(3.sezona. 1.daļa): Uzlabojam , tobiš remontējam e21 323
[1-20] [21-40] [41-60] 61-80 [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180] [181-196]
Puce 10. Oct 2006, 11:27
ww, ja man būs par skaļu, tad tiks iemetināts viens rezonātors, ja būs vēl skaļi, tad vēl viens. :-)ww 10. Oct 2006, 09:51
Pēc manas pieredzes, būs baigi skaļa izplūde. Kad savējo taisīju, gandrīz apmīzos, kad pielaidu )MOnk 10. Oct 2006, 02:32
ar to galu zaagjeeshanu nebuusi paarcenties? tev tak bamperis veel naaks un izpluudes gali beigsies krietni pirms bampera, kas var rezulteeties ar labu izpluudes smaku salonaa.Puce 09. Oct 2006, 22:29
nekādus krutos virzuļus un blīves man nevajag. ja vajadzēs, tad iegādāsies. Teorētiski un pēc citu pieredzes maniem plānotajiem 300Zs pietiks ar standarta.Whazaaa 09. Oct 2006, 21:53
eu a kā būs ar virzuļiem e.t.c ?Puce 09. Oct 2006, 20:29
Pirmais plāns bija pagriezt tieši pret kolektoru, bet tā ka tur starpā jābūt vēl droselei un Blow off, tad šis ir optimālākais variants.JV 09. Oct 2006, 20:23
virziens ir pareizais, ja pagriež pret kolektoru tad droselei vietas nepietiekJZ 09. Oct 2006, 20:19
iepluudes gliemezi turbiinai jau vareeji pagriezt vajadziigajaa virzienaa...Puce 26. Sep 2006, 20:49
ja būs par īsu, tad piemetinās klāt taisnus galus.garākus nevarēja atstāt, jo tālāk sākās locījums uz augšu.
Indo 25. Sep 2006, 20:06
Galus vajadzeeja atstaat! Izskataas konkreeti par iisu...Wicked 22. Sep 2006, 12:35
Nav taa ka pa iisu nogriezi? Buus baisaa trobele salonaa nu man taa šķieet!noisex 22. Sep 2006, 11:23
kaa ar pretspiedienu?DimanC 22. Sep 2006, 10:03
iepriekšējie gali bij jocīgi (moš uz sāniem vajadzēja likt?), bet šitie izskatās ar tā dīvaini...Wicked 02. Sep 2006, 12:06
Jaa izskataas ka ar caurveeju tur buus viss kaa naakasPuce 01. Sep 2006, 09:12
Nu pagaidām toč tur ir kaut kāda parastā sadalene. Vēlāk ja nebūs kur naudu grūst varēs kaut kādu turbo ļurbo meklēt.JZ 01. Sep 2006, 08:32
nu es jau teicu pa to overlapu, bet turbo motoriem sadales faazes parasti ir shauraakas un atveerumi mazaaki nekaa atmosfeeriskajiem, taadeelj padomaaju, ka tur nekaada lielaa probleema nebuus, konkreetajam m20 gan ir atmosfeeriskaa sadalene ganjau...wheelie 31. Aug 2006, 23:37
incanti a vinsh Coyotta audiku sdelajet kad bus gatavs?Puce 31. Aug 2006, 21:35
No manis minētš grāmatas par to ko es nosaucu par restriktoru:Reversal of the exhaust gas flow back into the combustion chamber during valve overlap is called reversion. Creating and aerodynamic barrier that reduces the reverse flow yet does not impede outward-flowing gases can pay dividends in performance.
The anti-reversion cone can offer a reduction in exhaust gas reversion during valve overlap. The cone creates a partial barrier to reversal of flow.
Nu kaut kā tā lūk.
JZ 31. Aug 2006, 12:29
ganjau sapisiisies njemot veeraa ka motors nav audi, un ka vadiibas bloks ir megasquirt, kas vispaar parakstijaas to briinumu reguleet?[1-20] [21-40] [41-60] 61-80 [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180] [181-196]
Spok5 10. Oct 2006, 11:35
Turbo tā nepļarkst kā atmosfērnieks.