Krāsošanas darbi 2009 by MEHANIK LV

 1-13 

thomass 14. Mar 2010, 17:13

kraso labi mana imola tur bija visbija cotka

Osels 09. Mar 2010, 23:43

JZ, es tieši par to arī iedomājos, un piekrītu! Ok, jautājums varbūt glups, bet tu takš neko neredz tur slieksnim no iekšpuses! kā var zināt ka pietiekami skalots, žāvēts un ar pārveidotāju darīts?

Black_russian 09. Mar 2010, 14:38

JZ tieši ta! meistars ja zin kas un ka!

JZ 09. Mar 2010, 14:24

to vasku ir jāpūš pēc tam kad ir veikta mazgāšana, skalošana, žāvēšana, rūsas noņēmējs, atkal skalošana, žāvēšana, rūsas pārveidotājs, un tikai tad vasks, tad ir cerība, ka tam pasākumam vispār ir kada jēga, citād tas vasks pārklāj rūsu, kurā jebkurā gadījumā būs palicis biš mitrums un tā turpinās ēst kopā visu zem tās vaska kārtas, konservācija/restaurācija nav tik vienkārši kā iepūst balonu X jo uz tā rakstīts ka tas visu izdarīs tavā vietā

Black_russian 08. Mar 2010, 22:13

Osels tas palidzies tikai taja gadijuma ja tu noversi rusas paradibu, un tas palidzes tev kadu laiku noturet to paradibu vispar no iekspuses!

Osels 08. Mar 2010, 22:08

par to sliekšņu vasku!
cik sliekšņus ar vienu flakonu var apstrādāt, un kā lai zin ka pietiekami sapūsts viņš, jo takš nekā redzēt nevar?

Black_russian 08. Mar 2010, 19:04

diskus ja, hromu ne!

Sebs 08. Mar 2010, 18:47

Diskus arī remontē, hromu atjauno?

zefirs 08. Mar 2010, 17:31

Iespaidīgi

Runcis_Einars 08. Mar 2010, 02:08

75

Gekons 07. Mar 2010, 23:58

[img]1266419274_1000.jpg[/img] Ko, tas dod...

 1-13 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties