E21 323i projekts nav miris...PART IV
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] 81-100 [101-120] [121-130]
Puce 11. Feb 2010, 20:38
Pareizi būtu EGT katram cilindram un degvielu un aizdedzi regulēt uz katru cilindru atsevišķi.raurisu 11. Feb 2010, 20:04
EGT novietojums nav isti laba vieta. Vajadzetu likt 6 cilindra pec iespejas tuvak galvai(jo tur vienmer virskarstaka temperatura).Bet, ta jau pa smuko.
aspy 11. Feb 2010, 19:02
Ai nu labi esmu duraks un ņihuja nesaprotuLai veicas neiešu strīdēties...
Phasma 11. Feb 2010, 18:52
Redzi, varbūt tev visu izteiks izplūdes gāzu pamatteorija: atmosfēriskie dzinēji izmanto izplūdes gāzu plūsmas ātrumu, bet turbo motori gāzu spiedienu un pretspiedienu. Tātad, ja gāzes ir zem spiediena, tad kāda tur d..sā starpība WG trubu leņķiem?! :wtf:aspy 11. Feb 2010, 18:38
EEEeee nuuu negribas gudri dirst, bet drusku var...Šāds 90 grādu wastegate pieslēgums par 50% pasliktina plūsmas kapacitāti uz wastegate
kas savukārt nozīmē ļoti sliktu kontroli pār sitēmu...
Ideālais wastegate leņķis 45 grādi pa plūsmai
Phasma 11. Feb 2010, 18:35
Tikai ap 750hp, tad jau praksē redzēs, cik izcelšu!ozo 11. Feb 2010, 18:24
Veel viens stulbs autajums, cik sitam zs planojas?Phasma 11. Feb 2010, 18:22
Pačekojiet bildītes sīkāk, ir lokanais savienojums! Bez viņa arī neko nevarētu ne salikt, ne izjaukt!janeks7 11. Feb 2010, 17:19
Toč stūlbs jautājums,bet par pamatu ņemts m20Pauliic 11. Feb 2010, 17:14
stulbs jautājums, bet tas tur "apakšā" ir M50 vai M20?artursz 11. Feb 2010, 17:02
normaals dragsters tur buusPuce 11. Feb 2010, 15:36
Phasma, tev tur elastīgā truba ir starp izplūdnieku un wastegate trubu? Ja nav, tad salauzīs tev visu to pasākumu. Tas es no savas pieredzes par to, kā ņeržai patīk locīties no karstuma. Es ilgi savējam ņēmos gar šo, līdz sapratu, ka vienā posmā jāieliek elastīgais savienojums.radari.lv 11. Feb 2010, 13:39
Kaut es varētu Hondai visu tik smuki salikt.Man tajā ziņā sliktāk, jo auto ielai nevis race only un jāatrod vieta visai perifērijai.
Modrs 11. Feb 2010, 13:35
evaldsa: Ja tu esi tik skaists un gudrs un pieaudzis, lūdzu, pastāsti mums to vakara pasaciņu pirms gulētiešanas!Wicked 11. Feb 2010, 13:27
var redzēt ka visādas huiņas izlsimotas un lieta sāk darīties pareiziPhasma 11. Feb 2010, 13:22
Janek, šitādu labāk neliec pretīm, toč nebūsVismaz iepludes kolektors ir jānomaina un pie bākas jāpievieno
evaldsa 11. Feb 2010, 13:09
Ļoti ahūns projekts!Tiem kas nevar saprast kas par cauruli iziet ārā no spārna ''Bērni ejiet gulēt!''
ozis9 11. Feb 2010, 12:56
Malacis taa tureet.vienmer pirmais ko powera izlasu/apskatu kad esi atjauninajis galeriju!
Phasma 11. Feb 2010, 21:03
piekrītu Pucem!Tālāk otrais labākais variants ir likt EGT tur, kur satiekas visas rores, tas atspoguļo notiekošo visos cilindros tikai ar zināmu lineāru nobīdi visā mērījumu diapazonā, jo gāzes ejot pa trubām nedaudz atdziest. Lai atdzišana nenotiktu ti izteikti, tiek pielietota termoizolācija.
Trešais tikai 6 cilindrā, kam ir lielākā slodze, taču 3 variants nedod praktiski nekādu garantiju, ka pārējos podos viss notiek tāpat kā 6. Ja, teiksim 4. iemetas liesais, ar EGT zondi 6. ciindrā to konstatēt vairs nevar!