Daži bijušie un nokautie...
1-20
martinez 31. Dec 2005, 22:50
Reika tecēja :PEkimons 17. Nov 2005, 22:45
EH 7509 ...manāms eļļas ptjoksmartinez 30. Sep 2005, 08:34
RAGE 29. Sep 2005, 22:04
Mnjaa, 2,3 motors un 220 Zs, laikam bijaat pilniigie siikie ka noticeejaat DSch 28. Sep 2005, 19:39
Huligaanu cienītājs.Whazaaa 28. Sep 2005, 11:48
njā, par to kellneru tev bija labs stāsts. Žel ka tā, bet galerija ito labaDoubleD 28. Sep 2005, 10:41
tam kel. bija 2,73 reduktors... iedomaajos kaa vinsh veerptos ar 4.10... pscmartinez 27. Sep 2005, 22:32
Pēdējo reizi manīju kautkad 2002.gada dragā Biķerniekos. Kopš tās reizes vairs nav redzētsCik man zināms, tāds Latvijā bija tikai 1.
Cumpars 27. Sep 2005, 22:21
A kur tas Kelleners palika??? Tagat vairs nav atrodams?DoubleD 27. Sep 2005, 21:38
galerija labaMarts 27. Sep 2005, 21:36
Pirmspēdējā bilde laba..martinez 27. Sep 2005, 21:34
RM1, to aprakstu esmu jau lasījis Zigs, tie diski ir fotošops, arī tās Kelleners bļambas bija savādākas. Oriģinālā fočene vairs nav atrodamaRM1 27. Sep 2005, 21:31
Pasties šeit, te ir apraksts par kelleners k3shttp://wp1016621.wp027.webpack.hosteurop.../testkell.jpg
ZigS 27. Sep 2005, 21:30
Tam Kelleneram labie diski!!!!!Suporti prieksheejie ar no otras puses!!!
ZigS 27. Sep 2005, 21:29
bet 3.5i droshi ka bija M30, nevis M20 tad un tad nevareetu izskatiities taapat kaa parasts 325i!Pauliic 27. Sep 2005, 21:25
laba "auto"biografijamartinez 27. Sep 2005, 21:25
Nezinu, kas bija pa dzinēju, bet pēc skata bija tāds pats kā parasts 2,5i. Spriežot kā vērās, varētu būt, ka 3,5i jo tādi viņiem tika instalēti.RM1 27. Sep 2005, 21:23
Tev tam kelleners k3s bija 3,5 dzinējs iekšā???1-20
karlisII 06. Dec 2008, 18:03
Mārtiņ, tev pilnīgi velk pie veciem dzelžiem