatiiviem. juus maz zinat, kaadi meesli var buut autorazhotaajam, ja tas raada labaakus datus, nekaa ir peec vienotaa standarta?..

un tas, vai tie standarti "pilseeta", "shtraase" ir objektiivi un atbilstoshi taadai vai citai valstij vai kam, tas nav svariigi un nespeelee nekaadu lomu, jo galvenais ir tas, ka var saliidzinaat ar konkurentu razhojumiem. piemeeram manupraat Audi 4,2 litru dzineejs teeree apmeeram tikpat, ar V8. taa luuk.

un neaizmirstiet, cik neticami dati ir 735i un 745i V8 dzineejiem - abiem kombineetajaa ciklaa ir zem destmit litriem.

I_v_a_r_s, 28. Nov 2002, 21:08

Vai neshkjiet JUMS, daargie lasiitaaji, ka 13,4 litri uz simtu ir paaraak jau nu maz prieksh 6.0 litriiga 12-cilindru agregaata. Pat reekjinot, ka tagad motori ir patieshaam ekonomiski, negribas ticeet, ka ar 13 litriem, normaali braucot, simtu var nobraukt.

Visu cienju!

edzulis, 28. Nov 2002, 19:04

Jā pastāsti. Vienīgais ko es varu pateikt ir: lēts veids kā pacelt jaudu, bet tas nenozīmē, ka es teiktu, sux tās turbīnas baigi

viesis, 28. Nov 2002, 18:59

Bimmer:

esi tik labs un pastaasti kapec tev tik ljoti nepatiik turbiina? nu taa iisi un konstruktiivi - ar ko turbina ir sliktaka.

man jau zb skatiities kaa tu vislaik raksti bmw rullez bmw rullez... bet vai tu arii vari pamatot savas domas?

edzulis, 28. Nov 2002, 18:07

Esot tāds 0,75 litru V8 ar normālu jaudu.Perfam patiktu

Pirate, 28. Nov 2002, 17:56

Vai zinat, ka agrāk trakie amerikāņi būvēji 10litrīgus motorus ar 4 cilindriem? Nopietni.
Ja man buut 110’000 eiro (lieki), es iespējams ka paņemtu šādu auto vai pagaidītu M5. Ai, pankuuka, kaapee vinji ir tik dārgi?

Bimmer, 28. Nov 2002, 17:55

Da MB baidīdamies no BMW 760i sabāza visādas n-tās turbīnas

GirtzB, 28. Nov 2002, 17:54

Nu bēt kur ir atbilde uz Mesedesas 4,7s?
Varēja takš dabūt laukā arī bišku vairāk power?

[1-20]  21-33 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties