Lielais, jaudīgais ‘astotais’

 1-20  [21-40]  [41-47] 

edzulis, 18. Mar 2004, 22:25

Tad sanāk, ka fii neciena BMW?

Fii, 14. Mar 2004, 19:40

Vieniigais BMW ar patieshaam skaistu dizainu (ja neskaita M1). Ja arii kvalitaate atbilstu idejas augstajam lidojumam, buutu patieshaam labs auto, kura deelj vareetu pat saakt cieniit BMW ;-)

galdnieks, 14. Mar 2004, 19:03

te gadienaa netusee BMW850 iipashnieks ar nr KU-KU ??

viesis, 12. Mar 2004, 16:44

Lai tas tiešām būtu kolekcionāru, ne fanu, auto, tam vēl ilgi jāgaida, pie kolekcionējamu auto kategorijas tomēr ietilpst tādi, ar kuriem var ne tikai pavizināties, bet arī pārdodot uzvārīties...

PERFS, 11. Mar 2004, 17:50

Tune-L, tas, ko Tu ieliki, ir vienkaarshi DREAM CAR... melns E31, balta aada, koks... blin.

Tune-L, 11. Mar 2004, 16:53

http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/e31/4791439-1.html

Te var apskatiit zarnas arii 850-tajam

SpOrcMeN, 11. Mar 2004, 10:50

butu jau labi ja ta butu taisniba ( ))

viesis, 11. Mar 2004, 09:52

Ir jāņem 850, 840 tomēr tik nerulēē

Beetee1, 11. Mar 2004, 08:58

Darkman teiktajam ticēt.

Darkman, 11. Mar 2004, 08:50

Ja nem kaa vienigo, tad diezgan problematiski, ja nav visu laiku lieli ienakumi. Bet tadam kaa Sporcmenam domaju nevajadzetu but problemam. Pats auto nav ipashi dargs + ja kada pusgada, gada laika saliek tas galvenas detalas jaunas un izmanto to mashinu kaa otro auto pa brivdienam vai kad vajag pazimeties, tad domaju viinsh kalpos labi un ilgi. Protams ja tu to tiltu pakalejo uzliksi lietotu, vinsh diezko ilgi neies pa musu celiem. Vai ari ja braukasi ar nojatu, tad ari pasham bus sliktas domas par sho auto kopuma.

HeMer, 10. Mar 2004, 16:49

Nujevo nah... Ja tur ne tikai elektronika pisās, bet vēl kaut kāda "piestūrēšanas sistēma" +visas pārējās fīčas, auto laikam sanāk lietot reizi nedēļā, pārējā laikā tas mitinās servisā. Jā, un man vispār nepatīk, ka bagažniekā kartupeļus nevar vest, un ka omei aizmugurē nav vietas, un termosu nav kur nolikt, un stikli svīst ciet, un durvis par smagām, un .... :P

Artis_D, 10. Mar 2004, 13:24

par to probes salīdzinājumu - nereāli. Mudakam jābūt būtu ja nejūt, ka 6 storbi neiet. Tačka ir krutā un viss, ja nevar atļauties - cita problēma

viesis, 10. Mar 2004, 13:21

Shitais ir kronis visam: "pēc servisu darbinieku novērtējuma, apmēram 20 procentu brauc ar sešiem cilindriem, bieži pat nenojaušot par to" ))

SpOrcMeN, 10. Mar 2004, 10:09

blje es jau menesi redzu shitadu un citus autinjus savos murgos , nevaru guleet - nu nenormali tadu gribu, bet sievai dot butu bailes kaut ko sapisiis un tad ir auzas, tapec pagaidisim kad bus lieks pikjiits un tad gad njemsim, skatos 840 ar tadu pashu motoru ka manejais, bet tie ir ljoti maz pardoshanaa un ceniks kaut kur ap 15 eiram normalam dampim

Kopteins, 09. Mar 2004, 21:32

Šitādu savā kolekcijā gribētu dabūt, tik kur ta viņi ir nopērkami? Pēc raksta sapratu, ka tirgū labu eksemplāru nav vispār. Ko darīt, ja tādu vajag? Rakt augšā kādu kolekcionētāju, kurš paprasīs piķi nemērā?

Bet tā atkāpe par problēmām - biku padārgs remonts un detaļas. Es vienkārši neiebraucu, kapēc tik DĀRGI?

Raksts super! Tā turpināt!

viesis, 08. Mar 2004, 22:12

nu pizdec, BMW ir prestižāks un sportiskāks par Ferrari un Porsche. aprobežotības kalngals

AV, 08. Mar 2004, 20:34

Skaists auto... bet visam ir sava cena.

viesis, 08. Mar 2004, 18:49

E32 ir semaks, pitaks ir E34, taa kaa rakstaa viss ir ok!

Sandriss, 08. Mar 2004, 18:47

"Ar priekšējo balstiekārtu viss ir vienkāršāk, pie tam, ja neskaita statnes, tā sastāv no septītās sērijas (E32) detaļām..." Vai tik E32 virsbuuves kods nepieder 5.seerijas BMW, nevis 7.aas... =)

him, 08. Mar 2004, 18:35

man ar bija doma par astoto, bet taadas cenas. un peec paaris gadiem vairs nebuus veerts pirkt, novecos. tad labaak 7to

 1-20  [21-40]  [41-47] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties