(1.sezona): Uzlabojam , tobiš remontējam e21 323
[1-20] [21-40] 41-60 [61-80] [81-100] [101-103]
Phasma 10. Apr 2005, 23:10
skalji vaardi!Puce 10. Apr 2005, 22:26
koroče lieta tāda, ka man nav sakains e30, bet e21. un rūsa nav nekāda problēma.Modrs 10. Apr 2005, 22:11
Karoch, ruusa un caurumi sapiiga lieta!!!Man arii ir E30 84 gada un es metinos.
Saaku ar arkaam, sliekshnjiem uttt..... vax
Jo taalaak skrubinos, jo trakaak
Black 04. Apr 2005, 09:50
skatāma galerijaTune-L 02. Apr 2005, 17:37
Tagad jau saak izskatiities nopietnaak un liekas ka saimnieks tomee pieiet lietai nopietni !Galvenais neekonomeet uz siikumiem un visu novest liidz galam taa, lai ne tikai performance, bet arii vizuaalais teels buutu skaists !
Tad buus super !
DimanC 12. Mar 2005, 14:30
Puce, respekt.bet palasi phasmas pēdējo kommentu, kā arī savieno to loģiski ar IlmR rakstīto...
neba jau haube zem turbīnas uzreiz nozīmē performanci. tam tak visam vajag arī matemātisko/fizisko basement. a to mums visiem jātur īkšķus lai motors ar visu haubi neaiziet pa gaisu...
ne jau vienmēr no tantes ar riteņiem sanāk tramvajs.
Puce 11. Mar 2005, 22:31
tā ar ir. man galvenais performance un tad kā tas viss izskatīsies. a sametināt vajag, lai neizjūk. :-)Phasma 11. Mar 2005, 22:01
Manupraat, Puuc, Tev praataa tikai viens, lai buutu zem haubes turbina un paareejais po! Bet sametinaat vajag, bez komentiem!diesel 25. Feb 2005, 23:51
... tā filozofējot - bez adaptētas turbo motora vadības nav efektīvāk vispār bez IC ?IlmR 25. Feb 2005, 12:33
Nu hvz man liekas ka nekas dizs nebuss no tas turbinas bez sportam paredzēta programejam ECU attiecīgam sadalenem un virzuliem.Nekada dziā jauda nebus. Letāk ir labu atmosferisko ar NOS un 300 zs bez kadam probzām.Pie tam nebuus turbo bedres.Bimmer 24. Feb 2005, 22:44
"būs ātri un nežēlīgi!" - kā pie zobārstaPhasma 24. Feb 2005, 22:07
nezheeliigi -piekriitu, aatri - lai izdodas!Puce 24. Feb 2005, 12:33
džeki nemīž! ir jau pāris gadi nobraukāti ar paštaisītu turbo motoru, nekādu īpašu problēmu, dēļ kurām vajadzētu uztraukties.būs ātri un nežēlīgi!
Phasma 23. Feb 2005, 22:52
Lauki, veciit, lauki! Nesanaaks taa vienkaarshi kaut kaadu turbu uzmest! Esi dzirdeejis par taadu fenomenu, kad ar turbinu jauda ir mazaaka, nekaa bez taas? Iesaku tomeer ar gudriem praatiem paseedeet un izreekjinaat visu attiistiibas plaanu!gg 23. Feb 2005, 16:00
IC dzeseet ar uudeni ir efektiigaak tikai ja tu seedi sastreegumos, gaazhot tomeer labaak ir normaala izmeera/kvalitaates IC un daudz gaisa caur to manupraat baijaa jezga ar to uudens dzesi. un veelpietam ja tev tur taa jau maz vietas ;/Puce 22. Feb 2005, 17:14
aprēķinu nav. bet ir ETA bloks, būs droši vien Mega Squirts un vēl kāds pribumbas priekš aizdedzes. Turbīna gan jau ar laiku tiks upgreidota uz T4/T3 hibrīdu. Viss tiek darīts lēnā garā. Es ar ceru, ka izdosies. :-)Permalat 22. Feb 2005, 15:50
Vai tam turbomotoram kaut kaadi apreekjini arii ir? Tb, man jau skjiet, ka turbo ir verts likt tad, ja ir cita klokjvaarpsta/lielaaks gaajiens, lielaaka degkamera..Citaati ar to mazspiediena turbiinu tas 15-20Zs efekts saniedzams vienkaarsjaak - ar pareizu izpluudes kolektoru, citu sadales vaarpstu (ar platajaam faazeem) un DME adapteesjanu. Bet, ja grib riktiigu jaudu, tad vaig kaltos virzuljus, utt.. Lai veicas!Puce 22. Feb 2005, 14:16
Sporc, šis der tikai m20 motoriem. Tavējais ir m30.Kaut ko jau tā visa padarīšana sver, bet manā gadījumā es vienkārši gribu tādu variantu uztaisīt. un tā pat būs betona bloki jāvadā bagāžniekā, lai varētu izkustēties no vietas... :-)
SpOrcMeN 22. Feb 2005, 14:04
vai tas izpludes kolektors ir izmantojams e28 535 motoram
Whazaaa 11. Apr 2005, 02:30
Karoč es arī kautko gribēju teikt, piemēram to, ka ja tas motors nedos taadu jaudu, kaa puce gaida, tad ganjau tas tiks uzlabots un tiks likts cits motors vai paartaisiits shis. nu nafig jums te dirst pa tuksho, taapat vinjsh vinju turbinees