Subaru Impreza TD
1-20 [21-35]
JurisS 05. Feb 2009, 15:47
Gribētos pamēģināt ar šito izkāst, man jau liekas ka mans diesel Foresters labi ceļ, šitam toč ir labi jāietEkimons 04. Feb 2009, 10:46
Pret dīzeļiem aizpriedumu nav, BET... Izskats ir tik anāls, lai gan salīdzinot ar evo X , (kas izskatās pēc pārākās atejas uz priekšgājēju simpātiskā fona) veel ir ciešamsse7en 04. Feb 2009, 10:34
Es jau bi kko pateiktu, bet nu lai paliek.Subars izskatās pēc hvz kā
HaL 04. Feb 2009, 10:34
ir arī subāram sedans...no priekšas ir OK, bet nu tā aizmugure atkal :shuraL
joop 04. Feb 2009, 10:30
Izbraucu ar šādu pašu, tikai benzīna WRXu...galīgi vairs nav sajūtas, ka tā ir Impreza.Tāds Nissans Almera, tikai protams iet labāk.Kaut kā viņi ir pacentušies, lai šis auto pazaudētu savu odziņu...tieši to pašu var teikt par jauno EVO...no sportiskiem autiņiem tie ir pārtapuši par tādām ģimenes mašīnām...žēlp.s. - [manas domas]
zutis_slidens 04. Feb 2009, 09:41
sedans tāpat ir tāda padomju savienības vērtība kā 1 žigulisPuce 04. Feb 2009, 07:59
Uzskatu, ka par sexu runājot vajadzētu tikai pieminot misionāru pōzu un par citām pōzām nevajadzētu vispār runāt, lai tās nepopularizētu un tās izzustu ar laiku.... Šitā reklamējot nav brīnums, ka cilvēkiem sāk likties, ka ir normāli, ka ir vēl citas pōzas... Baisa tomēr pasaule...Vortex 04. Feb 2009, 07:47
Uzskatu, ka par dīzeļiem tāpat kā par homoseksuālismu nevajadzētu vispār runāt, lai tos nepopularizētu un tie izzustu ar laiku.... Šitā reklamējot nav brīnums, ka cilvēkiem sāk likties, ka ir normāli braukt ar dīzeli... Baisa tomēr pasaule...NixN 04. Feb 2009, 05:19
galīgi nesaista. kau kā necili tā jaunā izskatās, ne šis ne tas...Bimmer 04. Feb 2009, 02:30
Hečbeks tāpēc, ka Eiropa no sedanu zemes pārvērtusies par hečbeku patērētāju. Impreza nav tik masveidīgs modelis, lai turpinātu veģetēt tikai ar sedana virsbūvi. Reku Lancer arī hečbeku uztaisījis, lai arī jaunajam modelim ir arī sedana virsbūve (varbūt lielākas tirgus daļas dēļ). Dīzelim jau sen bija jābūt Subaru gammā! Uz to viņi jūtami zaudēja savu tirgus daļu Eiropā.plakanais 04. Feb 2009, 01:34
subaru + diizelis = caterpillar + CNGKaut kaa nesavienojas kopaa man shiis lietas...
GBDD 04. Feb 2009, 00:55
BalC arī ir smuks. Nu tas,kurš reklāmā pa istabu braucfreimo 04. Feb 2009, 00:22
fleix - savukārt tagad ir ļooti grūti vizuāli atšķirt WRX'u no DīzeļaSch 04. Feb 2009, 00:17
Hečbekam ir mazākas pārkares, tā ka vadāmībai ir jābūt labākai. Un tas dīzelis tiešām iet baigi ok, kaut arī nav piebraukts vēl. Šur tur figurē info ka būs 170zs, tā, ka pieļauju, ka šībrīža 150zs un 350Nm ir tikai sākuma varinats Subaru izpildījumā. PS praktiskāks arī par vecajiem modeļiembarracuda 04. Feb 2009, 00:13
svaigs auto un jau bagāžnieks kriva stāv . no lietuvas jau nācis ??BGV 04. Feb 2009, 00:06
neesmu eksperts, bet kas ir jaapiipee, lai no normaala subaru impreza sedana uztaisiitu shaadu suudu no dizaina un jaudas viedoklja..Puce 03. Feb 2009, 23:41
Droši vien, ka vēl nav piebraukts. Runā taču, ka kaut kādiem dranduļetiem tikai pēc pirmā servisa apmeklējuma atkodē pilnu jaudu vaļā, lai nepaspēj nokaut nepiebraukto motoru.Un par to slāpšanu tā ar ir. Es ar Ļoņu TDI arī ilgi nevarēju pierast, ka lēnām ripinoties ir jāliek pirmajā nevis kā visiem citiem vecajiem dīzeļiem otrajā robā. Bet nu ar laiku nāca mācība, jo slāpšana bija garantēta 90% gadījumos.
1-20 [21-35]
Q 06. Feb 2009, 22:21
Spilgts piemērs, kā tiek formēts greizs sabiedrības uzskats par auto.Lai spriestu par šo auto 1-kārt ir jāiemācās braukt. Subaru stihija nekad nav bijusi ātrumi virs 100 kmh. Ja salīdzina ar citiem, vecākiem Subaru turbo modeļiem, var uzskatīt, ka šim turbo bedres praktiski nav. Degvielas patēriņu mēra no uzpildes stacijas līdz uzpildes stacijai, nevis datora rādīto vidējo, ko tas aprēķina ar soli 50 km. Viedoklis īsumā.