1000 km zapiņā jeb ZAZ expedition 2010 (VAR SEKOT!)
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] 81-100 [101-115]
PG 20. May 2010, 21:46
nu jau gan te dazhi paarspilee ja vinsh savests norm kaartiiba, ta lielaam probzaam nevajadzeetu buut... atceros bernibaa ar nakosho zaz modeli uz laukiem (~200km vienaa virzienaa) rulleejaam tikai taaegonspleeve 20. May 2010, 21:26
diez kas nebuus tagad ar to zazu braukt. ja ir virs +15 gradiem, shis maita baigi karst. vajag ieturet taa ap 75-80 km/h, tas labakais aatrums shim ir. bet atceros toreiz kaa shodien veel, ka jaadzesee ik peec apmeram 25km, janjem daudz bulcinas un piipes liidzi bet nu taa leenaam pabraukt jau var. shitas kabatnieks ir starp citu daudz labaks par to moderno ar haizivs zhaunaam saanos. tie ar haizivs zhaunam naaca 2 versijas, viens ar 30 Zs motoru un otrs ar 40 Zs motoru. man sencim bija 30 Zs verija, nu pizjdec kautkads, ne autoModrs 20. May 2010, 21:21
un neatkārtojamais benzīna-eļļas-dermantīna aromāts....gt99 20. May 2010, 21:07
Noteikti tas ir tikai pirmais solis, tā sakot sagatavošanās otrajiem 1000 km http://www.1000km.lv/index.php/lv/kas-ir-1000-km.htmlBude 20. May 2010, 20:47
..ha ha kolēga stāstija, ka savlaik nedēļu to autiņu gatavoja 65km tripam.. kur nu vēl 1000km..būs jautri
Markijs 20. May 2010, 19:46
Būs podiLOHS 20. May 2010, 18:25
Ir veikti ar dzeltenu zaazu divu dienu tripaa. 750 km. nekadu problemu. mashiina zvaars. tik pec bendzas oda. Buus ko atcereties.Belluuns 20. May 2010, 17:38
lambert Neretaa piestaaj , sarunaasim piipauzi ar shashlikiem, pie reizes pagaaziis ar ladaam, tieshi brauc garaam http://www.ssk.lv/kontakti/ilze 20. May 2010, 16:32
eh, ja pa otru pusi robežu apbrauktu, varētu pie manis jaunajos laukos pārnakšņot! Tuvākais lielveikals Mažeiķos!Ugunsdzesejs 20. May 2010, 16:28
ideja laba, bet iedomājos, ko mans fāters par šo te teiktuviņš man stāstīja kā savulaik ar zapu bez sajūga braucis, kā kārbu mainījis ceļmalā un vēl nezin ko
Bude 20. May 2010, 15:51
..par to onkas tekstu - labsEs tūlīt šefam šo te gājienu pastāstīšu un atkal dabūšu klausīties kā uz akmens tilta tur kkādu kārbu vai kko tamlīdzīgu mainījis jaunībā | - vinjam tieši ausainis arī bija
PS. nu veiksmi ..jautrība jau tur pati par sevi
Modrs 20. May 2010, 15:26
un...galvenais sataisiet eļļas temperatūras datčukus, jo šiem ušastajiem zaziem baigi karsa motors. Kā arī pusasīm silikona piļņikus Lienas ielas bodē vajag nopirkt, simt punkt tie ir cauri.P.S. es ar šausmām atceros, kā ar tādu kabatnieku jaunībā
Modrs 20. May 2010, 15:22
neaizmirstiet līdzi paņemt otru karburatoru, benzīna filtrus, sveces, svečatslēgu, svečvadus un sadalītāju, bremžu darba cilindra manžetes, eļļu, vēl vienu degvielas sūkni un/vai membrānas, utt.to sarakstu var turpināt
Lambertino 20. May 2010, 14:35
adolf, tas nav es, kurš pubilcēja šo lietuBrauciens plānojas uz trīs dienām, bet nu to līdz galam saplānot nav iespējams. Moš pie vietējiem būs jāmeklē jauns dzinulis, lai mājup tiktu
Kalnz 20. May 2010, 14:14
Veiksmiwalder 20. May 2010, 14:05
porkas dzinēju un bloķiMaxis 20. May 2010, 13:55
vajag bagāžniekā otru zapiņu liktBosnija 20. May 2010, 13:38
Šādos laika apstākļos neieteiktu braukt zapim normāla ārā temperatūra ir +20zzips 20. May 2010, 13:24
Labs, cik ilgi brauksi?
Modrs 20. May 2010, 21:56
šīrim par dzesēšanu taisnība. jo šim kabatniekam, atšķirībā no pārējiem, gaisu ģeneratora ventilatora lāpstiņas vilka pa aizmuguri zem bampera ārā. Sanāca, ka sūca gaisu pa visiem galiem, bet eļļas radiators mūžam bija aizaudzis ar netīrumiem, un tur gaiss necirkulēja.un šīri - niknajiem zaziem bija 45zs un 55zs versijas. 30 bija tikai šim ausainajam!