1000 km zapiņā jeb ZAZ expedition 2010 (VAR SEKOT!)
[1-20] [21-40] [41-60] 61-80 [81-100] [101-115]
Modrs 21. May 2010, 16:50
visiem zaziem, izņemot tauriju, ir autonomka, kas rij dafiga benzīnu.vēl jau variants ir lielu eļļas radiatoru iemontēt salonā un sildīties
Bosnija 21. May 2010, 16:31
tak 40niekam jau bija pacanskā pečka, vai tad ne???Hektors 21. May 2010, 15:44
Tas ari bija domatas.Modrs 21. May 2010, 14:25
kurā vietā zaparam ir hidrokompensatori. varbūt bija domāts bīdstieņu trubas, kuras ar galvu/bloku bija noblīvētas ar sandepovsku cietu gumiju, kur arī laižegonspleeve 21. May 2010, 13:09
Bosnija, tak visiem zaziem man liekas pechka uz benju darbojas.Bosnija 21. May 2010, 12:58
un jā, 30niekam pečka darbojās uz bendžu bet jums jau siltuma būs pietiekošiHektors 21. May 2010, 12:22
Ar sadiem es berniba iemacijos braukt ar masinu! Cik pats biju parjaucis berniba tad nonacu pie secinajuma ka slikti dzesejas ne tikai del ellas radiatora,bet del ellas/smilsu nosedumiem uz cildru/galvu ribam no tekosiem hidrokompensatoriem-kas vietam bija lidz paris centimetriem. Ja neesi nemis so motoru ara tad obligati apskaties.viesulis 21. May 2010, 10:51
Clarkson: "This is the standard968. What do you suppose the
968B2 was?"
May: "Was it an estate version?"
Clarkson: "No, it was for people
who had the use of only one
foot. 968B?"
May: "Twin carb?"
Clarkson: "No, that was for
people who didn't have the use
of either foot. 968A?"
May: "People with... one foot,
two hands but, one of them is
frozen."
Clarkson: "No, that was the one
with the 0.7 litre engine."
May: "Wow!"
Modrs 21. May 2010, 10:34
pag, ja česmitnieks, tad kā tur ar dzesi....? Tad jau vajag arī no čēsmitnieka pakaļas kapotu ar restēm, lai ir kur sūkt gaisu, jo zem bampera pa to tur caumuru vairs nesūks iekšā.....Lambertino 21. May 2010, 09:44
Šim ir čēesmitnieks iekšā, takā iet nezvērāJa vēl kāds ko labu grib iedot līdz, tad welkomēti
Lambertino 21. May 2010, 09:31
nakts - ček PM Gribu likt tavu ierīci zapiņā, lai tauta var sekot līdz saviem varoņiem, kuros krodziņos ir ieķērušiesModrs 21. May 2010, 09:27
jāmēģina atrast info par 55zs versiju. Vai arī viņi nāca iekš LuAZ. zinu, ka tādi bija, tilpums nevis 1,2l, bet gan 1,3l bijapeecise28 21. May 2010, 09:15
imho 1000 km nekā nav, padomijā taču lauži uzskatīja par normālu padarīšanu braukāt n-tos tūkstošus pa visu savienību un nekāds varoņdarbs tas neskaitijās, pats atceros kā 1986. ar iz moskābeli uz ļeņingradu braucām un, šķiet, sencis iepriekš pat neko tur īpaši negatavoja, iekāpām un aizbraucām. ja padomju mašīnas kopj, tās kalpo ilgi.nakts 21. May 2010, 09:07
Uz šādu pasākumu varu bez maksas piedāvāt GPS sekošanas ierīci ar reālā laika sekošanu un maršrutu vēsturi.www.GPScentrs.lv
SILVERGREEN 21. May 2010, 02:14
ko juus tur staastat, es pa 2 gadi 4000km novilcis esmu pa rallijsprintu, sporta rezjiimaa un paarbraucienos, kuri neatshiiras no sporta rezjiima, jo vienmeer kavee.Esmu nomainijis tik stuures pirkstiem chashkas, ellju un riepas.
6500 20. May 2010, 22:42
ir divu veidu motori 30zs un 40zs...to nu es tocna ari zinu...ar 55zs...taa jau butu rakete,kurai 98e jalej
egonspleeve 20. May 2010, 22:24
Modri, es tocna skaidri zinu kas manam vecajam bija par dampi. 30 vai 29 Zs versija, izlaiduma gads 1989 gads. pardevam mes vinu kautkad 98 gada, gandriz 8 gadus garazha nekustinats nostaveja ar nobraukumu nepilni 40 tk.ps. otrais motors starp citu par shiem 40 tk
6500 20. May 2010, 22:08
saku no pieredzes,celojums nebus viegls...pagajusa gada davano no rigas tika gadata uz Preilu rajonu...sekojiet lidzi temp. un neiztureja kartera blive...ella taka dulla lija araa...Foxijs 20. May 2010, 22:02
es šitajaa vizinaajos kādus pāris km, nu apkārt latvijai buus riktīgss bet nu savs šarms jau tam ir
Usins 22. May 2010, 12:35
Tu domā dzinēja eļļu izmantot salona apsildei???tas būtu interesanti