MB t124 sportline

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-62] 

stereophonic 31. Aug 2011, 23:18

tik interesei iemetu.. lai redzētu ko dos ja dos pretī

SZ 23. Aug 2011, 16:05

Usin, MOPF1 W124 ir bik grūtāks gadījums, 2.6L motors arīdzan. Resurss it kā liels, bet patēriņa/jaudas attiecība nekāda. Savādāk jau ir ar Mopf2 W124, kas ir galerijas autoram. Tur nāk cits motors, cita šprice, 3 svečvadi uz 2 spolēm utt. utt.

Piekare ar OEM daļām visa saliekama par 500-600 LVL, bet nezinu, KAS ar to W124 ir jādara, lai mainītu piekari visu

Ne OEM daļas, kas arī mēdz būt pietiekoši labas- ap 250 LVL visa piekare.


Tomāts un reduktors ir bik sāpīgāk, plus Rīgā ir sasodīti maz sakarīgu servisu, kur tiešām "cērt fišku ar MB "

Mberg 23. Aug 2011, 12:54

Pirms 8 gadiem detaļām bija citas cenas vecīt..

Tagad šim auto piekares detaļas ir 4x lētākas.. 1x sataisi un rambā + protams, ka jebkuram var trāpīties jau labi pabraukts aparāts..

Usins 23. Aug 2011, 05:27

edit: pirmsfeislifta, 88 gada, ar veco motoru,

Visai sterils gan bija pērkot, bet varbūt "veicās" man

Usins 23. Aug 2011, 05:24

sz par to hadeni savādi

Pirms 8 gadiem w124 2.6 automāts, norija visu manu algu. Tā gan nebija izcila, bet nu tomēr...
Reduktors 2x, motoram sadalītājs, sv vadi, vēl viss kas, aizmugurē visas bukses (daudz to tur bija)
Tad pārdaugavā kkāds mb kantoris man priekšā mēģināja pierādīt ka priekšā stūres sviras visas jāmaina, jo visām lufte
pa starpām automāts nosprāga

Kopumā atmiņas labas un komfortablas, bet dārgas


Cik zinu tad takstisti@de protestējuši tieši kas w123 pārtrauca ražot

gaZiks 22. Aug 2011, 21:30

Vecīt, negribu apbēdināt, bet liekas, ka salons nav kā sportlininiekiem...

stereophonic 22. Aug 2011, 21:04

Driver pie tevis braukt ir riskanti...
tas parasti beidzas ar dažādām diagnostikām un $

uzzvani, piebrauc izrādīšu

SZ 22. Aug 2011, 15:03

Nokaut var visu, ja labi grib. Manā izpratnē tie vecie dīzeļi ir ļoti rustikāli un izturīgi, taču pabraucot ar jebkuru veco dīzeli un jauno CDI, uz vecajiem dīzeļiem apetīte pāriet momentāli.

wheelie 22. Aug 2011, 14:58

nu gan jau praktiskumam ) tip tieshi ka darba zirgi OM 606.910/OM605.911 ir nenokaujami

SZ 22. Aug 2011, 14:43

Sorre par palagu

:meiner geht das Internet lernen:

SZ 22. Aug 2011, 14:42

Wheelie, ko nozīmē- neiet? Kam Tu pērc T modeli, driftam vai prakstiskam pielietojumam ?

Ja gribās vecu MB T modeli ar raksturu, jāņem šāds:

SZ 22. Aug 2011, 14:39

Un paskaties aizmugurē amartizatoru sistēmu- būsi patīkami pārsteigts, krauj iekšā cik vēlies- pakaļa (ja viss ir tehniski kārtībā) nenosēdīsies

SZ 22. Aug 2011, 14:36

Aparāts pa nopietno ! Lai labi un ilgi ripo!

Šamie ir ne tikai kā nenokaujami, bet arī piekares ir ļooooti izturīgas. Paša W124 modelim 3 gadu laikā jānomaina bija 2 stūres pirksti un vsjo- basta- nekādi ieguldījumi vairāk. Un tas, ikdienā ar R17 AMG diskiem.

Šo modeļu vājie punkti:

Sportline gadījumā ir bik Jeblaitungs ar plauktiem priekšā, jo mainās kā komplekts un ir dārgi.

3,2L motors ir izturīgs klucis, tikai jāuzmana motora vadi un galvas blībe. Ja otro novērst ir salīdzinoši lēti( blīve ap 35LVL) tad motora vadi ir piejami tikai OEM un maksā 800 LVL.

wheelie 22. Aug 2011, 14:26

man te stastija ka 250D vai 300D bez turbinas neiet, bet ir nenokaujami - vai taa ir?

Czars 22. Aug 2011, 13:55

smuks MB. , un ir arī dirspiedziņa, un griež jau ar neslikti.

NixN 22. Aug 2011, 01:55

Smuks aparāts

Driver 22. Aug 2011, 01:26

nu zurka nebija suuc, bet vienkarshi 320 sedans, nekas ipashh.
ja tiktu iemainits pret 124 sedanu, tad vienozimigi teiktu, ka izdevigs darijums, bet taa kaa tas ir universalis, tad mana izpratnee tas ir MB pasuuds
bet bmw pret pasudu iemainit ir interesants darijums...

ar4ae30 22. Aug 2011, 00:46

Nu jā tagad kad žurka prom tad hadene so so
bet nu parmetinata tika tpt utml , + darijums ja tīri interesants tik žēl ka nav sedans . p.s Stereo Dreamers nav škrobīgs tgd ?

Driver 21. Aug 2011, 21:52

es zinu kada bija taa zurka un neticeju, ka pret mersi iemainisi kadam
tagad mosh pamegini sito mersi pret tadu pashu tik sedanu vel iemainit

atbrauc un paradi dzive

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-62] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties