N57D30 3.0D dzinēja biežākās problēmas un ne tikai

 1-20  [21-31] 

VVRECK 02. Oct 2020, 12:08

Iegādājos E91 ar N57D30, pierādāms nobraukums 357k, ķēdes vēl stāvēja no rūpnīcas. Neteikšu ka bija baigi izstiepušās, bet bija jau nokalpojušas.
Protams ka viss tika samainīts!

protams 09. Jun 2020, 22:21

Kas te par dzeni?
Sprausla, EGR, cits
https://www.youtube.com/watch?v=-Lx2rWnc...ture=youtu.be

7781 21. Mar 2020, 13:10

Ja bloks ir parslipets/sataisits, tad ies ja ne tad nekas tur neies

smagratis 15. Jan 2020, 22:13

interesē, cik šim motoram iet slīpētā kloķene?

noisex 03. Jan 2020, 11:39

Labāk turēties pa gabalu no tiem dīzeļiem :-D

7781 25. Dec 2019, 11:27

Par kvelsvecem varbut varēji arī kautko iemineties

rolis 25. Dec 2019, 10:56

Cik kilometrus auto ir nobraucis pēc kloķenes slīpēšanas? Kurš remonta izmērs pamatniekiem un klaņiem?

PowerBMW 22. Dec 2019, 16:27

E70 450K pirkts jauns un viens īpašnieks.
pie 380k samainija visas sprauslas.
Restailings lai nebļautu kad nav N57
eļas maiņas + - uz 15K
Nekā no ši visa vēl nav bijis

shvillis 22. Dec 2019, 08:33

RECARO 21. Dec 2019, 02:14

Mainam ellu pie 7-9000 un notekti rindas forumaa samazinaasies ! soorry par garumziimju neesamiibu. Protams katram sava ella un kapriizes , bet uzskatu ka lej ko gribi tachu neatkariigi no taa ir jasaprot cig noslogots ir zieejs un kad ella jaamaina!!!

Staris 19. Dec 2019, 11:56

Es pat nez vai eļļas maiņas ir pie vainas aprautām šālēm. Arī ar 10-13k eļļas maiņām un mierīgu braukšanu var tikt pie aprautām šālēm. Iemesls tāpat nav 100% skaidrs.

krasotajs 19. Dec 2019, 07:41

Kuri ir tie,kas bimmeram pmos sūdzās?

Montana 19. Dec 2019, 01:04

Man 200K n57 norāva pirmo pamateni dēļ kloķvārpstas skriemeļa, laicīgi pamanīju, neuzrāva kloķeni vēl, nomainīju pirmās divas pamatenes, šobrīd ripo labi. filtru pārbaudu regulāri.

Bimmer 19. Dec 2019, 00:53

Kaspar, runā taisnāku valodu, citādi man PM sāk birt

Regisss 18. Dec 2019, 16:49

Laba informācija!
Interesanti kādi ir jaunie B57 dzinēji?

Un izskatās ka Powerā ir jauns gudrinieks parādījies kurš uzskata ka VISI cilvēki uz pasaules ir appisēji...

baltais 18. Dec 2019, 13:22

DM-101 tu tak esi Tak palasi googlē info par N57 motoriem un atradīsi kā populārākos tieši šos pašus defektus, kas te jau galerijā minēti un ne jau pie 400kkm, bet krietni zem 300kkm (kaut vai no šo auto pirmajiem īpašniekiem).

Kaross 18. Dec 2019, 13:10

Atkārtošos vēlreiz. Cilvēki, kas brauc ar 100k vērtu auto nesprauž ne CAN sūdiņus neko citu, lai tītu nobraukumu, ne Vācija, ne Austrijā, ne Francija, ne kur citur civilizētā Eiropā. To dara postpadomju pabiras. Pats braucu pakaļ savam auto, satiku īpašnieku, kurš bija diezgan palielas firmas, fabrikas īpašnieks. Ražoja gāzētos dzērienus Austrijā. Nopirka nākamo jauno auto - G30. Kapēc gan tas cilvēks kaut ko tītu? Es saprotu, ka uztvere ir sapista dzīvojot Latvijā, bet citur pasaulē nav tik slikti. Var cilvēkiem uzticēties. Bet nu ko man skaidrot, tāpat paliksi pie sava.

Kaross 18. Dec 2019, 12:02

Auto kurš nav bijis pie dīlera ne reizi izsaka visu. Manā gadījumā runāju par auto kuriem ir zināmi oriģinālie nobraukumi. Par tiem kam nav noskaidrojams, tie tādi arī paliek, tiem nobraukumus neminu.

Kaross 18. Dec 2019, 11:43

Vairāki mani klienti ir paši dzinuši auto no pirmajām rokām, ārzemēs. Pie dīlera nereti var noskaidrot vēsturi līdz pēdējai dienai. Kapēc, lai kāds vācietis pirms katras apkopes grieztu nost spidometru. Tā nav Latvija, kas piedirsta pilna ar slāvu "biznesmeņiem". Es pats arī pirku auto no pirmā īpāšnieka ar vēsturi līdz pēdējam brīdim. Ir atsevišķi sabiedrības slāņi, kam ne tuvu nav galvā tādas muļķības kā grozīt spido, it sevišķi ja var atļauties jaunu auto no salona pa 100k euro.

daticho 18. Dec 2019, 11:32

Ja pārdevējs saka, ka ir oriģināls, tad domāju tam var ticēt 100%.. kāpēc lai viņš melotu

 1-20  [21-31] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties