BMW oficiāli atklājis jauno M3 un M4
1-20 [21-38]
jvanks, 21. Jan 2014, 14:51
Šis starp citu ir svarīgs arguments. Bet ir arī citi. Bet offtopicPapakarlo, 16. Jan 2014, 16:31
atmaskas heel&toe nav neviena mīnusa lai to nelietotu, ja nu vienīgi tavam opelim bremzes neturjvanks, 16. Jan 2014, 15:01
Tas ka nelieto jo tiek uzskatīts par nevajadzīgu konkrētos gadījumos nenozīmē, ka nemākPapakarlo, 14. Jan 2014, 02:32
Es redzēju tavus bskb onbordusjvanks, 13. Jan 2014, 13:05
Papakarlo - kapēc Tu domā, ka esnemāku?FENICH, 12. Jan 2014, 04:52
varēšu malku vadātartursz, 10. Jan 2014, 14:04
palasot kādus vārdus te dažs izmanto, varētu domāt, ka jums tā noobu kārba un arī downgrade endžens downsize versijā kā reizi derētu, ņihuja nevar vispār saprastwasntme, 09. Jan 2014, 22:44
Ar taadu paterinu pat gazet nevajadzesBet auto :sex: !
Papakarlo, 09. Jan 2014, 13:04
Jvanks tev noderēs tā revmaching fīča, par cik tu nemāki heel&toejvanks, 09. Jan 2014, 12:29
Patīk ka ir iespējama mehānika un vizuāli gan iekšpuse, gan āra irMiiix, 09. Jan 2014, 11:21
Pirmais sedans no M3er sērijas, kurš beidzot ir baigais sexRaivons, 09. Jan 2014, 02:28
Smuks ļoi ,sajūtas no turbo motora noteikt ir tādas ka +100hp virs iepriekšējas paaudze dinamikas,taču skaņas baudijums jaunajiem turbo motoriem vairs nav tas ,arī downsizing par labu nenāk.Noname, 08. Jan 2014, 19:30
Ja būtu ar priekšas piedziņu, tad vēl varētu domāt, šitas mūsu klimatam galīgi neder.stuntman, 08. Jan 2014, 15:23
..teica xjs_3 par huļiganku tālajā 1985xjs_4, 08. Jan 2014, 14:53
Shitas nekad nebuus future classic.jeska, 13. Dec 2013, 18:19
DSSD, 13. Dec 2013, 12:12
prieksejais bampers gan kekavaStaris, 13. Dec 2013, 11:38
Jauda starp paaudzēm gan pieaug pamatīgilaukos pat dīzelisti, nopērkot sev 90to gadu dīzeli, spēj nedēļas laikā pieaudzēt vairāk zs nekā šie jaunam auto to paveic
Ir jau šim savādāks motors un max jauda pieejama ātrāk, bet nu aprobežotais cilvēks tik uz cipariņiem skatīsies
Avenger, 13. Dec 2013, 09:05
:sex:RaL, 13. Dec 2013, 07:38
man patīk1-20 [21-38]