Benzīngalvas | Kristaps un P944

 1-20  [21-40]  [41-58] 

gaazesmird 20. Oct 2016, 19:16

Soulfreak, jaa bija taada lieta.

noisex 20. Oct 2016, 18:52

Patika. Ceru, ka turpinājums sekos

soulfreak 20. Oct 2016, 07:50

Nestāsti nu niekus, ka esi mācījies VeA

gaazesmird 20. Oct 2016, 00:56

Man liekas ka mes ar shito chali kopaa kojaas dziivojaam.

briinums 18. Oct 2016, 07:30

super!

jaks 15. Oct 2016, 09:44

Labs

Ervalds 14. Oct 2016, 20:07

zzips 10. Oct 2016, 10:12

+ no manis, man patika

PG 09. Oct 2016, 22:44

AV taa turpinat

kars 09. Oct 2016, 12:20

Ar kausu pa cieto varētu mierīgi vēl pa 10cm zemāk tikt, kas ievērojama starpība.
Tikai tie stulbie noteikumi

smudo 09. Oct 2016, 11:26

Ja nav ko darīt var palasīt testu no 80tajiem, kad tie auto bija jauni un kad auto tests tiešām bija TESTS

http://www.caranddriver.com/comparisons/...ld-2016092116

smudo 09. Oct 2016, 11:26

Nedaudz par 944 - OEM sēdpozīcija (īpaši ja ir augstumā regulējami sēdekļi) ir ļoti zema - faktiski sēdi 15 centimetru no grīdas un grīda ir 10cm no asfalta. Porsche gadījumā pat 924 un 944 tika konstruēts no nulles ar domu, ka tam auto jābūt labi vadāmam. Tas nav sedans, kuram ielikts jaudīgs dzinējs un uzlabota balstiekārta, kā tas ir ar lielāko daļu 944 konkurentu.
Problēma atrast ērtu pozīciju, manuprāt, ir tādēļ, ka stūre, kā jau visiem auto, kas projektēti 70to beigās- 80to sākumā, neregulējas un nav daudz vietas galvai (īpaši, ja ir uzvilkta ķivere + ja ir lūka un 80% 944 ir targa lūka, ko var izņemt ārā). Pats auto ir ļoti labi izsvarots un daudzos testos tika atzīts par vienu no auto, kam ir labākās vadāmības (handling) īpašības. Tas nenozīmē, ka tas ir ātrākais auto (tam OEM bija mīksta piekare, garš stūres gājiens, jo sākumā bija pieejami modeļi bez stūres pastiprinātāja un relatīvi šauras un cietas riepas (215mm), kā jau visiem 80to gadu auto), bet dēļ tuvu 50/50 svara izsvarojuma vadāmība ir ļoti neitrāla un prognozējama un svara pārnešana (weight transfer) bremzējot, ejot līkumos vai izejot no tiem ir ļoti laba. Aizmugurējā piekare ir samērā arhaiska (torsionu atsperes). Šis konkrētais auto ar OEM 163 zs (visdrīzāk tur tagad ir labi ja 150zs), diviem cilvēkiem tajā un ar labām riepām Biķerniekos pēdējā YTR track day apli nobrauca ap 1.44, kas ir OK laiks. Ikdienā, braucot pa Rīgu šie ir neērti un vislabāk piemēroti, kā trešais auto YTR pasākumiem vai izbraucieniem Ērgļu apkaimē vai citā no Rīgas attālā vietā ar minimālu satiksmi un tikko pa ES naudu pārbūvētiem ceļiem

gt99 08. Oct 2016, 16:19

Latviešu Petrolicius Žēl, ka nav īsti man saistošs stils, neskatos to.

amigoz 07. Oct 2016, 23:38

Pozitīvs video!
Cerams pietiks spēka, vēlmes un galvenais sižeta vismaz 10 sērijām.
Tad jau ari stils bus pieslīpēts.
"Benzingalvas" automātā tāds Timrota brand name liekas.

CP17 07. Oct 2016, 23:19

Video patika, labs projekts. Viena lieta gan jāatzīmē, VS zaudēsi pie TA, bet ja nebrauksi uz Ta, tad termiņš apliecībai arī nav mūžīgs... Nez manuprāt jau startā vajadzēja kā sporta reģistrēt: nodokļi arī nebūtu jāmaksā, bet būtu beztermiņa. Tik nezinu kā ar pielaidi ytr būtu.

doriftoo 07. Oct 2016, 23:15

Sedekli ir max zemu, ta nav cayenne tie, kas padzivojusi ieksa 944. gan jau saprot ka tur ar vietu. Pat neliela auguma cilvekam oem stures pozicija var skist parlieku zema un prasities pec quick release. Video labs, auto brauksanai nevis onanesanai un saimnieka attieksme - pareiza!

Ko sadu jau sen vajadzeja - iepazistinat publiku ar interesantiem auto. Gaidam vel!

howitzer 07. Oct 2016, 20:18

Paldies, veči, ka darāt un ņematies, domāju, ka pirmajam materiālam ir sanācis gana labi. Ir dažas nianses n shit, taču, jo vairāk darīsiet, jo labāk būs. Malači un gaidām vēl!

TedyB 07. Oct 2016, 19:37

Robercz 07. Oct 2016, 19:24

Foršs materiāls. Tā turēt.

Rikano 07. Oct 2016, 18:38

Links nestrādā, bet piemērs šeit:
http://www.turnfast.com/tech_driving/driving_seating

 1-20  [21-40]  [41-58] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties