nopirku raganai proše
ZulandersKebabish 20. Dec 2018, 23:35
Mberg, aizmirsi vel LG - domaju tas ir Somu vai Holandiesu uznemums :snuk: muzu dzivo, muzu macies+ par bmw miskastem (jaunajam) - pazina kas dzivo Vacija - vina kaimins strada Minhene, bmw rupnica - tur psc - katrs otrais ir babajs/curka (ne jau pie "linijam"
shiirs_legit 20. Dec 2018, 11:28
Nahuj baltu pirki? Ušakova kaķi apmīzīs un paliks netīri dzeltens.Taspac, tu esi lohs končenijs.
Mberg 20. Dec 2018, 10:20
Nē nu .. Hyundai vismaz vienu gadu bija apsteidzis Toyota rādītājā "uzticamākais auto" + rallijā k.ko tur spirinās + KIA Stinger ir tiešs akmens metiens Vācu dārziņā .. domāju, ka Korejiešiem ir skaidrs plāns kā iekarot pasauli, ja ņem vērā, kā viņi TO jau ir izdarījuši ar zīmolu SAMSUNGwalder 19. Dec 2018, 16:12
+1 baltais un Ekimons,Vācu autobūve patreiz ražo huiņu un tirgo par kosmosu. Kāds tur brīnums, ka KIA/huidai, ko pirms gadiem 10 vēl visi uzskatīja pilnīgo sūdu, tagad pērk un priecājas. Ja mēs ņemam vērā faktu, ka jaunu auto pircēji, tā pat parasti nebrauc ar viņu ilgāk par 5-7 gadiem (kamēr garā garantija), tad vispār stresa nav.
Īpašnieki arī savus Sportage/tucson/Santa fe slavē, tā kā viss mainās.
13lucky 19. Dec 2018, 13:15
https://www.youtube.com/watch?v=JpQlmjbYA0YEkimons 19. Dec 2018, 10:03
@baltais, desmitniekābaltais 18. Dec 2018, 23:26
Rezumē ir tāds, ka vācu autobūve ir palikusi par sūdu diezgan pamatīgu Vienīgais, kas no visa vecā labā ir palicis ir brendu prestižs un šo brendu kvēlie fani, kurus veiksmīgais vācu auto brendu mārketings ir paņēmis savā verdzībāsasha_belijs 18. Dec 2018, 16:30
@Eicheberg a hulji ti hochesh, ja delj imigracijas un ''outsourcinga'' lielaako dalju darba dara kaut kadi babaji un niggeri, kas piipee zaali. Es nerunaju par darbu rupniicaa, bet arii modelju tehniskie risinajumi veidojot auto. IT nozare jau ir paraadiijusi, kaadaa dirsaa ir visadu indieshu/pakiju wanna-be sexpertu, nee, patiesiibaa, pohujistu, darba rezultati, kur viss karas un nestrada.Eicheberg 18. Dec 2018, 12:27
german engineering tak jau sen ir parodija, kadreiz tas termins nozimeja rupigumu un to ka detalas nostradatas lidz perfektumam, bet tagad tas nozime to ka tur viss ir parmudrits un katram sudam bus savs bloks un mehanismus ar plastmasas zobratiemTune-L 18. Dec 2018, 10:39
Pie rakstītprasmes "mazliet" jāpiestrādā!Un mani fascinē tas, ka cilvēks gatavs pirkt suņēdāju ražotu mopēdu, lai tikai būtu pirmais! Lai ripo!
daticho 17. Dec 2018, 16:57
nu būsim reāli, autobūvē ir pienācis grand final... neviens jau sen neko jaunu nespēj izdomāt. Tagad dīleris var paņemt tikai ar papildus benefitiem, garas garantijas, bezmaksas apkopes utt. NU UN protams cena, ir tas kas interesē viss vairāk vidējā segmenta pircējus.Taspac 17. Dec 2018, 15:21
Pag bet kur bija saals shajaa visaa ? Mums visiem it obligaati jaanjem jauns auto ? Es domaaju ka jaunu auto bez pvn un operatiivajaa ir daudz vieglaak panjemt nekaa vecaaku preemium, ar kuru jaanjemaas. Shim kia noteiki cena arii labi kritiisies )Te jau pats autors staasts ka nav veerts njemt premium jo pardeveejs nemaak savu darbu
Tad jau redz kur cepuri nos Shiiram...vinjam 50k staav maajaas kamer vins brauc ar veco a3
Bet kia ir smuks....protams ka viscauri nospikots no vaacu premium....bet tieshi taapec jau arii patiik pirmajaa momentaa ))
Auto visticamaak smukaaks par pashu raganu
Mberg 17. Dec 2018, 14:54
Man vienīgajam tas salons izskatās pēc Audi? Nuu .. bez sarkasma, uzdirsiena u.t.t. Vnk. tajā bildē ko CP17 iemeta, skatos, kas tas par Audi, izrādās, tas pats KIAHaL 17. Dec 2018, 14:47
Forša auto izvēle!Visiem tiem "neBMW" markas nīdējies iesaku izrāpties no mucas!
zzips 17. Dec 2018, 11:16
Labs izvele. 99% komentataji nevar nekadu jaunu auto atlauties, vari vinos neklausitiesdoks 16. Dec 2018, 21:14
noup, nopirku privāti, bet daži kolēģi jau miež karstu!fleix 16. Dec 2018, 20:10
Normāls darba vāģis, ja pareizi saprotu, tad Komforts maina autoparku ?SteelRat 16. Dec 2018, 18:13
Tu atradi opciju, ka komentus sadalu slegt powera zaibiis
Bimmer 21. Dec 2018, 01:02
Eiropas KIA/Hyundai modeļu inženieri ir vācieši, kuri izmanto korejiešu $ un tehnoloģiju stoku. Reāli Ceed ir German engineering, fine-tuned in Nurburgring (tur ir KIA/Hyundai development centrs).