330d must do
Modrs 16. Dec 2008, 17:25
ā, paskatījos rūpīgāk, ar vakuumuModrs 16. Dec 2008, 17:24
un kā tagad to vārstu neesamība atsaucas uz motora darbību - tobiš, piespiedu brīvgaita, noslāpēšana utt...? un ar ko viņi tika piedzīti - vakuums vai elektro...?Citām dīzeļmašīnām ir viens droseļvārsts ieplūdes kolektorā - ideja, neitrālajā ātrumā ja strauji uzgāzē un atmet gāzi, tad motors strujāk nomet apgriezienus līdz tukšgaitai. Un arī esmu ievērojis, ka tie vārsti VW markas motoriem aizveras tikko noslāpējot dzinēju - tip, lai nepurinās inercē sūcot gaisu...
Bet tik tiešām - davai raskladu par izmaiņām!
Rihardse31 16. Dec 2008, 17:14
184ps motoriem nav.Bosnija 16. Dec 2008, 17:13
man šķiet, ka e39 arī bija, jo pazīstamam tas štruntiņš bija iekritis un sap... dzinējujanchikz 16. Dec 2008, 17:11
Kas ir jaunaa tipa diizelji? No kkaada gada tiek iedaliiti?CP17 16. Dec 2008, 17:08
vecajiem nav?Rifo 16. Dec 2008, 17:04
jaunaa tipa diizeljiem visiem jaabuut.janchikz 16. Dec 2008, 17:02
tas visiem bmw? vai tikai 3-oikaam?roblezz 16. Dec 2008, 17:01
530 dīzelim arī tādi ir?Tune-L 16. Dec 2008, 16:57
Njaa, dzirdeeta lieta par tiem vaarstiem !Parasti jau jaunam dzineejam tos izravee
Rifo 16. Dec 2008, 16:56
Pat wesaa vinjus ravee aaraaVinji itkaa atveroties pie 2,5k apgriezieniem. Droshvien domaati zaljaakiem dabai draudziigaakiem auto iedod_daba:
rosigais 16. Dec 2008, 16:54
bija apmaiņas programma ar krievu inženieriemWhazaaa 16. Dec 2008, 16:49
Man patīk šādas galerijas nopietni.p.s klau a viņi nav vajadzīgi ? BMW inženieru kļūda ?
Valcha 16. Dec 2008, 16:47
CP17 16. Dec 2008, 17:27
bmw-7troikām
1998-2003 330d - 2926 cc, 184 PS (135 kW)
2003-2004 330d - 2993 cc, 204 PS (150 kW)
e39
1998-2000 530d - 3.0 L M57D30 diesel I6 135 kW (184 PS/181 hp)
2000-2003 530d - 3.0 L M57D30 diesel I6 142 kW (193 PS/190 hp)