E21 332i Turbo "jauna elpa"

[1-20]  [21-40]  41-60  [61-64] 

enimaals 31. Dec 2016, 10:19

Kādai disciplīnai domàts?

Phasma 31. Dec 2016, 01:43

JZ, pētīju daudz un dikti. Ja Tu mani pazītu, tad zinātu, ka mēnešiem ilgi štukoju un nedēļā izdaru. Bet būtu jauki parunāt ar Tevi par šīm lietām klātienē! Ja es ar to plānoto paātrinājumu kkur iepisīšu, domāju, ka manu ādu neglābs ne pareizi izprojektētas deformāciju konstrukcijas, ne katapultas sēdeklis. Bet lonžeru gali uztaisīti tā, ka truba tiks iedzīta lonžerī iekšā līdz tilta skrūvju vietām, amju atbalsti piesaistīti pie horizontālajām atsaitēm - ok, nav labākais variants, bet nav rallijs. Radiatoru rāmis būs alumīnija cauruļtipa, var padomāt par kkādu papildus crashbox.

JZ 31. Dec 2016, 01:00

vajadzēja papētīt kā taisa īstiem sporta auto priekšu no caurulēm (dtm vai dakāra), to amorta atbalstu nekad neatstāj kā trapeces virsotni karājamies nekurienē, bija jābūt atsaitei uz leju atpakaļ uz to vietu, kur tilts skrūvējas klāt, šis variants der tikai braukšanai taisni un ne straujau bremzēšanai, jo ne tikai tas atbalsts ir vājš punkts, bet arī pats lanžerons, tas tagad ir kā makarons

otrs - tā truba, kas iet uz vietu, kur agrāk bija lanžerona gals - ar šādu konstrukciju tu nodrošini ka jebkāda sadursme tos spēkus novirzīs pa taisno būrī, kas nebūt nav labi, ne tikai tas amorta stūris nostāsies teltī pēc tāda trieciena, bet praktiski ar garantiju viss purns no ugunssienas uz priekšu būs līks, tai trubai no amorta atbalsta bija jāiet tur, kur nozāģēji lanžeronu, ne tālāk, stingrība tur tālāk ir vajadzīga tikai lai virsbūves detaļas un, ja tur būs radiātori, lai tie turētos kaut kur, nekam citam, jo pat kartera sargam priekšējais balsts būs zem nozāģēto lanžeru punkta

deformācijas zonas nav tikai priekš ielas auto...

AF 31. Dec 2016, 00:28

Interesējošs jautājums, no kāda materiāla ir tā degvielas truba kas iet līdz degvielas regulātoram, izskatās pēc alumīnija, kur tādu lokāmu var dabūt?

SpOrcMeN 30. Dec 2016, 23:48

Nu tad jaa

Phasma 30. Dec 2016, 23:35

Kroplis ne kroplis, bet tā ir mana pirmā mašīna, kuru nopirku pa studenta grašiem 18 gadu vecumā. Ar viņu mēs otrajā dienā pēc restaurācijas noslēguma braucām uz Scania skrieties, pirmo reizi nokļuvām poliču ielenkumā, pirmo reizi iedriftējām apmalē pēc Tokyodrift noskatīšanās. Vairākos streetrace party draģos skrējām, pirmo reizi mašīnā . Bija laiks, kad sarkanais diezgan terorizēja Jelgavas streetreiserus.
Nu un kā lai es atdodu viņu lūžņos? Labāk atdot cieņu un atgriezt trasē

Mikels 30. Dec 2016, 23:27

Šeit jau vairs nav starpības vai tas bija e21 vai būtu e30-tapat no tā auto ir nosacīti vairs kas pāri palicis,bet phasma malacis biju jau piemirsis kā pirms gadiem sekoju šim projektam līdzi ar lielu interesi,tikai tagad domāju,ka neatceros vai kādreiz biju redzējis arī šo auto reālajā dzīve un darbībā

SpOrcMeN 30. Dec 2016, 22:38

e21 ir kroplis jau startaa butu e30 vismaz mocijis tad butu kaut kas interesants


SpOrcMeN 30. Dec 2016, 22:38

ipatj kolotitj shito visu pareizi vajadzetu izmantot nevis kaut kadaa miskastee

couparmis 30. Dec 2016, 22:01

slapjais sapnis..

R_BERGS 30. Dec 2016, 21:55

...skrūvēšanai

Kaross 30. Dec 2016, 21:05

pipec. 10 gadi pagājuši kopš pirmās galerijas.
Glīti viss izskatās. Kam tas auto domāts?

Phasma 30. Dec 2016, 20:15

varu pakomentēt, ka ugunsdzēšamo un n2o liktu tik un tā, neatkarīgi, vai priekša ir atvieglināta vai nav. Alumīnija grīdiņa abas puses sver 1,2kg, bet divi lonžeronu gali, kurus nozāģēju, mūžā tika lāpīti un pastiprināti un svēra 15kg.

Papakarlo 30. Dec 2016, 20:04

Grīdiņu varēja nelikt, nedomāju ka viņa dikti smaga, bet dzēšamais ir nepieciešamība
Domāju ka svars ko noņēma ir diezgan lielāks un svarīgāks par to ko ielika salonā

Moe 30. Dec 2016, 19:54

No purna svaru noņēma, bet salonā iekrāva, vai es kaut ko nesaprotu?

Papakarlo 30. Dec 2016, 19:47

ko viņš tur tieši piespamo?

Moe 30. Dec 2016, 19:41

Malacis!!!

Vai tikai atvieglinot purnu, bet pēc tam piespamojot salonu, svars nav palicis vecais?

daddy 30. Dec 2016, 16:27

Phasma 30. Dec 2016, 15:59

Un tagad vēl ir pēcnācējs, kurš to visu varētu iemēģināt, jo uz pabeigšanas brīdi droši vien būšu vecs un slims

Edzhus 30. Dec 2016, 15:48

Jeepal.. The longest power story?

[1-20]  [21-40]  41-60  [61-64] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties