Eagle Talon TSi AWD

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-100]  [101-120]  [121-134] 

Pauliic 10. Jun 2013, 08:53

būs atkal aktivitātes Ekonomikas krīzes topikā?

Duke 10. Jun 2013, 08:28

Harcix - no 2005. gada

viesulis 10. Jun 2013, 07:23

Majiens Edzulim

SBRFC 10. Jun 2013, 07:22

Baigi patika, līdz vienai bildei :uzmininukurai:

Harcix 10. Jun 2013, 03:13

Baac, no kura gada shitais tev jau ir ? :402:

Duke 12. Sep 2008, 18:51

neviens kaimiņš ar chevy cavalier z24 nekad nav bijis, tak 4to

karlisII 11. Sep 2008, 13:47

Čau kaimiņ !

kaimiņš no Z24

Duke 10. Sep 2008, 10:43

Martini - yes, rekur var redzēt jamo: http://www.getaway.lv/albumz/album232/20..._misc_045.jpg

Martini 10. Sep 2008, 10:33

tas ir e39 m5

Duke 10. Sep 2008, 10:32

no tā paša BDM 1.

Andris Pilskalns Mitsu EVO IX - 8,98
Ervīns Žuks BMW M3 - 9.036
Raivis Graudins BMW M5 - 9,753

Martini 10. Sep 2008, 10:31

es tāpat uz dragreisu lieku krunkaino

Martini 10. Sep 2008, 10:30

nu labi :amen:

Duke 10. Sep 2008, 10:28

Battery Drag meeting 2008. 1 posms, Biķernieki:

J.Berzins Eagle Talon - 8,593 (ar galīgi neejošu auto, tie kas bija klāt redzēja kā es mocījos vēl ar veco motora vadību)
J.Lamberts BMW M3 e46 - 8,95
J.Indriksons BMW M3 e46 - 8,964

pirms tam iepriekšējā vakarā pret Indriksonu tika arī 400m nobraukti visu laiku saglabājoties priekšā.

keanu 10. Sep 2008, 10:24

keanu - kompensācija inžektoriem, manipulācija ar degvielas maisījumu, starta kontrole un anti-lags.

Ar aizdedzi vēl neesmu sācis spēlēties, jo kā jau minēju - vēl jātiek skaidrībā ar to, kas notiek pie 3 ātruma un kāpēc tad pēkšņi nomirst. Ir aizdoma, ka pieļāvu kļūdu regulējoties sākot ar maisījumu un boostu kopā, nevis tīri tikai boostu. Nākamgad nedaudz pārtaisīšu regulāciju

Tak manipuleet ar degvielas maisiijumu ir vienkaarsjaak ar SAFc,vadoties peec WD zondes raadiijumiem.
O,starta kontrole ir laba shtelle,man arii ir,tikai no baigi augstiem rpm,kur prasaas jau kaut kaadas lielaas ljurbas.
Aizdedze ir gemorojiska lieta,atstaashu peec manuaalja kaa ir,5'btdc,jo pagaidaam man pasham ir ljoti veela aizdedze,par 10 graadiem veelaaka ibitiit

Martini 10. Sep 2008, 10:16

bet tu jau te saki ka e46 esi uzvilcis 343zs nu nesalīdzini tak pimpi ar pirkstu

Duke 10. Sep 2008, 10:16

keanu - kompensācija inžektoriem, manipulācija ar degvielas maisījumu, starta kontrole un anti-lags.

Ar aizdedzi vēl neesmu sācis spēlēties, jo kā jau minēju - vēl jātiek skaidrībā ar to, kas notiek pie 3 ātruma un kāpēc tad pēkšņi nomirst. Ir aizdoma, ka pieļāvu kļūdu regulējoties sākot ar maisījumu un boostu kopā, nevis tīri tikai boostu. Nākamgad nedaudz pārtaisīšu regulāciju

Duke 10. Sep 2008, 10:14

Martini, neaizmirsti M Coupe svaru iepretim M3

Ar salona plastmasām, bez beņķa (ap 20kg) un mani bija 1382kg.

Greize/jauda nav viegli izmērāma, jo automātu uz stenda nenoliksi neriskējot sadedzināt kārbu vai stendu.

keanu 10. Sep 2008, 10:11

Martini,bet taas jau arii ir emkas

keanu 10. Sep 2008, 10:09

Svaram jaabuut ap 1450kg,par griezi,nez vai pats duke zin atbildeet,jo nez vai ir bijis uz jaudas stenda.
Duke,DSMlink apguvi?Kaadas korekcijas ECU esi veicis jau?

Martini 10. Sep 2008, 10:06

Duke bet tās tak ir e36 3.0l ar 286zs un Mcoupe 3,2l un 321zs

[1-20]  [21-40]  [41-60]  61-80  [81-100]  [101-120]  [121-134] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties