E21 323i projekts nav miris...
[1-20] [21-40] 41-60 [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-175]
martink 26. Dec 2008, 14:45
kolosala galerija
Phasma 25. Dec 2008, 20:58
gudra doma, se7en! Tikai ko tieši uzbūvēt?se7en 25. Dec 2008, 16:03
es domāju, ka varētu mēģināt izvilkt no šķūņa to pēdējo E21, kas man ir palicis un pamēģināt kko uzbūvēt lēnā garā
Phasma 24. Dec 2008, 16:59
bāka protams ar švammi, sūkņa bildes iemetīšu vēlāk!
rosigais 13. Dec 2008, 23:03
es arī kadus 3 gadus vēl nepabeigšu
Phasma 13. Dec 2008, 22:17
diez vai!janeks7 13. Dec 2008, 21:44
Līdz sezonas atklāšanai pabeigsi
Phasma 12. Dec 2008, 09:03
hmmm...monstram vajadzētu sanākt rezultātā, bet paldies RAGE!
RAGE 11. Dec 2008, 19:56
Shito apnjeemiibu, Phasma, tu esi monstrs
Phasma 09. Dec 2008, 20:34
Ak tā, gudriniek, interesanti, kapēc tad visu pārmetinu un pastiprinu? Vairāk kā stock E21 viņš tagad toč neļodzīsies!se7en 09. Dec 2008, 18:24
ja neieliksi dugas, tev tā mašīna ļodzīsies kā lupata
Phasma 08. Dec 2008, 17:54
Bet, lai neaprauj, tās katru sezonu jāmaina, neatkarīgi no nobraukto km skaita un to vizuālā stāvokļa!walder 08. Dec 2008, 09:46
aprautas šāles!oshonkuls 07. Dec 2008, 23:09
kas tālāk?
defekc 07. Dec 2008, 22:34
pats neizguleejies, sieva dusmiiga..Bude 07. Dec 2008, 21:17

Phasma 07. Dec 2008, 20:43
Sanistal, ja precīzāk[1-20] [21-40] 41-60 [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-175]
Phasma 28. Dec 2008, 20:44
speciala švammi bākā liek, lai neskalojas un nešūmējas degviela. Sūknis izmaksāja ar visiem pasta pakalpojumiem 170 Lisos.