Dari to pats (DIY) 3.0d
-INC- 24. Jan 2010, 16:06
BMW tas EGR strādā ar samērā mazu %. Pavēro VW vai OPEL ieplūdes kolektoru EGR kontroli var atslēgt softiski > čipojot.EGR sistēma pārsvarā domāta ekoloģisko normu izpildei. + nedaudz ātrāk uzsilst motors + nedaudz klusāka motora darbība tukšgaitā. Bet kas ir labi dabai, tas nepavisam nav labi motoram
Var jau samazināt to kanālu, neesmu to nekad mēģinājis.
Rifo 24. Jan 2010, 14:59
Un kaadu funkciju pilda EGR iznjemot to, ka izpluudes gaazu piejaukshana veicina mazaaku temperatuuru sadegot degvielai lai neradiitu kaitiigos izmeshus.Rifo 24. Jan 2010, 14:56
INC paldies par siiko razkladubet vai EGR ir veerts nahrenizeet. Tobish es plaanoju peec iespeejas samazinaat iepluudes gaazu kanaalu EGR vaarstaa no esoshajiem ~22mm uz 7mm cilveeki aarzemees ir noveerojushi, ka tieshi pie taada samazinaajuma kompis nemet aaraa kljuudu.
-INC- 24. Jan 2010, 13:51
Klapītes kolektorā ir domātas lai motoram darbojoties tukšgaitā ECU varētu noslēgt taisno ieplūdes kanālu, un atstāt tikai griezto. Tas vajadzīgs lai gaiss cilindrā ieplūstu iegriezts, un nodrošinātu vienmērīgāku degmaisījuma sagatavošanu. Iespējams ka ar viņām tukšgaitā motors strādā nedaudz mīkstāk un vienmērīgāk.Ja īpašnieks to sajūt, tad protams ir jāpērk jauns ieplūdes kolektors par ~ 400Ls un nākamos 80 000km viņš kalpos godam. Visos pārējajos gadījumos ĀRĀ VIŅAS
Arī E60 viņas mēdz iekrist motorā jau pie 120000km noskrējiena.
EGR sistēmas darbību kā jebkuram motoram ECU kontrolē ar gaisa massas mērītāja palīdzību. Vecajiem 184 un 193 ps motoriem klūda tikai saglabāta ECU atmiņā, taču kontrollampa uz paneļa neiedegās. 204 ps motoriem EGR sistēmas kļūdas gadījumā iedegsies "Ček eņdžine"
daticho 22. Jan 2010, 11:34
Ķirķis MārtiņšMaarcisM 22. Jan 2010, 10:56
daticho es esmu dzimis un audzis Kuldiigaa, taapeec vienkaarshi neierubos kas tas pa Maartinju ?gacha 22. Jan 2010, 10:28
Muļķības gan par dūmošanu gan par patēriņu... man ir izņemtas tas klapītes 530dA un pilnīgi nekas nav mainījies... izņemot to ka ir mierīgs prāts un nekas nekur neiekritīs un nenolūzīsSrakans 22. Jan 2010, 09:50
Hals, saka, ka irdaticho 22. Jan 2010, 09:25
Nu tā tak arī ir patiesība, ka manuāļiem vecā tipa dzinējiem nav swirl flaps. Automātiem ir.Srakans 22. Jan 2010, 01:05
M57 engines(M57D) - (525d & 187bhp 330d) have no swirl flaps on the manual cars BUT AUTOMATICS do.M57N engines(M57TUD) - (525d & 330d 204bhp) have swirl flaps. kur ir patiesiba
daticho 21. Jan 2010, 22:30
MarciM, tad Tu neesi bijis pat KuldigaMaarcisM 21. Jan 2010, 22:19
vinjam kaads serviss vai kaa ? Kuldiigaa taadu nezinu....Rifo 21. Jan 2010, 22:04
Maartinjsh = auto elektriibas paveelnieksMaarcisM 21. Jan 2010, 21:39
kas tas kuldiigaa par Maartinju ?daticho 21. Jan 2010, 21:17
Rifo. es jau labu laiku atpakaļ piedāvāju Tavu auto nopirktStajies rinda un braucam uz Kuldigu, redzesi ta Maartina kompetensi šajos jautājumos
Modrs 21. Jan 2010, 20:21
EGR ir nevis lai samazinātu CO, bet gan NOx - slāpekļa oksīdus, kas rodas augstā sadegšanas temperatūrā!!!!un tas, ka izmeta kļūdu ir normāli, jo visa matemātika dēļ spediena izmaiņām ieplūdes kolektorā noglušījot EGR
Ekimons 21. Jan 2010, 19:50
o pļa. Tātad bmw d*rš. Vai arī Tev abi no LTkr4, loterija
HaL 21. Jan 2010, 19:47
njihuja ekimon... gan pirms feislifta 330d ar veco motoru, gan pēc feislifta 330d ar jauno motoru, kur abiem ručkas - abiem vija vārstiņi
labaiss 29. Nov 2010, 21:56
Tev kkas mainijaas peec shiis operaacijas? Sodien iedevu savu 330d wessaa,lai izrauj droselvarstinus izmazga kolektoru,samaina blives ,kartera ventilaciju un gaisa filtru. Jaaskataas ka bus ar pateriniem.. man ir automats un pilseta reali rija ap 13 ka jau tu rakstiji,skatisos cik tagad buus. Man ari vienmer auksts dzinejs un 95% pilseta.Vel neesmu ''atrsilditaju'' uzlicis,bet kkad tuvakajad dienaas uzliksu.