Benzīngalvas | Kristaps un P944
kurlis 07. Oct 2016, 18:03
Tiešām prieks par ideju un izpildījumu, lielos vilcienos. Pāris kasjaki, ko te citi pieminēja, taču forši - dod vēl!Roku novietojums uz stūres tiešām fu-fu, bet ne AV to pārmest
soulfreak 07. Oct 2016, 17:16
Kristaps tak pats lasa un komentē emuārus!Erx 07. Oct 2016, 15:12
P.s. VideoP.s.s. Jāsaka gan, ka hidrauliskā rocene arī izskatās samērā aizdomīgi...
Erx 07. Oct 2016, 15:10
kars: Šādam auto pielietojumam nav apskate reizi gadā, bet gan tehniskā komisija pirms katra pasākuma!Un ja tev auto neatbilst noteikumiem, tad nepielaiž pie starta. Attiecīgi, ja beņķi pieskrūvēt uz cietajiem stiprinājumiem, tas ir sporta auto ar sporta tehnisko pasi, bet tad tur vairs nespīd nekādi youngtimer utt.
Krabiz 07. Oct 2016, 14:41
Ir jau zināms, ka iedvesma gūta no Petrolicius un tas ir labi, ka to stilu vajadzētu izmantot vietēji sastopamo YT auto iemūžināšanai. Priekš pirmā mēģinājuma apsveicami, domāju kāds 4-5 sižets jau būs kārtīgi pieslīpēts. Gaidam turpinājumu!treknaisklaidonis 07. Oct 2016, 13:34
Ir labs vienigais ieteikums, interesantaku video materialu(petrolicous lielisks piemers), bet tas viss ar laiku.kars 07. Oct 2016, 13:31
Man nav grūti pāris skrūves atskrūvēt 1x gadā (uz TA) lai iegūtu nesalīdzināmi ērtāku sēdpozīciju, noliekot benķi pilnībā uz grīdas 'pa cieto'Par garājām pārejām/speiceriem arī +1 JZ
SpOrcMeN 07. Oct 2016, 13:22
+ subtitri angliskiDzega 07. Oct 2016, 13:15
Arī pāris novērojumi - tie ideju uzsverošie uzraksti vajadzīgi mazāki, neuzkrītošāki un glītāki. Tāpat arī kadru maiņas skaņas efekts likās lieks. Bet ļoti labi, ka esi uzsācis šo darīt un būs arī pašmāju auto videoJZ 07. Oct 2016, 13:00
speciem: ja vēlas sporta krēslu un iet ar to apskati, tad tam ir jābūt bīdāmam uz priekšu/atpakaļ un montētam oriģinālajās krēslu kronšteinu vietās, kas praktiski visiem auto ir augstāk nekā sportam pārbūvētajiem auto - tādēļ to krēslu gluži vienkārši nevar tā nolikt kur vēlaszēdpozīcijai un lenķim nav universāla pareiza stāvokļa, jāsēž ir tā, lai ir ērti stūri pagriezt pa tuvu 180 grādiem nenoņemot roku(rokas) no stūres, un sports atkal ir cita tēma, jo ir pieļaujams pārbūvēt stiprinājumus stūres vārpstai, kas ļauj to parasti nolikt nedaudz zemāk un tālāk uz aizmuguri, kas atkal nav pieļaujams ikdienas auto pārbūvēs
un tad vēl pedāļi, kas parasti nav īsti tur, kur tos vajadzētu, un atkal - nav pieļaujams tur kaut ko mainīt ne sportam reģistrētajiem auto
tb tas ko te redz video, ir kompromiss, starp to ko vajadzētu un ko drīkst darīt, pēc krēsla un tā cik pleci no tā ir tālu, izskatās ka stūri vajag labu gabalu uz aizmuguri, ja to izdara (ir nopērkamas ne tikai dziļās stūres, bet arī garās pārejas), tad ķivere nedursies griestos ar, un ķivere vispār izskatās stipri par augstu, ņemot vērā cik zemu ir galvenais loks drošības karkasam - ķiverei vienmēr jābūt zemāk par to, cik vien iespējams, citādi tas loks īsti neko nedos, un arī pats loks izskatās ka ir par daudz uz aizmuguri
p.s. tā nav kritika, bet ieteikumi, par uzņēmību
soulfreak 07. Oct 2016, 12:45
Jūs varētu apspriest pro (user) līmeņa braucējus, kas piedalās čempionātos, kādas ir viņu sēdpozīcijas un leņķī, nevis hobijlīmeņa auto entuziastus.sn 07. Oct 2016, 12:08
@Papakarlo, iemet bildi kā tu dīvānā ar pulti sēdi, kad spēlē need for speed, lai īsti braucēji var no tevis mācītiesHirschenhof 07. Oct 2016, 11:51
Skaisti un par tēmu, AV prot drēbi !Papakarlo 07. Oct 2016, 11:42
Nu vēl sēdpozīcija, zods ir vienā augstumā ar stūres augstāko punktu, sēdeklis ir uz orģinālajām sliedēm piestiprināts? Vai vnk. patīk augstu sēdēt?Tas protams katram pa gaumei
Papakarlo 07. Oct 2016, 11:39
pl. 11 un 1kamikadzemk 07. Oct 2016, 11:39
Gan jau nepatīk kā rokas novietotas Video foršs, tā turpinātAV 07. Oct 2016, 11:36
Papakarlo, kads ir jautajums?
Rikano 07. Oct 2016, 18:36
Racing sēdpozīcija - tuvāk stūrei kā parasti ielas braukšanā