Elektro auto
viagris 26. Apr 2012, 01:14
Tak piepīpētājā ieliec pāreju uz 220 un lai braucot lādējas :mūžīgais_dzinējs:Usins 25. Apr 2012, 20:24
šitais sūdsrekur horvāti uzlipinājuši auto
http://www.youtube.com/watch?v=Yi0wM5KcN...reen&NR=1
0-100 2.8s
305 km/h max
600 km
ar pirmo versiju E30 bundžā pēc nakti nostāvēšanas pie -15 ārā, bija kādi -15% kritums, bet nu izmaksas tam konceptam arī superauto cienīgas
Machida 25. Apr 2012, 17:58
http://en.wikipedia.org/wiki/Think_Cityšāda te blusa redzēta tehniskajā apskatē pag. ned.
howitzer 25. Apr 2012, 16:05
Uzspolēt arī sanāca?dust 25. Apr 2012, 13:51
DrumB - way to go Akmens cirvis ar kompozītmateriālu rokturiEdzuli - easy, varēsi autonomu virtuvi uz savas gāzes darbināt, vai ģeneratoru
edzulis 25. Apr 2012, 13:48
Gāzi var uzlikt un balonu rezerves riteņa vietā?DrumB 25. Apr 2012, 13:45
e30 ar elektro motoru visam pāridust 25. Apr 2012, 11:30
JZ, ir tāda lieta, vakar testējot - uzbremzējot 4 no 15 iedaļām iedegas mierīgi, bet cik ieguvumsJZ 25. Apr 2012, 10:58
nu braukt jau nav problēma, tik cik ilgi, vai tie 120km nepārvērtīsies 30km, tajos -30 jau salons ar jāsilda lai mitrums no dvašas nekondensētos un nesaltu ciet stikli, ar benķiem un stūri tur vien nepietiks-30 jau nav bieži, bet -10 pie mums var pieturēties mēnesi no vietas, tad vēl kāds iespaids būs uz baterijas ilgmūžību tādos režīmos, pilna uzlāde ar pie tādas temperatūras ir stipri ilgāka, ok, uzlādes laikā varētu arī tās baterijas piesildīt, es abām rokām esu par elektromobīļiem, bet, pie mums tie tīri elektriskie, manuprāt, nav diezko praktiski, pat ja maksātu vienā cenā ar iekšdedzes auto
p.s. kā šitam nissanam ir ar rekuperāciju bremzēšanas laikā? ja tāda ir, ir kādi dati par to tik % tā ir efektīva?
dust 25. Apr 2012, 10:51
JZ - protams, tas ir tas faktors, par kuru visi racionāli domājošie vienmēr pacels. Reāli, tie itāļu Fiat, pēc maza update arī -30 braucatomick 25. Apr 2012, 10:37
Nu rupji rēķinot 2 Ls uz 120 Km? Ar benzīnu zem 5ls uz 100km nav reāli palīst.JZ 25. Apr 2012, 10:33
viena lieta, par ko neviens nezkādēļ nerunā, ir kā tie auto uzvedīsies ziemā, tb kāda ir tās baterijas veiktspēja pie, piemēram, -10 -15 grādiemdust 25. Apr 2012, 10:30
Apmēram centīšos atbildēt -MrScorpion 1 uzlāde ekvivalenta 1.4 - 2.0 Ls
VLD - lādēt var arī no rozetes
jurci-s - nu lūk uz šo objektīvi atbildēt nespēju
Tune-l - nu lūk, šis ir vienīgais faktors, kas man pašam liek aizdomāties. AKB ir gan jāuzražo, gan jālikvidē galā. Bet no otras puses, no jums kāds kādreiz ir padomājis kā visi piesārņo 747 vai A380 ? Mēs Rīgā nevaram dienā pa visiem sastiept tik, cik tur 1 kārtīgs pāris h reiss
noisex 25. Apr 2012, 10:08
shodien 1u tadu redzejuOnufrijs 25. Apr 2012, 10:01
Tad kad elektrība maksās teiksim 0,1 sant, un kad KATRĀ parkingā būs pieejama rozete, tad šie auto būs praktiski pielietojami.A pagaidām tas viss ir kārtējā naudas pelnīšana (elektroauto\hibrīdi) spiežot uz "ekoloģiskajām jūtām".
Tune-L 25. Apr 2012, 09:54
Un kaa jaapiesarnjo vide, lai uzrazhotu to akumulatoru un sarazhotu elektriibu uzlaadeiKameer elektriibu neieguust no atmosfeeras neierobezhotaa daudzumaa, peec Teslas metodeem, tikmeer nav jeegas .....
wheelie 25. Apr 2012, 09:39
njā labprāt ar tādu braukātu uz darbu un atpakaļMurphy 25. Apr 2012, 09:33
120km man veselai nedēļai pietiekNesmuks gan pēc velna, vot ja kāds piedāvātu atbalstu Tesla Model S iegādei
Onufrijs 26. Apr 2012, 13:21
Ja godīgi, neredzu nevienu plusu, lai šādu auto iegādātos.